Saisiko? yhden tai kaksi?Muffe kirjoitti:Näköjään minäkin pystyn jakelemaan noita 50 sanokaa vaan sähköpostiosotetta, nii pistän tulemaan.
jalakaset at luukku. com
Viesti Kirjoittaja keke68 »
Saisiko? yhden tai kaksi?Muffe kirjoitti:Näköjään minäkin pystyn jakelemaan noita 50 sanokaa vaan sähköpostiosotetta, nii pistän tulemaan.
Viesti Kirjoittaja Mac »
Laitin tulemaanJuponen kirjoitti:Miulle kiitos kansjuponen ät mainosmekka.fi
Viesti Kirjoittaja Mac »
Olin oikein avokätinen, joten keke sai neljä kutsuakeke68 kirjoitti:Saisiko? yhden tai kaksi?Muffe kirjoitti:Näköjään minäkin pystyn jakelemaan noita 50 sanokaa vaan sähköpostiosotetta, nii pistän tulemaan.
jalakaset at luukku. com
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Oho. Mäki laitoin kekelle tulemaan.Mac kirjoitti:Olin oikein avokätinen, joten keke sai neljä kutsuakeke68 kirjoitti:Saisiko? yhden tai kaksi?Muffe kirjoitti:Näköjään minäkin pystyn jakelemaan noita 50 sanokaa vaan sähköpostiosotetta, nii pistän tulemaan.
jalakaset at luukku. com
Viesti Kirjoittaja keke68 »
Muffe kirjoitti:Oho. Mäki laitoin kekelle tulemaan.Mac kirjoitti:Olin oikein avokätinen, joten keke sai neljä kutsuakeke68 kirjoitti:Saisiko? yhden tai kaksi?Muffe kirjoitti:Näköjään minäkin pystyn jakelemaan noita 50 sanokaa vaan sähköpostiosotetta, nii pistän tulemaan.
jalakaset at luukku. comNo vielä on 49 jäljellä.
Kitos molemmille.Olin oikein avokätinen, joten keke sai neljä kutsua
Viesti Kirjoittaja Kakku »
Kiitti Kurtbyy!!!Kurtbyy kirjoitti:Sinne meni.Kakku kirjoitti: No pistähän :-)
Viesti Kirjoittaja wanders »
Viesti Kirjoittaja Mac »
Laitin pari kutsua tulemaanwanders kirjoitti:Jos jollakin on ylimääräistä aikaa ja halua auttaa lähimmäistä, niin en pane pahakseni minäkään. Kiitän jo nyt.
wanders@technologist.com
--
w
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Viesti Kirjoittaja Mac »
Laitin pari kutsua tulemaanNeNithelo kirjoitti:Jos niitä nyt piisaa vieläkin niin voinhan mäkin ottaa vastaan, ei sitä tiedä milloin tämä hotmail käy ahtaaksi
Kiitoksia
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Viesti Kirjoittaja Fllen »
Viesti Kirjoittaja Mac »
Laitin pari kutsua tulemaanFllen kirjoitti:Jos vielä löytyy ja kiinnostaa laittaa ni otan vastaan ja kumarran
mjklav@hotmail.com
Viesti Kirjoittaja Juponen »
Viesti Kirjoittaja the_insider »
Viesti Kirjoittaja Kurtbyy »
Laitoin menemään.the_insider kirjoitti:Jos inviittejä on vielä jäljellä, niin kovin kiitollisesti ottaisin vastaan osoitteeseen the_insider (at) suomi24.fi
Viesti Kirjoittaja Mac »
Kun kerta vain yksi maistui, niin yhden vain saitWzL kirjoitti:Tänne maistuisi yksi
wzl (at) lypsy.net
Viesti Kirjoittaja bandha »
Viesti Kirjoittaja kalu »
Viesti Kirjoittaja Mac »
Tarjolla on, joten laitettu tulemaanbandha kirjoitti:minullekin maistuisi yksi, jos tarjolla on. janne piste lunden (at) kolumbus piste fi
Viesti Kirjoittaja Juponen »
Oleppa hyvä, laitoin[:)]bandha kirjoitti:minullekin maistuisi yksi, jos tarjolla on. janne piste lunden (at) kolumbus piste fi
Viesti Kirjoittaja Mac »
Kutsu lähti sinnekalu kirjoitti:noniin...
mulle kans...jos vaan löytyy...kiitoksia paljon kutsusta.
osoitteeseen:
kvalanne@dnainternet.net