Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
OH2EKI kirjoitti:Elikä otsikonmukainen rajaton datapaketti 31.5-2010 asti DNA:lta
Nyt tarjousta on jatkettu 30.6. asti! Soitin juuri DNAlle ja näin on päässyt käymään.
Huom! Jos tilaat DNA Matkanetti 384 -lisäpalvelun joko uuteen tai olemassa olevaan DNA- liittymääsi 30.6.2010 mennessä saat sen hintaan 2,95 euroa/kk (seuraavat 24 kk) ja avaus 0 €. Tarjous koskee vain uusia DNA Matkanetti -tilauksia. http://www.dna.fi/Yksityisille/Matkavie ... ukset.aspx
Viimeksi muokannut niko_n, 31.5.2010 klo 16.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NeliX4 kirjoitti:Saiskin päivittää. Viimeks ainakin vaan vittuilivat päälle.
Mä tilasin ton päivityksen eilen illalla, ja nyt pelittää (piti käynnistää iPhone ennenkuin lähti toimimaan. Hinta näkyy oma.saunalahdessa 13,90.
Millä loitsulla sait ne päivittämään? Asiakaspalvelun neiti oli melko kylmänä mulle, kun yritin 384 Mobiililaajakaista+:aa päivittää.
Menin oma.saunalahti-sivulle ja valitsin sieltä: Päivitä tuotteesi (tms.). Sitä ennen laitoin viestin asiakaspalveluun, mutteivät vastanneet siihen useammankaan päivän aikana. Omatoimisuus kannattaa aina!
Ei oo oma saunalahessa tuollaista mahdollisuutta. Varmaan Sauniksella pohtivat, että jossain vaiheessa vanhatkin asiakkaat saava tuon päivittää, mutta ei vielä. Myydään ensin uusille asiakkaille ja sitten vasta, kun kauppa hiipuu, aletaan vanhoja miettiä.
NeliX4 kirjoitti:Ei oo oma saunalahessa tuollaista mahdollisuutta. Varmaan Sauniksella pohtivat, että jossain vaiheessa vanhatkin asiakkaat saava tuon päivittää, mutta ei vielä. Myydään ensin uusille asiakkaille ja sitten vasta, kun kauppa hiipuu, aletaan vanhoja miettiä.
En tiedä mistä se on kiinni. Minulle soitettiin ja tehtiin erikseen tarjous kahden vuoden sopimuksella ja hinta on se 13,90€. Saattaa olla, että edellisen sopimuksen loppuminen vaikuttaa tähän. Joka tapauksessa hinta on minulle sopiva. Saunalahden systeemi on toiminut myös huolettomasti, joten se on mielestäni hyvä tarjous.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Homma on hyvinkin helppoa, soittaa Dnan:n asiakaspalveluun sekä ottaa tarvittaessa tuon datapaketin käyttöönsä (384/2.95€/kk rajattomasti.) Toinen tarjous on ilona liittymä elikä 500min/100msm/kk 19.90€, mutta sopparilla saa 6kk:tta ilonaa hintaan 9.95€/kk sen kuuden kuukauden ajan, sitten jatkossa 19.90€/kk. Eki
En saanut mitään mitä pyysin, mutta sain kaikkea mitä toivoin. :)
Minulla on ennestään DNA matkanetti 512 ja toisena liittymänä into-liittymä. Tuohon jälkimmäiseen sain vaihdettua, mutta ensimmäiseen eivät antaneet (paitsi lupas laittaa puolenvuoden tarjouksena puoleen hintaan), kun meinas että on nettiliittymä. Nyt en oikein hoksaa, kun voinhan tuota matkanettiäkin käyttää mokkulassa/kotimokkulassa. Tietääkö joku enemmän asiasta? Työpaikan matkanettia ainakin käyttänyt ihan samaan tapaan kuin tota nopeampaakin.
OH2EKI kirjoitti:Elikä otsikonmukainen rajaton datapaketti 31.5-2010 asti DNA:lta
Nyt tarjousta on jatkettu 30.6. asti! Soitin juuri DNAlle ja näin on päässyt käymään.
Huom! Jos tilaat DNA Matkanetti 384 -lisäpalvelun joko uuteen tai olemassa olevaan DNA- liittymääsi 30.6.2010 mennessä saat sen hintaan 2,95 euroa/kk (seuraavat 24 kk) ja avaus 0 €. Tarjous koskee vain uusia DNA Matkanetti -tilauksia. http://www.dna.fi/Yksityisille/Matkavie ... ukset.aspx
Tarjousta on jatkettu kovan suosion takia ainakin vielä tämän heinäkuun ajan! Eki
En saanut mitään mitä pyysin, mutta sain kaikkea mitä toivoin. :)