Eli Mac Pron hinta on sitten savunnut vuoden aikana. Olisinpa noin rahoissani minäkin..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:
Itsellään sellainen tilanne, olen polttanut 1v putkeen kovaa vauhtia.

Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eli Mac Pron hinta on sitten savunnut vuoden aikana. Olisinpa noin rahoissani minäkin..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja _-MaZaHaKa-_ »
Jaa.. Heitin eilen parvekkeelta 3 x LM punaista maxi askia pois, joku muu onnellinen saa niitä, nyt sitten tulee yskää ja limaa, ja keuhkoja kutittaa, en saa sen takia syvälle henkeäRepe Ruutikallo kirjoitti:Eli Mac Pron hinta on sitten savunnut vuoden aikana. Olisinpa noin rahoissani minäkin..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja hardflip »
Näin kotilääkärinä sanoisin, että ihan selkeät keuhkoahtauman oireet. Suosittelen kääntymään lääkärin puoleen ennen kuin lusikat lentään nurkkaan._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:Jaa.. Heitin eilen parvekkeelta 3 x LM punaista maxi askia pois, joku muu onnellinen saa niitä, nyt sitten tulee yskää ja limaa, ja keuhkoja kutittaa, en saa sen takia syvälle henkeäRepe Ruutikallo kirjoitti:Eli Mac Pron hinta on sitten savunnut vuoden aikana. Olisinpa noin rahoissani minäkin..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:
Ei oo kyseessä keuhkoahtautuma tauti, yskää ja limaa on ihan normaalia tupakoinissa, se että keuhkoja kutittaa on vain aamuisin, ja lähtee heti pois sillä että polttaa yhden tupakan.hardflip kirjoitti:Näin kotilääkärinä sanoisin, että ihan selkeät keuhkoahtauman oireet. Suosittelen kääntymään lääkärin puoleen ennen kuin lusikat lentään nurkkaan._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:Jaa.. Heitin eilen parvekkeelta 3 x LM punaista maxi askia pois, joku muu onnellinen saa niitä, nyt sitten tulee yskää ja limaa, ja keuhkoja kutittaa, en saa sen takia syvälle henkeäRepe Ruutikallo kirjoitti:Eli Mac Pron hinta on sitten savunnut vuoden aikana. Olisinpa noin rahoissani minäkin..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:
Mitäs sää olet nyt noin ripille pääsyn jälkeen poltellut tupakkia? 1-2 vuotta?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Lähes kaikki sukulaiset ovat Ylilääkäreitä/Kirurgeja, joten tietoa on, ja ei voi tulla vuodessa millään tavalla, koska poltan about 1 aski päivässäErño kirjoitti:Jaa maza on siis myös lääkäri
Keuhkoahtaumataudin voi saada muutkin kuin keski-ikäiset. Varsinkn tuollainen vuoden ketjupolttaminen voi sen aiheuttaa.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Et varmaan voisikaan, ellet ole se narkkari, sillä tarttuminen muuten vaatii yleensä sukupuoliyhteyden...Anghorn kirjoitti:HIV on afrikkalaisten ja narkkareiden ongelma. En minä voi sitä saada.
Tai jos joku Viron täti sylkee silmäänarttula kirjoitti:Et varmaan voisikaan, ellet ole se narkkari, sillä tarttuminen muuten vaatii yleensä sukupuoliyhteyden...Anghorn kirjoitti:HIV on afrikkalaisten ja narkkareiden ongelma. En minä voi sitä saada.
