edge kirjoitti:Heitin roskiin,v..ittuako noilla tekee. Aikuiset miehet jotain tarroja liimailemassa voi p.erkele.
Tä? Voiko moisen trendibrändin ostamiselle olla muukin syy kuin nostattaa statustaan sieltä pohjattomasta kaivosta, jonne pilin pituus on sen pudottanut.
edge kirjoitti:Heitin roskiin,v..ittuako noilla tekee. Aikuiset miehet jotain tarroja liimailemassa voi p.erkele.
Tä? Voiko moisen trendibrändin ostamiselle olla muukin syy kuin nostattaa statustaan sieltä pohjattomasta kaivosta, jonne pilin pituus on sen pudottanut.
Mä ainakin liimaan kaikki brändilogot otsaani!
Juu m.unan pituushan on apple tollo brändin mukaan, nyt on alle 20 cm.Laitan ton merkin jääkaapin oveen että saavutan mun normi 30 senttiä
Tästä jaetaan kyllä "suloisuuspisteitä"!!!!! Sympaattista! Ymmärrettävää!
Argh, eikä jaeta, kuin tarranhäväistysmiinuspisteitä, nih.
Ainoa pelastava tekijä tuossa tarran väärinkäytössä olisi ollut se, että ko. ompputarra olisi pistetty tuohon väärin päin.
Kuinkas niin? Jos nyt oikein ymmärsin niin onhan tuo tarra ihan oikein päin MacBookiin verrattuna.
MBP mukana tullut tarra löytyy Iomegan ulkoisesta, mutta yksi on ilman sekä pienemmät iphonen mukana tulleet, johonkin kivaan paikkaan nekin pitäisi lätkäistä.
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
Mulla oli toinen koneen mukana tullut tarra kiinni koneessa, ihan vaan sen takia että tunnistan omani mutta irrotin sen just tässä vähä aika sitten ku totesin että ehkä mä tän tunnistan muutenkin päältäpäin. Toisen tarran sitten iskin läppärilaukun läpän sisäpuolelle siten että laukun ollessa auki, se näkyy oikeinpäin muille katsjille. Ihan vaan ennakkovaroitukseksi kaikille jotka jää tuijottamaan minkä koneen mä kaivan esiin.
iPhonen mukana tulleet tarrat todennäköisesti päätyy kaavaksi johki ompelu/neulontatyöhön kuhan taas intoudun.
julleli kirjoitti:Pieni galluppi tässä Ajattelin siis kysästä että mihin olette kiinnittäneet
Apple tarrat jotka ovat tulleet laitteistojen mukana?
Täh? Tuleeko sen laitteen mukana muka sellaisiakin? Hmm... Olen ostanut neljä mäkkiä, pitäisiköhän vielä tutkia ne pakkaukset...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Ajattelin muistaakseni aikoinaan, että sitten kun myyn tämän iPhone 3G:n/iMacin/Airin/whatever, niin voin mainostaa, että jopa tarrat on mukana. Enpä ole myynyt mitään noista enkä edes muista, missä ne tarrat ovat.
ER kirjoitti:Voiko niitä muka sijoittaa muualle kuin kerätä koko sarjan Apple-alttarille???
Kuten olet havainnut, monta monituista kivaa tapaa on löytynyt, joskin hmmm, taitavat kaikki kuitenkin loppuviimeksi olla juurikin sillä Apple-alttarilla. 8)
Minä kuitenkin saan aina positiivisen fiiliksen, kun näen jossain ompputarran, enkä yhtään häppee olla tämmöttinen, Apple-hömppö.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
ER kirjoitti:Voiko niitä muka sijoittaa muualle kuin kerätä koko sarjan Apple-alttarille???
Hehe, liimasin sitten kaksi tarraa alttarilleni ja laitoin kynttilän palamaan. En kuitenkaan saanut kuvaa siitä (foorumi valitti, että epäkelpo kuvatiedosto).