tosi tarttuva täytebiisi
jos tää jää sun päähäsi soimaan
ota yhteys lääkäriisi
tai mee sairaalaan"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Anna mä veikkaan, Spotifyn kautta?Tont_za kirjoitti:Kari Tapio - Juna Kulkee![]()
TottakaiAnghorn kirjoitti:Anna mä veikkaan, Spotifyn kautta?Tont_za kirjoitti:Kari Tapio - Juna Kulkee![]()
Joo, voisin veikata että aika korkeella.Tont_za kirjoitti:TottakaiAnghorn kirjoitti:Anna mä veikkaan, Spotifyn kautta?Tont_za kirjoitti:Kari Tapio - Juna Kulkee![]()
Lady Gaga, Kartsa saavuttaa sinua!
EDIT: En kyllä tiedä mitä biisejä siinä TOP100-listalla on, mutta Lady Gagaa veikkaisin
Viesti Kirjoittaja Anniel »
AllekirjoittanutMacco kirjoitti:"Tää on
tosi tarttuva täytebiisi
ota yhteys lääkäriisi
tai mee sairaalaan"
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Saattaapi olla kyseessä myös tämä: http://www.youtube.com/watch?v=yzNyZuPEUbkTont_za kirjoitti:AllekirjoittanutMacco kirjoitti:"Tää on
tosi tarttuva täytebiisi
ota yhteys lääkäriisi
tai mee sairaalaan"Tulee itsekin kuunneltua tuota Generation Å -levyä aina välillä
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Best of the Best. Kun olin Namibiassa vuonna 1989 niin kuuntelin tätä ja katselin videolta. Koko kappale huokuu sitä alkukantaista voimaa mitä Afrikassa on. Kiitos Anniel.Anniel kirjoitti:Enya – Storms in Africa
Tuo kappale on kyllä yksi suosikeistani. Täytyy turvautua musiikkiin ennen kuin pääsee toteuttamaan yhtä elämäni suurimmista haaveista eli päästä kokemaan Afrikka.Sarjatuli kirjoitti:Best of the Best. Kun olin Namibiassa vuonna 1989 niin kuuntelin tätä ja katselin videolta. Koko kappale huokuu sitä alkukantaista voimaa mitä Afrikassa on. Kiitos Anniel.Anniel kirjoitti:Enya – Storms in Africa
Viesti Kirjoittaja pyrjola »
Joo, en hirveesti diggaa sen noista uudemmista biiseistä...Erño kirjoitti:^^RIhanna... ja sen uudet biisit, tai ainakin se ihme rudeboyboyboyyboy, joka soi Novalla non-stop.![]()
![]()
![]()