Viesti Kirjoittaja iVoid »
Miten en ole yhtään yllättynyt..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:
Lähes kaikki sukulaiset ovat Ylilääkäreitä/Kirurgeja
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ja ne jotka eivät ole on lentäjiä ja pankkiireja. Taidat hakamasa olla sukus musta lammas. 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Miten en ole yhtään yllättynyt..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:
taas menee ihan muuhun aiheese, mutsi on ylilääkäri, isäpuol kirurgi, mummi lääkärinä, ja faija on syöpien joku tohtori.. sen vaimo on lääkäri . eli melko kaikki meidän suvussa on terveys alalla, mä ja mun veli-puol ollaan ainoat jotka ei oo kiinnostunut lääketieteestäAnghorn kirjoitti:Ja ne jotka eivät ole on lentäjiä ja pankkiireja. Taidat hakamasa olla sukus musta lammas. 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Miten en ole yhtään yllättynyt..._-MaZaHaKa-_ kirjoitti:
Mutta on kumminkin epätodennäköistä että keuhkot vuoden tupakoinnin aikana vahingottuisi niin pahasti että siittä loppujen lopuksi keuhkoahtauman saisi?Keuhkoahtaumatauti ei ole kuin flunssa tai herpes huulessa, johon huomaa heti sairastuneensa. COPD:n alkua on vaikea havaita, koska keuhkojen reservikapasiteetti on huima, ja tervettä keuhkorakkulapinta-alaa riittää
Eipä se silti hyvääkään keuhkoille tee. Tuo COPD on todellakin salakavala tauti, koska oireinen siitä tulee vasta hyvin loppuvaiheessa.iVoid kirjoitti:Mutta on kumminkin epätodennäköistä että keuhkot vuoden tupakoinnin aikana vahingottuisi niin pahasti että siittä loppujen lopuksi keuhkoahtauman saisi?Keuhkoahtaumatauti ei ole kuin flunssa tai herpes huulessa, johon huomaa heti sairastuneensa. COPD:n alkua on vaikea havaita, koska keuhkojen reservikapasiteetti on huima, ja tervettä keuhkorakkulapinta-alaa riittää
Joo, ei varmasti. Omassa tapauksessa kun olen 17v polttanut olen varmaan tehnyt keuhkoilleni jo melkoisesti tuhoa ja se on hyväksyttävä enkä ala itkemään noiden vuosien perään. Mutta viimeisen vuoden olen miettinyt tuota asiaa siltä kantilta että tässähän tekee hidasta itsemurhaa ja kun alkaa noita savukkaita vuosia jo olemaan niin paljon että todennäköisyydet että sairastun kasvaa jatkuvasti. Rahaakaan ei ole niin paljoa että sitä viitsisi savuna ilmaan laittaa.arttula kirjoitti:Eipä se silti hyvääkään keuhkoille tee. Tuo COPD on todellakin salakavala tauti, koska oireinen siitä tulee vasta hyvin loppuvaiheessa.iVoid kirjoitti:Mutta on kumminkin epätodennäköistä että keuhkot vuoden tupakoinnin aikana vahingottuisi niin pahasti että siittä loppujen lopuksi keuhkoahtauman saisi?Keuhkoahtaumatauti ei ole kuin flunssa tai herpes huulessa, johon huomaa heti sairastuneensa. COPD:n alkua on vaikea havaita, koska keuhkojen reservikapasiteetti on huima, ja tervettä keuhkorakkulapinta-alaa riittää
Olkoon vaikka koiran sitä itseään, ei haittaa, kunhan olisi jotain apua.Erño kirjoitti:champix on muuten koiranmakkaraa. Kukin tyylillään![]()
Juot vettä sen röögaamisen sijasta. Siitä ei ole mitään haittaa, ainakaan kesällä, kun on sauna 24/7.
Itteeni kohdalla on silleen, että kun käyn kaupassa, nii sit tiskill tulee sanottua automaattisesti " toi ja toi normi aski, kiitos", en pysty välttämään sitä, vaikka kuinka mieli tekisiiVoid kirjoitti:Olkoon vaikka koiran sitä itseään, ei haittaa, kunhan olisi jotain apua.Erño kirjoitti:champix on muuten koiranmakkaraa. Kukin tyylillään![]()
Juot vettä sen röögaamisen sijasta. Siitä ei ole mitään haittaa, ainakaan kesällä, kun on sauna 24/7.
No vesihän poistaa sen tutinan ja hermojen menemisen.Ja kyllähän minä olen yrittänyt kaikilla mahdollisilla korvaustuotteilla tässä vuosien aikana mutta ei ole onnistunut, täytyy vaan myöntää että itsellä ei ole luonnetta niin paljoa että pystyisin tuosta noin vaan jättämään sen tupakan yksinkertaisesti sytyttämättä. On vaan hyväksyttävä että se jotain apua vaatii, onko se tuo champix, en tiedä mutta voihan sitä kokeilla. Tosin sekin kokeilu maksaa suhteellisen paljon joten olisi ihan suotavaa jos siittä jotain apua olisi.
Pöh... 18-kesäiset on ihan kakaroita, mitä tulee järjellisiin päätöksiin. Katso vaikka auto-onnettomuustilastoja. Ehdotan ikärajaksi vähintään 30.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ilmeisesti se että alle 18-vuotiaat saataisiin oikeasti eikä leikisti pysymään erossa tupakasta olisi monen kohdalla ratkaisevaa. Kovaa lakia vain kehiin ja kunnon rapsut niille jotka välittää. 18 vuotta täytettyään moni onkin jo sen verran tolkuissaan, että ei enää aloita.