iPhone 4
-
Re: iPhone 4
Viesti Kirjoittaja Terpower »
Jos sieltä niitä saa ja tavaraa riittää kaupassa tuon niitä vähintään 5 kpl.
Palaan asiaan 28.7. kun tulen takaisin Suomeen.
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
Hinnat ovat tosiaan tietääkseni simvapaita hintoja. Jos osta puhelimen liittymän kanssa, niin hinnat rymisevät alemmas, kuten esim. Soneralla on ollut. Esim. 12kk sopimuksella ja puhelin kertamaksulla on ollut noin 530€. Eli todennäköisesti iPhone 4G:kin on samanhintainen. Tuskin 700€ kytkyn kanssa kuitenkaan, koska se olisi vuosisadan KUSETUS!xyz87 kirjoitti:Muutama viikko sitten Roomassa ja Firenzessä pyörähdettyäni, päätin korjata noi hinnat ylempää. Jotka ainakin olivat silloin TIM:in ja Vodafonen kaupoissa seuraavat:
iPhone 3GS 16Gb: 619€
iPhone 3GS 32Gb: 719€
Ps. Kyseiset hinnat näyttäisivät olevan samat myös heidän nettisivuillaan.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
Tuohon aikoihin se tulee vasta Suomeen ja Puola ei ollut edes samalla heinäkuun loppupuolen julkaisulistalla vaan sinne tulee elo/syyskuussa.Terpower kirjoitti:Mä meinaan lähteä heinäkuun lopussa Puolaan reissulle. Samalla tsekkaan paikalliset puhelinmyymälät, jos vaikka nelosta olis jo saatavilla. Puolastahan niitä saa unlockattuna, vaikka Applen sivuilla muuta kerrotaankin.
Jos sieltä niitä saa ja tavaraa riittää kaupassa tuon niitä vähintään 5 kpl.
Palaan asiaan 28.7. kun tulen takaisin Suomeen.
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Eli oletetaan että iteknon hinnat ovat jotakin luokkaa 600-700€. Kelpaa minulle. 3G luultavimmin lähtee vaihtoon.exlex kirjoitti:Hinnat ovat tosiaan tietääkseni simvapaita hintoja. Jos osta puhelimen liittymän kanssa, niin hinnat rymisevät alemmas, kuten esim. Soneralla on ollut. Esim. 12kk sopimuksella ja puhelin kertamaksulla on ollut noin 530€. Eli todennäköisesti iPhone 4G:kin on samanhintainen. Tuskin 700€ kytkyn kanssa kuitenkaan, koska se olisi vuosisadan KUSETUS!xyz87 kirjoitti:Muutama viikko sitten Roomassa ja Firenzessä pyörähdettyäni, päätin korjata noi hinnat ylempää. Jotka ainakin olivat silloin TIM:in ja Vodafonen kaupoissa seuraavat:
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
eikä ole. iPhone 3GS 32GB on 849 euroa tällä hetkellä iTeknon verkkokaupassa. Voin lyödä vetoa ettei nelonen lähde halvemmalla... Tai jos lähtee, niin hyvin marginaalisesti.juu-zo kirjoitti:Eli oletetaan että iteknon hinnat ovat jotakin luokkaa 600-700€. Kelpaa minulle. 3G luultavimmin lähtee vaihtoon.exlex kirjoitti:Hinnat ovat tosiaan tietääkseni simvapaita hintoja. Jos osta puhelimen liittymän kanssa, niin hinnat rymisevät alemmas, kuten esim. Soneralla on ollut. Esim. 12kk sopimuksella ja puhelin kertamaksulla on ollut noin 530€. Eli todennäköisesti iPhone 4G:kin on samanhintainen. Tuskin 700€ kytkyn kanssa kuitenkaan, koska se olisi vuosisadan KUSETUS!xyz87 kirjoitti:Muutama viikko sitten Roomassa ja Firenzessä pyörähdettyäni, päätin korjata noi hinnat ylempää. Jotka ainakin olivat silloin TIM:in ja Vodafonen kaupoissa seuraavat:
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
Ja nythän 3GS:n hinnat iTeknossa ovat siis 769e ja 869e, joten aika kovat oletukset, etenkin kun euron kurssin pamahti aika mukavasti alaspäin männävuosista. Mutta kunhan nyt noita laitteita alkaa saamaan, niin katsotaan mihin tilanne kehittyy. Tiedä vaikka tulisi se kaksi laitetta per naama, niin en tiedä miten suurien määrien hankinta tulee onnistumaan, ehkäpä putiikin pitäjä itsekin pian asiaa valottaa.juu-zo kirjoitti:Eli oletetaan että iteknon hinnat ovat jotakin luokkaa 600-700€. Kelpaa minulle. 3G luultavimmin lähtee vaihtoon.
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
No sitten asiahan on jo ihan erilainen. Sisko kun lähtee itävaltaan vaihtoon niin voi olla että kysäisen kerkeääkö hän itse käydä italian puolella hakemassa luureja parit. Hieman on kuitenkin liikaa jos itekno yli 200€ pyytää väliä puhelimen suomeen toimituksesta.Infant kirjoitti:Ja nythän 3GS:n hinnat iTeknossa ovat siis 769e ja 869e, joten aika kovat oletukset, etenkin kun euron kurssin pamahti aika mukavasti alaspäin männävuosista. Mutta kunhan nyt noita laitteita alkaa saamaan, niin katsotaan mihin tilanne kehittyy. Tiedä vaikka tulisi se kaksi laitetta per naama, niin en tiedä miten suurien määrien hankinta tulee onnistumaan, ehkäpä putiikin pitäjä itsekin pian asiaa valottaa.juu-zo kirjoitti:Eli oletetaan että iteknon hinnat ovat jotakin luokkaa 600-700€. Kelpaa minulle. 3G luultavimmin lähtee vaihtoon.
-
Viesti Kirjoittaja LRM »
Onko? Ei minun mielestäni ja pitäähän jollain sitä "voittoakin" tehdä. Katso vaikkapa huviksesi paljonko lento Italiaan ja takaisin Suomeen maksaa.juu-zo kirjoitti:No sitten asiahan on jo ihan erilainen. Sisko kun lähtee itävaltaan vaihtoon niin voi olla että kysäisen kerkeääkö hän itse käydä italian puolella hakemassa luureja parit. Hieman on kuitenkin liikaa jos itekno yli 200€ pyytää väliä puhelimen suomeen toimituksesta.Infant kirjoitti:Ja nythän 3GS:n hinnat iTeknossa ovat siis 769e ja 869e, joten aika kovat oletukset, etenkin kun euron kurssin pamahti aika mukavasti alaspäin männävuosista. Mutta kunhan nyt noita laitteita alkaa saamaan, niin katsotaan mihin tilanne kehittyy. Tiedä vaikka tulisi se kaksi laitetta per naama, niin en tiedä miten suurien määrien hankinta tulee onnistumaan, ehkäpä putiikin pitäjä itsekin pian asiaa valottaa.juu-zo kirjoitti:Eli oletetaan että iteknon hinnat ovat jotakin luokkaa 600-700€. Kelpaa minulle. 3G luultavimmin lähtee vaihtoon.

-
Viesti Kirjoittaja micqo »
Kyllä noi iTeknon hinnat on aika suolaiset! Joo, tiedän että niihin sis. takuukorjaus kuluja, mut siitä huolimatta. Esim. 16GB saa Kreikasta hintaan about 600e ja Italiasta hintaan 609e/619e. ja näiden takuukulut on tyyliin about pari kymppiä. Itse ainakin tilaan tuolta maailmalta. Säästän varmasti pari sataa. Ostan sillä vaikka bisseeLRM kirjoitti:Onko? Ei minun mielestäni ja pitäähän jollain sitä "voittoakin" tehdä. Katso vaikkapa huviksesi paljonko lento Italiaan ja takaisin Suomeen maksaa.juu-zo kirjoitti:No sitten asiahan on jo ihan erilainen. Sisko kun lähtee itävaltaan vaihtoon niin voi olla että kysäisen kerkeääkö hän itse käydä italian puolella hakemassa luureja parit. Hieman on kuitenkin liikaa jos itekno yli 200€ pyytää väliä puhelimen suomeen toimituksesta.Infant kirjoitti:Ja nythän 3GS:n hinnat iTeknossa ovat siis 769e ja 869e, joten aika kovat oletukset, etenkin kun euron kurssin pamahti aika mukavasti alaspäin männävuosista. Mutta kunhan nyt noita laitteita alkaa saamaan, niin katsotaan mihin tilanne kehittyy. Tiedä vaikka tulisi se kaksi laitetta per naama, niin en tiedä miten suurien määrien hankinta tulee onnistumaan, ehkäpä putiikin pitäjä itsekin pian asiaa valottaa.juu-zo kirjoitti:Eli oletetaan että iteknon hinnat ovat jotakin luokkaa 600-700€. Kelpaa minulle. 3G luultavimmin lähtee vaihtoon.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
btw. Jenkeistä saa unlockedia hintaan about 850e kuluineen…odottelen kuitenkin itse Italian hintoja.
-
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Itse veikkaan hinnan asettuvan iTeknolla aika tarkkaan 850 euroon.Infant kirjoitti:Ja nythän 3GS:n hinnat iTeknossa ovat siis 769e ja 869e, joten aika kovat oletukset, etenkin kun euron kurssin pamahti aika mukavasti alaspäin männävuosista. Mutta kunhan nyt noita laitteita alkaa saamaan, niin katsotaan mihin tilanne kehittyy. Tiedä vaikka tulisi se kaksi laitetta per naama, niin en tiedä miten suurien määrien hankinta tulee onnistumaan, ehkäpä putiikin pitäjä itsekin pian asiaa valottaa.juu-zo kirjoitti:Eli oletetaan että iteknon hinnat ovat jotakin luokkaa 600-700€. Kelpaa minulle. 3G luultavimmin lähtee vaihtoon.
Joku ihmetteli että miksi maksaa Sim-Vapaasta enemmän kuin Soneran alistuksesta...
Tässä syy; Ostin 3G:n iTeknosta vuonna 2008 noin 500 eur muistaakseni... Myin sen 1,5 vuotta myöhemmin hintaan 480 eur, vaikka oli naarmuja ym.
Kyse on siitä että Sim-vapaa iPhone on sijoitus, ei pelkkä laite.
Kilpailua ei suomessa ole (paitsi tietty iTekno) mutta myyminen onnistuu aina.
Myymisen jälkeen meninkin ostamaan sitten tyhmänä Nokia N900:n "mobiilitietokone", Apple nyt ja jatkossa pysyy.
-
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Tällä hetkellä kun on käytössä tuo Nokian N900, jossa muovinen melkein kalvoksi kuvailtu muovi päällä.
Näyttö on tässä niin surkea.
Sitten onhan tuo uusi nelitaajuustekniikkakin todella merkittävä uutuus, noin mökkireissuja ajatellen.
Pyöriikö tässä uudessa iOS4:ssä muuten kaikki "vanhat" AppStoren sovellukset myös?
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Se vähän riippuu. Huomasin itse, että maanmainio ThumbJam ei ainakaan toimi, vaan kaatuu start-upissaKakkee kirjoitti: Sitten onhan tuo uusi nelitaajuustekniikkakin todella merkittävä uutuus, noin mökkireissuja ajatellen.
Pyöriikö tässä uudessa iOS4:ssä muuten kaikki "vanhat" AppStoren sovellukset myös?

-
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Tuota mäkin olen vähän pelännyt. Aktiiviset kehittäjät varmasti päivittelevät softiaan aika nopeasti neloselle sopiviksi, mutta vanhemmalle kamalle voi tietty käydä kehnosti. Toivottavasti mitään olennaista ei laukea päivityksessä; nuo moniajot sun muut on kuitenkin sen verran kova juttu, etten sen takia aio viivytellä päivitystä. Päätinpä jopa luopua jailbreakista uuden OS:n myötä. Ainoa, mitä itse jään kaipaamaan, ovat SBSettingsin pikakytkimet ja kirkkaudensäätö. Pikkujuttu.T0mi kirjoitti:Se vähän riippuu. Huomasin itse, että maanmainio ThumbJam ei ainakaan toimi, vaan kaatuu start-upissaKakkee kirjoitti: Sitten onhan tuo uusi nelitaajuustekniikkakin todella merkittävä uutuus, noin mökkireissuja ajatellen.
MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Sama täällä. SBsettings oli kyllä heittämällä jailbreakin paras etu, mutta ei sitä niin paljoa jää kaipaamaan. Make it Mine -softalla tehty operaattoriteksti muuten jää iOS4-päivityksen jälkeen luuriinRiksa kirjoitti: Päätinpä jopa luopua jailbreakista uuden OS:n myötä. Ainoa, mitä itse jään kaipaamaan, ovat SBSettingsin pikakytkimet ja kirkkaudensäätö. Pikkujuttu.

-
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Niin, ja moniajon turvin voisi kai kuvitella jättävänsä asetussoftan taustalle auki, jotta näytön kirkkautta pääsisi säätämään ottamatta vauhtia springboardista.T0mi kirjoitti:Sama täällä. SBsettings oli kyllä heittämällä jailbreakin paras etu, mutta ei sitä niin paljoa jää kaipaamaan. Make it Mine -softalla tehty operaattoriteksti muuten jää iOS4-päivityksen jälkeen luuriinRiksa kirjoitti: Päätinpä jopa luopua jailbreakista uuden OS:n myötä. Ainoa, mitä itse jään kaipaamaan, ovat SBSettingsin pikakytkimet ja kirkkaudensäätö. Pikkujuttu.
MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
Automaattinen kirkkauden säätö? Anyone?Riksa kirjoitti:Niin, ja moniajon turvin voisi kai kuvitella jättävänsä asetussoftan taustalle auki, jotta näytön kirkkautta pääsisi säätämään ottamatta vauhtia springboardista.T0mi kirjoitti:Sama täällä. SBsettings oli kyllä heittämällä jailbreakin paras etu, mutta ei sitä niin paljoa jää kaipaamaan. Make it Mine -softalla tehty operaattoriteksti muuten jää iOS4-päivityksen jälkeen luuriinRiksa kirjoitti: Päätinpä jopa luopua jailbreakista uuden OS:n myötä. Ainoa, mitä itse jään kaipaamaan, ovat SBSettingsin pikakytkimet ja kirkkaudensäätö. Pikkujuttu.
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Se ei ole koskaan toiminut kunnolla. Täysin seko turha juttu.zuki kirjoitti:Automaattinen kirkkauden säätö? Anyone?Riksa kirjoitti:Niin, ja moniajon turvin voisi kai kuvitella jättävänsä asetussoftan taustalle auki, jotta näytön kirkkautta pääsisi säätämään ottamatta vauhtia springboardista.T0mi kirjoitti:Sama täällä. SBsettings oli kyllä heittämällä jailbreakin paras etu, mutta ei sitä niin paljoa jää kaipaamaan. Make it Mine -softalla tehty operaattoriteksti muuten jää iOS4-päivityksen jälkeen luuriinRiksa kirjoitti: Päätinpä jopa luopua jailbreakista uuden OS:n myötä. Ainoa, mitä itse jään kaipaamaan, ovat SBSettingsin pikakytkimet ja kirkkaudensäätö. Pikkujuttu.
-
Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mustassa luurissa sitä ei erotu ja valkosessa se näyttää rumalta. Olin jo melkein valitsemassa valkoisen mutta sitten huomasin tuon yksityiskohdan..
-
Viesti Kirjoittaja Bumba »
Sensori joka sammuttaa näytön kun nostat luurin korvalle tai kun laitat esim. sormen sen eteen.Lucy kirjoitti:Oon varmaan missannu jotain, mut mikä tää on?
Mustassa luurissa sitä ei erotu ja valkosessa se näyttää rumalta. Olin jo melkein valitsemassa valkoisen mutta sitten huomasin tuon yksityiskohdan..
- iPhone 15 Pro Black Titanium 256 Gt (2023) - Apple Watch S7 45mm Stainless Steel Silver (2022) -
-
Viesti Kirjoittaja Lucy »
Eikö se ollut erilainen vanhoissa luureissa? Miksi vaihtaa?Bumba kirjoitti:Sensori joka sammuttaa näytön kun nostat luurin korvalle tai kun laitat esim. sormen sen eteen.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Liekkö tuo päällä oleva materiaali sitten erilaista, varsinkin valkoisessa värissä voi olla jotain esteitä ettei toimisi ilman noita "ritilöitä".Lucy kirjoitti:Eikö se ollut erilainen vanhoissa luureissa? Miksi vaihtaa?Bumba kirjoitti:Sensori joka sammuttaa näytön kun nostat luurin korvalle tai kun laitat esim. sormen sen eteen.
-
Viesti Kirjoittaja masiaro »
Eikö edellisessä oli musta etukuori, niin siinä on tarkkaan katsottua 3reikiä. Ja kun nyt kuori vaihtui valkoiseksi, olisi aika rumaa jättää 3reikiä siihen.Lucy kirjoitti:Eikö se ollut erilainen vanhoissa luureissa? Miksi vaihtaa?Bumba kirjoitti:Sensori joka sammuttaa näytön kun nostat luurin korvalle tai kun laitat esim. sormen sen eteen.
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Sen lisäksi siinä on tietysti ambient light sensor eli valaisuustunnistin.Bumba kirjoitti:Sensori joka sammuttaa näytön kun nostat luurin korvalle tai kun laitat esim. sormen sen eteen.Lucy kirjoitti:Oon varmaan missannu jotain, mut mikä tää on?
-
Viesti Kirjoittaja punppis »
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja psymbiote »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka