Jaa mää en kyllä treenais kenenkään kaverin vehkeellä yhtään mitään. Omalla vehkeellä jos kerran treenata vielä pitää..amanita kirjoitti:Jaa sää vaan treenasit kaverin vehkeellä tulevia päiviä varten.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Jone »
Jaa mää en kyllä treenais kenenkään kaverin vehkeellä yhtään mitään. Omalla vehkeellä jos kerran treenata vielä pitää..amanita kirjoitti:Jaa sää vaan treenasit kaverin vehkeellä tulevia päiviä varten.
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
eiku aaaaaarrrrrrggggghhhh,hatey kirjoitti:^ Argh...
Fakta on, että jos ette ole kuulleet karaokelauluani, ette tiedä mitään siitä kuinka kaunis ihmisen ääni voi olla!MacFinn kirjoitti:eiku aaaaaarrrrrrggggghhhh,hatey kirjoitti:^ Argh....
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Älä huoli, kyllä sen kanssa vielä ongelmia tulee.Anghorn kirjoitti:Oli kyllä kaiken kaikkiaan aika-tyylinen kokemus. Siinä se nyt on vaan sitten niin. Noin vaan.
No mä jo pelkäsin että mun varmuuskopiot olis oikeasti turvassa.Macco kirjoitti:Älä huoli, kyllä sen kanssa vielä ongelmia tulee.Anghorn kirjoitti:Oli kyllä kaiken kaikkiaan aika-tyylinen kokemus. Siinä se nyt on vaan sitten niin. Noin vaan.
Viesti Kirjoittaja Macco »
No höllätään nyt sen verran, että verkossa nuo kuvat eivät ole varmuuskopioinnin vuoksi.:-)Macco kirjoitti:^ Riittääköhän tuo? Entä jos tulee maailmanlaajuinen ydinsota ja samaan aikaan Yellowstone räjähtää? Ne kuvat kannattaisi turvata vielä noiden varalta
Ulkonaliikkumiskielto! Tyhjentäkää kadut!Anghorn kirjoitti:Autokoulussa ekaa kertaa. Huomenna seuraava teoriatunti ja keskiviikkona hyvässä lykyssä ratin taakse.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Ei, vaan sen takia että katsoi sinun tarvitsevan todistella tuollaista itsestäsiRepe Ruutikallo kirjoitti:Viikonloppuna oli suuri kenraaliharjoitus naapurin herra P:n kanssa. Laulaessaan kappaletta Onhan päivä vielä huomennakin herra P ojensi mikkinsä mulle kohdassa Mies mä olen enkä hiiri, koska piti kyseistä riimiä kohdallaan epäuskottavana.
Mee kotios, pahanilmanlintu!darthmother kirjoitti:Ei, vaan sen takia että katsoi sinun tarvitsevan todistella tuollaista itsestäsiRepe Ruutikallo kirjoitti:Viikonloppuna oli suuri kenraaliharjoitus naapurin herra P:n kanssa. Laulaessaan kappaletta Onhan päivä vielä huomennakin herra P ojensi mikkinsä mulle kohdassa Mies mä olen enkä hiiri, koska piti kyseistä riimiä kohdallaan epäuskottavana.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja MagicApple »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Muistan autokoulusta sen verran, että opettajat oli hyviä tyyppejä. Mitään muuta sieltä ei jäänyt mieleenAnghorn kirjoitti:Autokoulussa ekaa kertaa. Huomenna seuraava teoriatunti ja keskiviikkona hyvässä lykyssä ratin taakse.
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »