Olisko sulla ladattavissa jossain tuo vanhempi client tai tiedätkö mistä sen saisi?tosikko kirjoitti:Mulla oli tuo sama virhekoodi, korjaantui kun asensin vanhemman clientin. Tuolla siitä turisin: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 98#p921398musamäkki kirjoitti:Joo onhan tuossa (Error code: 3313 - 127). Mielenkiintoista on, että iMacilla ja MacBookilla Voddler toimii mutta tässä minissä tulee tuo..
Voddler, videoiden spotify
-
Re: Voddler, videoiden spotify
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
-
Olisko sulla ladattavissa jossain tuo vanhempi client tai tiedätkö mistä sen saisi?tosikko kirjoitti:Mulla oli tuo sama virhekoodi, korjaantui kun asensin vanhemman clientin. Tuolla siitä turisin: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 98#p921398musamäkki kirjoitti:Joo onhan tuossa (Error code: 3313 - 127). Mielenkiintoista on, että iMacilla ja MacBookilla Voddler toimii mutta tässä minissä tulee tuo..
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Joo laitoin tuonne: http://dl.dropbox.com/u/6751359/Voddler ... 0.1067.pkg (39,7Mt)musamäkki kirjoitti:Olisko sulla ladattavissa jossain tuo vanhempi client tai tiedätkö mistä sen saisi?tosikko kirjoitti:Mulla oli tuo sama virhekoodi, korjaantui kun asensin vanhemman clientin. Tuolla siitä turisin: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 98#p921398musamäkki kirjoitti:Joo onhan tuossa (Error code: 3313 - 127). Mielenkiintoista on, että iMacilla ja MacBookilla Voddler toimii mutta tässä minissä tulee tuo..
-
Suuret kiitokset, asentelen ja kattellaan toimiiko!tosikko kirjoitti:Joo laitoin tuonne: http://dl.dropbox.com/u/6751359/Voddler ... 0.1067.pkg (39,7Mt)musamäkki kirjoitti:Olisko sulla ladattavissa jossain tuo vanhempi client tai tiedätkö mistä sen saisi?tosikko kirjoitti:Mulla oli tuo sama virhekoodi, korjaantui kun asensin vanhemman clientin. Tuolla siitä turisin: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 98#p921398musamäkki kirjoitti:Joo onhan tuossa (Error code: 3313 - 127). Mielenkiintoista on, että iMacilla ja MacBookilla Voddler toimii mutta tässä minissä tulee tuo..
-
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
-
Tarttee emailin jonne kutsu lähetetään, pistä semmonen YV:llä niin laitan kutsun matkaan.mun_kero kirjoitti:jos jollain on kutsuja jaettavana, niin yv:llä saa tarjota.
edit: voddler kutsut loppu -> voddlerin sivuilta saat haettua sen itse: http://www.voddler.com/invite/register/
-
Ei toimi mulla tolla vanhemmalla clientilla. Herjaa vaan, että pitää päivittää uudempaan..neuvoja?musamäkki kirjoitti:Suuret kiitokset, asentelen ja kattellaan toimiiko!tosikko kirjoitti:
Joo laitoin tuonne: http://dl.dropbox.com/u/6751359/Voddler ... 0.1067.pkg (39,7Mt)
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Aika lailla tuntuu tahmaavan, aiemmin kun ei vanhasta versiosta herjaillut vaan toimi sen kanssa ongelmitta. No, täytyy tutkia lisää kunhan ehtii.
-
Viesti Kirjoittaja vimake »

-
Viesti Kirjoittaja janikoo »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
iPhone 4 16 gt
iPad 32 gt wi-fi + 3g
-
Sama täällä...edelleen. Hermo menee kohta!tosikko kirjoitti:Just kokeilin Voddleria, klikkasin Lord of War leffaa pyörimään ja sepä sanoi "you need to upgrade to the latest version of Voddler." Eli ei päästänyt täälläkään enää tuota pidemmälle ennen päivitystä, joten tein työtä käskettyä ja lataisin uusimman (2.0.1123) clientin. Nyt ollaa sitten taas tilanteessa jossa leffan alkaessa tulee tuo "Error code: 3313 - 127".![]()
Aika lailla tuntuu tahmaavan, aiemmin kun ei vanhasta versiosta herjaillut vaan toimi sen kanssa ongelmitta. No, täytyy tutkia lisää kunhan ehtii.
-
-
Viesti Kirjoittaja kaipila »

