LRM kirjoitti:
Kysytääs nyt vielä tässä että..
Kuinka onnistuu puhelimen 3G yhteyden jako OS X:ässä? USB:llä yhdistettynä tai langattomasti? - Olin jostain lukevinani että USB:llä yhdistettynä tuo vaatii HTC sync ohjelman ja se taas ei ole yhteensopiva mäkille.
Tähän kiinnostaisi saada vastaus.. anyone? no one?
Repe Ruutikallo kirjoitti:Murossa väitettiin, että jo 6.6. MegaDesire-jono oli 6000 tilauksen mittainen.
Meikäläisen SIM-kortin vaihto on 13.7., joten reilun kuukauden päästä voi jo olla puhelinkin hallussa...
Tänään aspasta sanoi että 2800 ihmistä jonottaa luuria & liittymää. Piti oikein kysäistä uudestaan ku luulin kuulleeni väärin Huhujen mukaan tänään piti suomeen tulla 300kpl erä, siihen vastasi että ei ole vielä saapunut tuosta heille puhelimia. Lopuksi sanoi että kesäkuun lopulla / heinäkuun alussa tulossa isompi erä. Mutta nämä kaikki edelleen omasta mielestäni huhupuheita, uskotaan sitten kun luuri on kädessä. Sais vaan jo saapua, kärsimättömyys ei auta odottelua
"Päivitys 16.6.2010
Huippusuosittu Saunalahti MegaDesire 3G -tarjous on päättynyt, eikä uusia tilauksia enää oteta vastaan. Kiitämme kaikkia palvelupaketin tilanneita! Laitevalmistajan toimitusvaikeuksista johtuen puhelimien toimitukset ovat valitettavasti viivästyneet, mutta lähetämme puhelimen kaikille tilaajille kuluvan kesän aikana."
LRM kirjoitti:
Kysytääs nyt vielä tässä että..
Kuinka onnistuu puhelimen 3G yhteyden jako OS X:ässä? USB:llä yhdistettynä tai langattomasti? - Olin jostain lukevinani että USB:llä yhdistettynä tuo vaatii HTC sync ohjelman ja se taas ei ole yhteensopiva mäkille.
Tähän kiinnostaisi saada vastaus.. anyone? no one?
Vaikeeks menee, mutta googleen "android tether mac" tai jotain niin jo löytyy..
Rootatulla puhelimella voi taas jakaa yhteyden tekemällä Wlanin.. Esim Wireles Tether for Root Users -ohjelmalla.
Xaeron kirjoitti:Nyt on sitten MegaDesire-tarjous loppunut.
Onko kukaan laskenut, paljonko vastaava paketti nyt maksaa? Yritin ite, mutta sekosin sauniksen sivuihin.
Aika vaikea ihan suoraan laskea mutta ainakin: nopsa 13,9 + eliitti 4,9 + desire 19 euroa/kk
Tuohon tosin tulee nettitikku mukaan (arvo 120€) mutta ei sisällä puheluja muihin liittymiin.
Olihan tuo megadesire tarjous aika järjettömn edullinen laskee vaikka mitenkä päin.
Xaeron kirjoitti:Nyt on sitten MegaDesire-tarjous loppunut.
Onko kukaan laskenut, paljonko vastaava paketti nyt maksaa? Yritin ite, mutta sekosin sauniksen sivuihin.
Aika vaikea ihan suoraan laskea mutta ainakin: nopsa 13,9 + eliitti 4,9 + desire 19 euroa/kk
Tuohon tosin tulee nettitikku mukaan (arvo 120€) mutta ei sisällä puheluja muihin liittymiin.
Olihan tuo megadesire tarjous aika järjettömn edullinen laskee vaikka mitenkä päin.
100 minuuttia puheluja muihin liittymiin tekee vielä 6,9 € päälle (useimmille tullee tuon verran). Eli reilusti yli tuplaantui hinta. 8)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
MItenköhän näissä tarjous paketeissa menee käytäntö? Tilasin siis aikoja sitten ton liittymän ja luurin. Ei ole vielä tullut, mutta se on eri juttu.
Kun olen maksanut puhelimen, niin jäähän minulle toi liittymä sen jälkeenkin tolla hinnalla? Liittymähän on parasta koko paketissa. Tolla selviän jo loppuelämän ja hintaan 5 euroa/kk.
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Salmister kirjoitti:MItenköhän näissä tarjous paketeissa menee käytäntö? Tilasin siis aikoja sitten ton liittymän ja luurin. Ei ole vielä tullut, mutta se on eri juttu.
Kun olen maksanut puhelimen, niin jäähän minulle toi liittymä sen jälkeenkin tolla hinnalla? Liittymähän on parasta koko paketissa. Tolla selviän jo loppuelämän ja hintaan 5 euroa/kk.
Itsellä ainakin on joku 5 vuotta vanha alesaunapaketti 3g -liittymä edelleen käytössä vaikka sitä ei ole myyty moneen vuoteen.. Taitaa tosin olla vähän kallis nykyisin, mutta eipä ole tullut vaihdettua..
Salmister kirjoitti:
Kyllä se hinta pätee vain kaksi vuotta varmasti. Sen jälkeen riippuu tyystin Saunalahden politiikasta kesällä 2012, mitä maksat liittymästä vastaisuudessa. Ei niitä mikään sido sopimuskauden jälkeen. Jos jollakulla on parempaa tietoa, kertokoon...
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Tuohon on jo tullut päivitettyä tietoa:
- kuvat menevät aina muistikortille joka ei tietenkään pyyhkiydy millään reseteillä (kuka haluaisikaan muistikortin tyhjentymistä käyttiksen päivityksen yhteydesä)
- kuvat häviää muistikortin formatoinnilla
google tietää enemmän
Eiköhän tuossa ole kuva ihan samanlaisesta esikatselukuvien tallentamisesta historiaa varten kuin esim. Safarissakin. HTTPS sivut voisi kyllä ohittaa mielestäni. Muuten ihan hyväkin toiminto.
Jos (huom jos) joku haittaohjelma noita eteenpäin lähettelisi, niin toki kovin ikävää, mutta toisaalta enemmän minä stressaisin esim. puhelimeen tallennettujen sähköpostien, viestien, dokumenttien ja kuvien kohtalosta tässä tilanteessa, ja noita nyt tallennetaan jokaisen merkin älypuhelimiin.
Niin ja PS. ne muistikortit pitää ylikirjoittaa, eikä vain formatoida jos myy, sama pätee kovalevyihin. Voin kuvitella, että suurin osa tästäkin tietoturvauhasta huolehtivista myy estotta vaikka mitä yksityisiä dokumentteja sisältäneen kovalevyn pelkän formatoinnin jälkeen, joka tietoja kalastelevan kannalta on melkein sama kuin myydä se kaikkine tietoineen.
Viimeksi muokannut Jukava, 18.6.2010 klo 3.22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vähemmän mairitteleva arvio Sprintistä ja kolmansien osapuolien ohjelmista (pakettiin kuulumattiomien). Itse puhelimesta kommentoitiin lähinnä Flash Liten rajoittuneisuutta ja akun kestoa. Tunnutaan siinä lopussa sitten kehuttavan muita ominaisuuksia. Ja kuten tuossakin sanotaan niin onhan tuo lähinnä "teknologiademo" ollessaan ensimmäinen "4G"-puhelin (monessa paikassa voidaan olla eri mieltä, että onko tuo oikeasti 4G-luuri).
Sitten jos on niin "hidas", että ei tajua 4,3 tuumaisen näytön olevan iso, niin minkä sille mahtaa. Onhan se sanomattakin selvää, että tuon kokoinen näyttö tarkoittaa isoa puhelinta. Samalla näytön tarkkuudella löytyy useampia Android luureja joissa näytön fyysinen koko on pienempi.
Anyway, mitä tulee Evon Wifi Hotspottiin, niin käsittääkseni tuo on ihan vakiominaisuus muissakin Android luureissa kunhan Froyo saadaan ulos. Sillä voi sitten vaikka jakaa netin Desiresta siihen puhelimen ja liittymän hankinnassa säästetyillä rahoilla ostettuun iPadiin.
Salmister kirjoitti:
Kyllä se hinta pätee vain kaksi vuotta varmasti. Sen jälkeen riippuu tyystin Saunalahden politiikasta kesällä 2012, mitä maksat liittymästä vastaisuudessa. Ei niitä mikään sido sopimuskauden jälkeen. Jos jollakulla on parempaa tietoa, kertokoon...
Joku oli Murossa saanut seuraavan viestin Saunalahden aspasta (http://murobbs.plaza.fi/mobiililaitteet ... 1704862657):
"MegaDesire 3G-liittymäosuuden hinnoittelu pysyy samana 24 kuukauden jälkeenkin. Tällöin kuukausimaksuksi muuttuu siis 4,90 euroa/kk. Myös kaikki liittymään kuuluvat palvelut pysyvät voimassa. Jatkotarjousta puhelinpakettisi osalta voit löytää Oma Saunalahti-sivuilta hieman ennen sopimuskauden päättämistä. Samasta paikasta löydät myös laskusi ja puheluerittelysi ja paljon muuta."
Salmister kirjoitti:
Joku oli Murossa saanut seuraavan viestin Saunalahden aspasta (http://murobbs.plaza.fi/mobiililaitteet ... 1704862657):
"MegaDesire 3G-liittymäosuuden hinnoittelu pysyy samana 24 kuukauden jälkeenkin. Tällöin kuukausimaksuksi muuttuu siis 4,90 euroa/kk. Myös kaikki liittymään kuuluvat palvelut pysyvät voimassa. Jatkotarjousta puhelinpakettisi osalta voit löytää Oma Saunalahti-sivuilta hieman ennen sopimuskauden päättämistä. Samasta paikasta löydät myös laskusi ja puheluerittelysi ja paljon muuta."
No voihan perkule ku ei tullut tartuttua tuohon tarjoukseen. Kaikenkattava hullun halpa liittymä ja älypuhelin ikään kuin kaupanpäällisenä. Lisää tällaisia kiitos:'(
Salmister kirjoitti:
No voihan perkule ku ei tullut tartuttua tuohon tarjoukseen. Kaikenkattava hullun halpa liittymä ja älypuhelin ikään kuin kaupanpäällisenä. Lisää tällaisia kiitos:'(
Uskoni on vahva että Sonera ja Apple tulee vielä paremmalla tarjouksella