Macpoika kirjoitti:Repe Ruutikallo kirjoitti:Macpoika kirjoitti:
Hieman harkintaa peliin ja ehkä vähemmän kertomisia niistä erilaisista töistä, mitä sinulla on.
Onkohan ne vielä kaikki tulleet kerrottuakaan...
Lähinnä ajattelin suojella häntä itseään. Kun me tavalliset ihmiset ei voida uskoa, että joku olisi vähänkään meitä parempi ja olisi samaan aikaan kokki; töissä pelifirmassa (sanoo pelien myöhästymisen olevan oma vika!

); firmassa, joka tekee tehosteita leffoihin sekä ammatiltaan muusikko. Tällaisesta me tavalliset ihmiset tullaan kateiksi. Ja kun vielä ollaan Mac-käyttäjiä, niin sillonhan me vihreitä kateudesta ollaan, kun tänne tulee tyyppi, jolle sadat Applen työntekijät ja insinöörit kertoo Applen salaisuuksia.
Tällainen kateus on pahasta, ja _-MaZaHaKa-_n aka Gaga ladyn kannattaa antaa niitä tiedonmurusia omasta ylevyydestään vähissä määrin, että kunnioitus kasvaa sopivalla tahdilla ilman, että tulee buffer overflow...
Taas alkaa menemään näihin, pieni selvitys:
Kokki, Ravintolakokin PT suoritettuna, ja teen aina välillä Kokin hommia ravintoloissa
Peli,Elokuva yms... kaiken olen itse oppinut, ei oo mtn tutkintoa suoritettuna. että pääsisi työhön näille aloille,niin pitää olla kykyjä/taitoja + Hyvät kontaktit. sillä pärjää maailmassa pitkälle.
Muusikko, se on mun harrastus, soitan ja laulan bändissä, so what ever, levytetään sekä keikkailaan, eihän siinä mitään erikoista ole.
en ole sanonut että sadat Applen työntekijät puhuvat minulle, itse tunnen henkilökohtaisesti vain pari ihmistä, jotka ovat töissä tollaisessa hienossa paikassa, pää osiin meillä on suljettuja foorumeita, missä monet TT + CK + HK pitävät yhteyttä toisiinssa sekä keskustelevat ja tekevät erillaisia juttuja : )
Tost Lady Gaga jutusta, kun googletta mun nikkiä , nii tulee toi, pitäisi ymmärtää sentään jotain läppää

)
Muuten, suosittelen katsomaan
http://www.youtube.com/watch?v=uz3HW5Om ... re=related videota

)) ettenkin kohta alk.3:28 , tossa leffassa olin aktiivisesti mukana xD
Mac Pro Studiokäytössä , 4 x 3.7ghz 8 Core ,128T DDR3 ,4Gt Ati Radeon Näyttis, 10Tb Kovalevy
Powermac G5 Dual 2.0 Ghz,6GT DDR2 SDRAM, Ati 9400M 256Mb,
Nokia 5800XS
52" Samsung FullHD Telkkari, toimii koneen näyttönä + Optoma FULLHD videotykki