Näinhän se onjiipeer kirjoitti:
Se koira älähtä, mihinkä kalikka kalahtaa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Varimport »
Näinhän se onjiipeer kirjoitti:
Se koira älähtä, mihinkä kalikka kalahtaa.
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja kariej »
Aivan samaa mieltä MVi:n kanssa.MVi kirjoitti:Omasta puolestani totean, että sekä info Mac-liikkeen uusista tiloista että kutsu Mac-aiheisiin tapahtumiin ovat molemmat hyvin asiallisia ja koskettavat tämän foorumin lukijoita.
Mielestäni nämä mahtuvat olemaan tässä. Joten olkoon sallittua jos ylläpito ei erikseen kiellä.
"Muut"-osasto tuolla kauppapaikalla voisi olla sekin sopiva alue niin kauan kuin tapahtumille ei ole omaa lokeroa. Siirretään sitten jos siihen tulokseen myöhemmin päädytään.
Itselläni on kokemusta vastaavanlaisista tilaisuuksista. Niissä tulee keskusteltua myyjien ja muiden mac-käyttäjien kanssa, yleensä opittua yhtä ja toista. Illan jälkeen on ollut aivan hyvä mieli siitä että tuli käytyä. Maksoi viime kädessä nyt kuka hyvänsä. Tectorin bannerin tehokkuutta etusivulla tämänlaiset ketjut eivät nosta eikä laske.
Voitaisiin pitää keskustelu asiallisena sillä aikaa kun odotetaan ylläpidon kannanottoa.
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Ja edullisesti... Ovatkohan nämä yritysmainokset sallittuja täällä? Meinaan vaan, että kohta keksivät muutkin Mac-maailmaan vähänkin liittyvät firmat saman, ja kun yhden ilmainen mainos _keskustelupalstalla_ hyväksytään, on pakko hyväksyä kaikkien muidenkin mainokset. Tasapuolisuus on sitten pakollista
Onhan tuo karhunpalvelus hompulle jos Tectorkin tuossa vieressä päätyy ilmaismainontaan. Ehkä Varimportin kannattaisi miettiä asiakasyhteisönsä tukemista vastavuoroisesti.
Ehkä tämän viesti ketjun voisi poistaa, että tector saisi maksamallen rahalle vastinetta.
Keksiköön sitten ylläpitäjät ja marisevaportti muut mahdollisuudet mainostamiseen.
On hyvä asia että mackäyttäjäfoorumi huomataan rahastuspiireissä mutta kyllä heidän pitäisi saada tasapuolinen kohtelu. Ja nuo ilmaistapahtumat on markkinointia siinä kuin ilmoituksetkin.
Semmoinen pikkuhuomautus, että tietääkseni useimpiin kauppoihin pääsee ihan ilmaiseksi sisään.
Mulle ainakin selvisi Tampereen Varrin muutto kyseisen firman uutiskirjeestä, jonka olen oma-aloitteisesti tilannut heitiltä. Ei ole vaikea tilata, kerta minäkin osasin.
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Viesti Kirjoittaja G5Zen »
Ei ole mitään korjattavaa tai oikaistavaa ylläpidon puolesta. Olemme poikkeuksetta toivottaneet kaikki Apple-tuotteita kauppaavat yritykset mukaan keskusteluun reippaasti omilla nimillään; se on kaikkien käyttäjien etu. Yritysmyynti-palstakin on perustettu ihan sitä silmällä pitäen että yritykset lappaisivat sinne myytävää niin paljon kuin sielu sietää.Varimport kirjoitti:Eiköhän tässä ole reilupeli ollut alusta lähtien. Moderaattorit ilmoittanee jos olen toiminut väärin. HO:n perustajat ovat alustalähtien pyytäneet Varimport:ia tulemaan mukaan keskusteluun yrityksenä (Janne korjaa jos olen väärässä).
Viesti Kirjoittaja masa »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”