Maitoa saa kaupasta.Anghorn kirjoitti:Kyllähän nyt valtiossa kuin valtiossa täytyy tissimaitoa olla saatavilla.hatey kirjoitti:Ei täällä ole lehmiä. Tää on kaupunki.
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Nerokasta. Mites tissit muuten?hatey kirjoitti:Maitoa saa kaupasta.Anghorn kirjoitti:Kyllähän nyt valtiossa kuin valtiossa täytyy tissimaitoa olla saatavilla.hatey kirjoitti:Ei täällä ole lehmiä. Tää on kaupunki.
-
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Sillä lentoemolla vissiin on.Anghorn kirjoitti:Nerokasta. Mites tissit muuten?hatey kirjoitti:Maitoa saa kaupasta.Anghorn kirjoitti:Kyllähän nyt valtiossa kuin valtiossa täytyy tissimaitoa olla saatavilla.hatey kirjoitti:Ei täällä ole lehmiä. Tää on kaupunki.
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitä siinä ihmettelet, mainitsemaasi Turkuun tietenkin! Kas minä jo tiedän!Rauno Repomies kirjoitti: Ja OT:n OT:nä, jos Helsinkiin liitetään jotain periferioihin kuuluvia kauppaloita (no, okei, ne on kaupunkeja), niin mä teen sosiaalisen itsarin, ja muutan turkuun! Onko tämä sitten muiden kannalta menetys vai tappio, mene ja tiedä (miten <--- miten toi muuten tehdään, mihin pitää mennä?).

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
No sittenhän kaksi kärpästä kuolee yhdellä iskulla, mikäli nuo nimeltämainitsemattomat kauppalat liitetään Helsinkiin!amanita kirjoitti:Mitä siinä ihmettelet, mainitsemaasi Turkuun tietenkin! Kas minä jo tiedän!Rauno Repomies kirjoitti: Ja OT:n OT:nä, jos Helsinkiin liitetään jotain periferioihin kuuluvia kauppaloita (no, okei, ne on kaupunkeja), niin mä teen sosiaalisen itsarin, ja muutan turkuun! Onko tämä sitten muiden kannalta menetys vai tappio, mene ja tiedä (miten <--- miten toi muuten tehdään, mihin pitää mennä?).
-
Hrmph... vai turkuun ei helve... Kylpyammeeseen ja siellä vetäset ne ranteet auki. Ei tuu niinpaljoa sotkua.Rauno Repomies kirjoitti: ...niin mä teen sosiaalisen itsarin, ja muutan turkuun! Onko tämä sitten muiden kannalta menetys vai tappio, mene ja tiedä (miten <--- miten toi muuten tehdään, mihin pitää mennä?).

-
Hävettää.....Carde kirjoitti: Hrmph... vai turkuun ei helve... Kylpyammeeseen ja siellä vetäset ne ranteet auki. Ei tuu niinpaljoa sotkua.
Olen joskus 10 vuotta sitten käynyt turussa... nolottaa.....

-
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
... ja minä kun suunnittelin kesälomamatkaa Turkuun. Oli mulla kyllä tekosyykin valmiina, jos joku sattuisi ihmettelemään. Mutta uskaltaako sittenkäänhatey kirjoitti:Hävettää.....Carde kirjoitti: Hrmph... vai turkuun ei helve... Kylpyammeeseen ja siellä vetäset ne ranteet auki. Ei tuu niinpaljoa sotkua.![]()
irtoroskaa
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Juuei, sama kuin menisit vvv...vv....vvantaalle!ptkmit kirjoitti:... ja minä kun suunnittelin kesälomamatkaa Turkuun. Oli mulla kyllä tekosyykin valmiina, jos joku sattuisi ihmettelemään. Mutta uskaltaako sittenkäänhatey kirjoitti:Hävettää.....Carde kirjoitti: Hrmph... vai turkuun ei helve... Kylpyammeeseen ja siellä vetäset ne ranteet auki. Ei tuu niinpaljoa sotkua.![]()
irtoroskaa
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kyllä minä kaikenlaista vinoilua kotikaupungistani kestän, mutta tämä on jo liian paksua!Rauno Repomies kirjoitti:Juuei, sama kuin menisit vvv...vv....vvantaalle!ptkmit kirjoitti:... ja minä kun suunnittelin kesälomamatkaa Turkuun. Oli mulla kyllä tekosyykin valmiina, jos joku sattuisi ihmettelemään. Mutta uskaltaako sittenkään

-
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
-
Viesti Kirjoittaja 5GcamI »
Kerta kiellon päälle:Maza kirjoitti:Kyllä minä kaikenlaista vinoilua kotikaupungistani kestän, mutta tämä on jo liian paksua!Rauno Repomies kirjoitti:Juuei, sama kuin menisit vvv...vv....vvantaalle!ptkmit kirjoitti:... ja minä kun suunnittelin kesälomamatkaa Turkuun. Oli mulla kyllä tekosyykin valmiina, jos joku sattuisi ihmettelemään. Mutta uskaltaako sittenkäänVantaa ja Espoo, Helsingin valjut veljet.
olen outo Stadilainen - Turku on hieno kaupunki (Åbolaisineen)!
MacBook Air 13"
iPhone 5
iPad 32 G
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mää taas olen joskus reilu 10 vuotta sitten jopa asunut siellä jonkun aikaa, arvaa nolottaako se......hatey kirjoitti:Olen joskus 10 vuotta sitten käynyt turussa... nolottaa.....
edit: nii joo se äskeinen teko; otin kanat uunista, ne & niiden päälle kääritty pekoni tuoksuu hyvälle.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Kaikki puoli kunno väkkee ovatten.
FC-pilviWeikot.
http://www.youtube.com/watch?v=D8Z1SYJ6Lbo
Malmin lentokentän puolesta; www.youtube.com/watch?v=ytaCH19R1cY
-
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
-
Vähän rosteripeltiä (2mm), rälläkkä ja hitsiä, tosson lopputulos.

-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sen vanhan klaffipöydän pöytälevystä tein muinoin kaksi parvekepöytää tai hyllyjä ne ennemminkin on. Yhdestä pöydästä tuli näppärästi kolme!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ajattelin tästä itse lähteä kohta käymään Bauhausissa mutkan. Haen varmaan sellaisen 3020 x 625 x 40 mm -kokoisen mahonkilevyn, jonka ajattelin pätkiä 1,5 m pituisiksi kappaleiksi, ja joihin ajattelin ruuvata jonkinlaisilla kulmaraudoilla kiinni kakkoskakkosesta värkätyt puuvahatut jalat. Hinnaksi tullee noin 150 euroa per pöytä.Maza kirjoitti:Minä tein juuri pöydän. Eli ruuvasin uuden pöytälevyn vanhoihin klaffipöydän jalkoihin kiinni. Onkin muuten komea pöytälevy, 45 cm leveää tuppeensahattua lankkua. (Joku nurmijärveläinen honkkeli myi tosi halvalla tossa syksyllä.) Kyllästin sen vielä pellavaöljyllä ja sinkkinaftenaatilla.
Sen vanhan klaffipöydän pöytälevystä tein muinoin kaksi parvekepöytää tai hyllyjä ne ennemminkin on. Yhdestä pöydästä tuli näppärästi kolme!
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sen näkee sitten jos nyypähtää (testaan ensimmäiseksi yhdellä pöydällä toimivuutta. Laitan sille pöydälle jotain vähemmän tärkeää. Eli laittanen siihen iMacin ja Cinema Displayn).mikastus kirjoitti:^tuleeko tuossa menetelmässä tarpeeksi jäykkyyttä jaloille joka suuntaan? Ettei sitten nyypähdä.
Ajattelin sillä tavalla noita jalkoja laitella, että tulisivat ihan kulmaan, ja sitten kahdella kulmaraudalla jokainen jalka kiinni. Ja mielellään sellaisilla kulmaraudoilla, joihin saa enemmän kuin kaksi ruuvia.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitäpä jos järjestäisit kunnon pidot ja pöydän notkumaan, voitais tulla porukalla pöytä testaamaan.Macco kirjoitti:Sen näkee sitten jos nyypähtää (testaan ensimmäiseksi yhdellä pöydällä toimivuutta. Laitan sille pöydälle jotain vähemmän tärkeää. Eli laittanen siihen iMacin ja Cinema Displayn).mikastus kirjoitti:^tuleeko tuossa menetelmässä tarpeeksi jäykkyyttä jaloille joka suuntaan? Ettei sitten nyypähdä.
Ajattelin sillä tavalla noita jalkoja laitella, että tulisivat ihan kulmaan, ja sitten kahdella kulmaraudalla jokainen jalka kiinni. Ja mielellään sellaisilla kulmaraudoilla, joihin saa enemmän kuin kaksi ruuvia.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka