Aaaagh....Viizei kirjoitti:Naapurin lentoemo?hatey kirjoitti:^ aaaagh. Eikun naapurin, eikun vaan äh...
Guru!tosikko kirjoitti:Kiinnitin pyyheliinasta irronneen ripustuslenkin näppärästi nitojalla.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Aaaagh....Viizei kirjoitti:Naapurin lentoemo?hatey kirjoitti:^ aaaagh. Eikun naapurin, eikun vaan äh...
Guru!tosikko kirjoitti:Kiinnitin pyyheliinasta irronneen ripustuslenkin näppärästi nitojalla.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Paljoks sulla sitä kuumetta olikaan?Jamac kirjoitti:Kuorin vanhan puukattilan.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
_en tiä.. kuumemittarissa on neljä viivaa eika ne erkamne toisiinsa kiinniamanita kirjoitti:Paljoks sulla sitä kuumetta olikaan?Jamac kirjoitti:Kuorin vanhan puukattilan.
Olen kova rapsuttelemaan.Erño kirjoitti:Laitoin vielä hienon huivin jostain harsositeestä haavan päälle, ettei pääse rääpäle, tai mursu* itse rapsuttamaan sitä pahemmaksi.
Mursu tässä tapauksessa kissan lempinimi, kyseessä ei siis ole hatey
Laita sääki huivi kaulaan.hatey kirjoitti:Olen kova rapsuttelemaan.Erño kirjoitti:Laitoin vielä hienon huivin jostain harsositeestä haavan päälle, ettei pääse rääpäle, tai mursu* itse rapsuttamaan sitä pahemmaksi.
Ainoa tapaus, jossa huivin käyttö ei kuulosta homostelulta 8)hatey kirjoitti:^Oli äsken, kun kävin mopoilemassa maakunnassa.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
they are in the islandSalamijakk kirjoitti:Tulin himaan katsomaan Jimiltä dokkaria lento 447 Lost.
There is no island, so they can't be on it!jackdanieels kirjoitti:they are in the islandSalamijakk kirjoitti:Tulin himaan katsomaan Jimiltä dokkaria lento 447 Lost.
miten kissa voi.. ulkona vissiin riehunu, ellei jopa joutunut tappeluun ?Erño kirjoitti:Laitoin vielä hienon huivin jostain harsositeestä haavan päälle, ettei pääse rääpäle, tai mursu* itse rapsuttamaan sitä pahemmaksi.
Luultavasti reviiriään puolustanut. Tai sitten vastapäisen talon naapurin akka skitsoillut haravan kanssa taasjackdanieels kirjoitti:miten kissa voi.. ulkona vissiin riehunu, ellei jopa joutunut tappeluun ?Erño kirjoitti:Laitoin vielä hienon huivin jostain harsositeestä haavan päälle, ettei pääse rääpäle, tai mursu* itse rapsuttamaan sitä pahemmaksi.
Erño kirjoitti:..... Minun rakas mursu <3![]()
Erño kirjoitti:Luultavasti reviiriään puolustanut. Tai sitten vastapäisen talon naapurin akka skitsoillut haravan kanssa taasjackdanieels kirjoitti:miten kissa voi.. ulkona vissiin riehunu, ellei jopa joutunut tappeluun ?Erño kirjoitti:Laitoin vielä hienon huivin jostain harsositeestä haavan päälle, ettei pääse rääpäle, tai mursu* itse rapsuttamaan sitä pahemmaksi.
Mursu tässä tapauksessa kissan lempinimi, kyseessä ei siis ole hatey![]()
Kyllähän tuo pärjäilee. Antoi puhdistaa haavan ja laittaa harson. Minun rakas mursu <3Pitää seurata paranemista ja puhdistella haavaa. Hännässä sillä on joskus ollut vastaavaa, mutta sekin parani ajan kanssa.
Näiden juttujen takia kannattais pitää kissat sisällä, tai vähintäänkin opettaa pysymään kuistin läheisyydessä. Nykyään on maaillma ja naapurusto täynnä hulluja psykopaatteja ja juoppuhulluja hihhuleita, jotka ei oikeen tykkää elukoista. On kerran melkein pitänyt käydä ilmaisemassa patukan kanssa, että minäkään en pidä juoppohulluista tai psykopaateista