kaipila miukumauku gmail piste com
-
Tuoltahan sen saa -> http://www.voddler.com/invite/register/Kaahis kirjoitti:Inviteä kaipailtaisiin...
edit: typo
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iPhone 14+
-
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
latasin tuon clientin ja Voddler player sanoo, että "ei enää käytössä".
Netistä kun laitan leffaa, niin pyytää asentamaan Clientin, no asensin vielä uusiksi, mutta ei toimi.
Tein sen "Voddler testin" netissä ja sekin käskee Clienttiä asentaan uusiks.
Mikä avuksi?
*edit* ja nyt toimii! =D
en tiä mikä siinä päivällä mätti?
*edit2* ei toimi G5 iMacillä? Toimiiko tämä PPC Maceillä ollenkaan?
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
For Macmun_kero kirjoitti:
*edit2* ei toimi G5 iMacillä? Toimiiko tämä PPC Maceillä ollenkaan?
* Intel Core Duo 2.66GHz processor (or equivalent)
* 512MB of RAM
* 128MB of VRAM
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja Esa3 »
Voddler trayn tai muunkaan sulkeminen ei auta mitään. Taustalle jää vnet prosessi pyörimään, joka lähtee koneen käynnistyksen yhteydessä pyörimään ja pyörii vaikka kaikki voddleriin liittyvät ohjelmat olis suljettu. Kyseinen vnet ohjelma käyttää konettasi noiden videoiden jakamiseen, eli hieman torrenttiverkon tapaan, tosin et saa itse päättää mitä tietoa lataat ja jaat, vaan vnet päättää puolestasi. Lähti ko. ohjelma hyvinkin pikaisesti uninstallointiin kun tuon huomasin.KinZZa kirjoitti:Uninstalloin (mikä onkaan tämän sanan järkevin suomenkielinen vastine) koko ohjelman, kun se sekoitti iMacini unirytmit totaalisesti. Kurkkasin Konsolista ja huomasin, että com.voddler.net yrittää koko ajan lähettää tai vastaanottaa dataa, vaikka koko ohjelma (ei edes VoddlerTray) ei ollut käynnissä.
Ohjelmien roskakoriin vieminen ei auta mitään, tuo vnet jää edelleen pyörimään ja käyttämään nettiäsi. Ilmeisesti se voddlerin kautta uninstallointi auttaa, itse tein sen päätteen kautta poistamalla kaiken tuohon liittyvän ohjelmakansioista ja kirjastoista.
-
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
-
Viesti Kirjoittaja menorca »
Edit. eli kyseessä on tämä vnet ohjelma
-
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
Mulla oli sama ongelma joku aika sitte. Tältä sivustolta löytyy ratkaisu. Joku tiedosto piti jostain poistaa..menorca kirjoitti:no rupesin käyttämään ja sitten pian huomasin että vaikka sulkee itse playerin, yläpalkkiin jää se V logo. Päätin poistaa kaiken voddleriin liittyvän, koska hidasti nettiä. Kuitenkin koneelleni oli jäänyt kummittelemaan joku voddlerin juttu, tämän tosin huomasin vasta kun kone kysyi annetaanko ohjelmalle voddler oikeudet vastaanottaa verkkoyhteyksiä. En antanut oikeuksia ja netti toimii taas kunnolla.
-
Viesti Kirjoittaja mikko> »

-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Mietin samaa, sitten klikkasin ja painoin lopetanallemaija kirjoitti:Mulla oli sama ongelma joku aika sitte. Tältä sivustolta löytyy ratkaisu. Joku tiedosto piti jostain poistaa..menorca kirjoitti:no rupesin käyttämään ja sitten pian huomasin että vaikka sulkee itse playerin, yläpalkkiin jää se V logo. Päätin poistaa kaiken voddleriin liittyvän, koska hidasti nettiä. Kuitenkin koneelleni oli jäänyt kummittelemaan joku voddlerin juttu, tämän tosin huomasin vasta kun kone kysyi annetaanko ohjelmalle voddler oikeudet vastaanottaa verkkoyhteyksiä. En antanut oikeuksia ja netti toimii taas kunnolla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iPhone 14+
-
Viesti Kirjoittaja altse »
Kiitos.
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka