pepejaana kirjoitti:Tuntuu kone liikuvan hitaasti kaupaksi. Myyjän ehkä kannattaisi sittenkin harkita sitä postiennakkoasiaa. Toisi varmaan puuttuvaa luottamusta kaupantekoon. Toinen vaihtoehto on sitten, että myyjä luottaa ostajaan ja lähettää koneen ensin ja kun ostaja on todennut koneen kunnossa olevaksi niin voi maksaa. Onhan sen luottamus pysyttävä niinkin päin.
No leikki leikkinä, mutta puolet totta kuitenkin.
Rupesi askarruttamaan miksi kone oli jo välillä huollossa, vai enkö vaan huomannut myyjän ilmoa asiasta. Vaikuttaa se hintaa (ainakin minun kohdalla) onko kone käynyt jonkin asian takia huollossa vai ei ja jos on niin miksi ????
Tuosta voisi jopa tarjota jotakin jos olis tota...
Hyvä pointti.. Siis minulla on kone kokoajan työ käytössä ja heti kun tämä lähtee alta niin ostan uuden tilalle... Kovien työkiireitten takia jätin myynnin vähäksiaikaa ja keskityin työntekoon..
Kone siis kävi huollossa kiintolevyn takia joka alkoi temppuilemaan ja lopulta sanoi että en toimi hähää

No eikun pikapikaa huoltoon ja sieltä takas pöydälle töihin! Uusi kiintolevy tuli sisuksiin ja toimii taas kiitos mac laatuun ja nopeeseen huoltoon..
Tuo postiennakko ei ole vaan minun juttu. Joka osittain johtuu siitäkin että siinä menee sitten hetki ennenkuin tulee rahat tilille ja voi tilata uuden koneen :/ No hitsinpitsi pitääkö mun laittaa luottokortti mukaan että uskotaan että ei ole mitään kusetusta matkassa? Ihmettelen kummasti miten ei nykyään voida luottaa vaikka voidaan soitella ja vaihtaa yhteistietoja ja mitä nyt ikinä keksiikään että luottaa? En usko että kenelläkään täällä foorumilla on pahaa sanottavaa minusta tai kaupostani?? Toki tämän koneen kanssa kun se on niin pitkään täällä jo ollut myynnissä
-Jussi-
ps. saatte mun kelkan kaupanpäälle jos huijaan teitä

Sillä saa kyllä monta mäkkiä