Olen niin pettynyt naissukupuolen edustajiin, ovat pelkkiä ihmishirviöitä ja paholaisia. Eivät naiset ole venuksesta, helvatasta ne on kaikki, surun ja tuskan tuojat.
(kyse ei ole nyt lentoemoista)
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:Olen niin pettynyt naissukupuolen edustajiin, ovat pelkkiä ihmishirviöitä ja paholaisia. Eivät naiset ole venuksesta, helvatasta ne on kaikki, surun ja tuskan tuojat.
Aha. Kerro lisää.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
hatey kirjoitti:Olen niin pettynyt naissukupuolen edustajiin, ovat pelkkiä ihmishirviöitä ja paholaisia. Eivät naiset ole venuksesta, helvatasta ne on kaikki, surun ja tuskan tuojat.
Juuri tästä syystä naisten kanssa tarvitaan erittäin kovia ja päättäväisiä otteita. Oletko kokeillut kaatamista?
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Eihän näin voi tapahtua, ei ainakaan mulle. Paitsi että näköjään voi. Ja voi kerpele, että ottaakin pattiin. Joku turkasen roskakansalainen päätti pölliä mun fillarin. Onko olemassa yhtään alempaa elämänmuotoa? No, arvatkaapa! Ei ole! Se riivatun narkkari piikittää minun polkupyöräni hinnalla saastaisiin suoniinsa jotain sontaa. Tai sitten joku elämänsä tärviölle ryypännyt juoppolalli on vaan päättänyt lainata sitä ja kuvittelee Aurajokea palautuspisteeksi.
Voi kilin kellit, että mä olen huonolla tuulella. Enkä edes ihan tarkkaan tiedä, milloin tämä alhaisen ihmisen alhainen teko on tapahtunut. Käytin fillaria viimeksi viikko sitten. Vakuutukseen sitä on melko lailla turha laittaa, ei siitä mitään kuittia ole jäljellä. Ja vaikka olisikin, arvo on ikävähennysten jälkeen kutakuinkin omavastuun suuruinen. Kaiken lisäksi, lempo soikoon, tai mikä ikävintä, kallisarvoinen satulani meni sen siliän tien.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Minä syytän vielä taloyhtiötäkin! Fillariparkki oli aikasemmin ihan keskellä pihaa, kaikkien ikkunoiden alla. Muutama viikko sitten se siirrettiin puiden siimekseen, vähän syrjään. Siellä on hyvä pitkäkynsien tehdä pahojaan. Minulla on kyllä tapana laittaa pyörä lukkoon, mutta juuri viimeksi pyöräillessäni olin oluella. Tai muutamalla. Joten olen voinut olla huolimaton. Mutta en silti ala rypemään itsesäälissä tai ala ripottelemaan tuhkaa ylleni. Syytän taloyhtiötä, yhteiskuntaa, narkkareita, alkoholisteja, teinejä, kännisiä ihmisiä, suomalaisia, ulkomaalaisia, mielenterveyspotilaita, yleistä pohjasakkaa. Mutta itseäni en syytä!
Jos tästä jotain hyvää pitää kaivaa, jota en tässä mielentilassa mielelläni tekisi. En nimittäin halua pilata hyvää kiukkua jollain suomalaiseen mielenmaisemaan sopimattomalla positiivisuudella. Mutta nyt minä voin hyvällä omallatunnolla hankkia uuden, paremman polkupyörän. Tai siis minun on nyt pakko ostaa, laittaa siis vähät rahani uuteen fillariin. Joudun tuhlaamaan vastoin tahtoani. Ja sekös minua niin harmittaa.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Tuli kuitenkin tän lukemisen yhteydessä sellainen fiilis että mun pyörä ei ole lukossa, ja niin siinä olikin käynyt, että olin iltapäivän lenkin jälkeen ottanut vaijerilukon ripustuksestaan ja laittanut sen takaisin siihen enkä siis lukinnut pyörää. Sattuu vähän väliä kun ajatus ei kule.
Onneksi täällä hiukan sivussa voi jättää vaikka ovet auki ja avaimet auton virtalukkoon eikä ikinä tapahdu mitään.
mercury kirjoitti:Onneksi täällä hiukan sivussa voi jättää vaikka ovet auki ja avaimet auton virtalukkoon eikä ikinä tapahdu mitään.
Ranskalaisten autojen etuja.
Mazalle voimia, tiedän tunteen.
2v oli mun Peugeot kuskin ovi lukitsematta kun ei saanu lukkoon. Eikä käynyt rosmot
Nyt pieni japanilainen vekotin ja vuoden sisään: kattolasi lyöty halki, vänkärin oveen potkittu lommo, vänkärin puolen sivupeli potkittu vitux, konepellissä iso painauma, toinen vilkku potkittu halki ja kerran väännelty pyyhkijät ihan rullalle. Auto onneksi "arvoton" kaupunkisukkula ettei sinällään niin väliä. Mutta kun noi pojat sattuu kohdalle niin en minä tahtoisi olla niiden housuissa. Viskon ne äpärät tuohon kanavaan mopoineen..kusen vielä päälle ku/jos kelluvat siellä
Mutta tämä johtuu siitä, että japanilaisia autoja vihataan. Ranskalaista autoa voi vain rakastaa, eikä sellaista autoa saata paatuneinkaan teini mukiloida.
Maza kirjoitti:Mutta tämä johtuu siitä, että japanilaisia autoja vihataan. Ranskalaista autoa voi vain rakastaa, eikä sellaista autoa saata paatuneinkaan teini mukiloida.
Saako noita suomalaisia ja venäläisiä poikia vähän ampua pienellä tsekkiläisellä kiväärillä saksalaisen oluen kännissä? Ei kuolettavasti, vaan silleen vaikka nilkkaan että niitä keljuttaa ihan armottomasti?
Ja tapahtuipa tänään että tulee puhelu: "nyt jäi lompakko, mutta ehdin ajaa jo auton parkkihalliin ja käyn silti varaamassa ne tuotteet. Joo ja on 2€ kolikko että pääsen täältä hallista kyllä pois..."
Kuluu aikaa ja paluumatkalla parkkilippua maksaessa kone tahtoo tasarahan maksun ollessa 1,50 eikä maksu onnistu ja kuittilippua ei saa millä puomi sitten nousee. Mitäs nyt? Rahanvaihto ei onnistu heti ohikulkijoilta joten eikun yläkertaan kauppaan vaihtamaan. Virhe vaihtaa kaverin "jossain salongissa" rahaa, sillä kun taas on uuden maksuyrityksen aika niin maksu onkin jo yli 2€! No eikus takaisin ja kaverin puodista lainaksi sommitelma kolikkoja että maksu kävisi. Ja niin käykin ja maksu lopulta ok ja vapauttava lippu kourassa. Mutta ulos ajellessa melko tärkeä huomio myös se että koska parkkiautomaatti on tänään viallinen niin sen takia ulosajokaistan puomi on ollut auki koko ajan
Maza kirjoitti:Mutta tämä johtuu siitä, että japanilaisia autoja vihataan. Ranskalaista autoa voi vain rakastaa, eikä sellaista autoa saata paatuneinkaan teini mukiloida.
Saako noita suomalaisia ja venäläisiä poikia vähän ampua pienellä tsekkiläisellä kiväärillä saksalaisen oluen kännissä? Ei kuolettavasti, vaan silleen vaikka nilkkaan että niitä keljuttaa ihan armottomasti?
Kyllä mun puolesta. Vaikka olisi saksalainen kivääri ja tsekkiläinen olut.
Miult löytyy kumpaakin. Olü saattaa olla vanhentunutta, kaverilta jäi jääkaappiini kolme vuotta sitten 2 tölkkiä. No, toisaalta kifärtti on vuodelta -43, se on vanhempi....
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Minä olin jo tuudittautunut ajatukseen, että Puolustusvoimat olisivat hukanneet paperini. Tai että eivät ne näin vanhasta miehestä olisi enää kiinnostuneet. Katin kontit. Lappuset olivat laatikossa odottamassa... Ja kaiken lisäksi meinaavat kouluttaa aliupseerin yksikön johtoon. Olisivat sitten edes kahdesta neljään ruusuketta toimittaneet samalla.