iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
-
Re: iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja Alapta »
iPad 2, iPad Mini 3 4G
Game Center: alapta
-
Viesti Kirjoittaja omenasato »
Ja onko jopa pysyvä unlock, että toimii jopa sammutuksen jälkeen suoraan?
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja phobia »
Montako kertaa se sama asia tähän pitää kirjoittaa. Se riippuu siitä mikä firmware siinä on. Uudempia versioita jotka ovat tulleet 3.1.3 päivityksen ja 4.0 päivityksen yhteydessä ei tällä hetkellä voi - jos firmware on taas pidetty aikaisemmalla tasolla päivittämällä käyttöjärjestelmää jotain muuta kuin virallista tietä, sitten voi. Tämä tieto on edelleenkin voimassa "toistaiseksi" ja sitten kun tilanne muuttuu, huomaat sen takuulla tsiljoonasta viestistä tälläkin forumilla.arttula kirjoitti:Onko se tosiaan niin, että jos on 3GS ja siinä iOS 4.0 GM, sitä ei vielä voi jailbreikata ? Vai voiko ja millä ?
-
Kas, siksi kysyin, että täällä on mainittu, että 4.0:n voi jailbreikata, ja se toimii. Samassa yhteydessä ei ollut mitään viitteitä edellä mainitsemiisi seikkoihin. Mutta, jos yhtään lohduttaa, niin en varmaan ole viimeinen, joka kysyy tyhmiä asioita täällä. Olen kuitenkin itsekin muutamaa muuta auttanut tyhmissä jutuissa, ja siksi katsoin oikeudekseni vuorostaan kysyä tyhmiä.phobia kirjoitti:Montako kertaa se sama asia tähän pitää kirjoittaa. Se riippuu siitä mikä firmware siinä on. Uudempia versioita jotka ovat tulleet 3.1.3 päivityksen ja 4.0 päivityksen yhteydessä ei tällä hetkellä voi - jos firmware on taas pidetty aikaisemmalla tasolla päivittämällä käyttöjärjestelmää jotain muuta kuin virallista tietä, sitten voi. Tämä tieto on edelleenkin voimassa "toistaiseksi" ja sitten kun tilanne muuttuu, huomaat sen takuulla tsiljoonasta viestistä tälläkin forumilla.arttula kirjoitti:Onko se tosiaan niin, että jos on 3GS ja siinä iOS 4.0 GM, sitä ei vielä voi jailbreikata ? Vai voiko ja millä ?
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuon pitäisi olla aika selventävä vastaus, eikö? (Kuulosti ainakin omassa päässä hyvältä)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Erittäin selventävä. Kiitos siitä.Erño kirjoitti:Pwnagetoolilla voipi asentaa unlocattavan iOS4:n jo valmiiksi breikattuun puhelimeen, kunhan baseband on 05.11.07, tai vanhempi. Eli siis nämä 3.1.3:lla tulleet puhelimet, tai siihen iTUnesin kautta päivitettyihin puhelimiin ei pysty JB iOS4:aa asentamaan.
Tuon pitäisi olla aika selventävä vastaus, eikö? (Kuulosti ainakin omassa päässä hyvältä)

-
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Vaikkapa piratebaystä-.omenasato kirjoitti:niin, mutta mistäs tuon iO4S:n saa ennen julkaisua?
-
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Azzle »
phobia kirjoitti:Voi tehdä maksua vastaan - Soneralla. Eli maksaa satasen sopimussakon niin puhelin vapautetaan. Ja tietysti se puhelinkin pitää maksaa. Jailbreak+Unlock ei tällä hetkellä ole ollenkaan tehtävissä puhelimeesi, iOS4n julkaisu voi muuttaa tilanteen tai sitten ei.Azzle kirjoitti:Saan lähipäivinä iPhone 3 GS puhelimen. En voi ostamalla saada Soneralta puhelinta operaattorivapaaksi ainakaan vuoteen. Kannattaako minun ottaa kakkosliittymä Soneralta tai Tele Finlandilta vuodeksi, vai onko tuo iPhone 3 GS Jailbreak + Unlock niin helppo ja varma toimenpide että se kannattaa suorittaa? Voiko sen tehdä jossain maksua vastaan? Tai miten sen voi uusimman tiedon mukaan tehdä helpoiten.
Kiitoksia vastauksista. Odotellaan siis tuon iOS4 julkaisua ja katsotaan mitä voi tehdä. En tiedä mikä ohjelma siinä puhelimessa on nytten, mutta se on niin uusi Soneran 3 GS 16 kuin mahdollista. Minulla on siinä sellainen tilanne että en voi vuoteen joka tapauksessa operaattorivapauttaa puhelinta Soneran kautta edes maksamalla kuukausimaksuja tai 100 euroa, johtuen sopimusehdoista. En siis itse henkilökohtaisesti osta tuota puhelinta suoraan vaan tulee toista kautta.
iPhone asioissa olen tosiaan noviisi, mutta iPod Classic on ollut käytössä useita vuosia.
-iPad 64GB Wi-fi + 3G
-iPhone 5S 32GB Gold
-
-
Viesti Kirjoittaja BootedEagle »
Kyllä.omenasato kirjoitti:Julkaistaanko iOS4 ensi viikon maanantaina?
-
Viesti Kirjoittaja Gerry »
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sitten kun virtaa on, niin pitäis tulla "connect to iTunes" näkyviin, jos ei tule, niin pistä laite DFU-modeen ja yhdistä sitten koneeseen. Itunesin kautta voit palauttaa 3.1.2:een, olettaen, että sulla on Cydian servereillä tiedot tallessa ko. firmwarelle.
Tuo 3.1.3:een/4.0:aan päivittäminenkään ei enää ole mikään hirveä virhe, kun JB ja unlock julkaistaan parin viikon sisään.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Gerry »

Ei onnistunu palautus, toisessa ketjussa neuvottiin hyvin mutta ei mene. Ei ees tuossa DFU-moodissa. Mut ootellaan OS4:sta ja sille aikanaan tulevaa breikkiä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jeppekoira »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Pitääjeppekoira kirjoitti:Miten saan jb:n iphone 3g 8gb UK-versioon joka lukkiutui muinoin 3.1.3 ohjelmiston myötä? Spirit ei toimi lykkää jonkun error 6. pitääkö puhelimen olla aktivoitu jotta spirit toimii?
-
Viesti Kirjoittaja jeppekoira »
-
Viesti Kirjoittaja S-T-P »
Mihin tämä tieto muuten perustuu? Itsekin odotan kyseisen väittämän toteutumista suurella innolla, mutta onko olemassa jonkinlainen fakta että tämä tulee tapahtumaan?Erño kirjoitti: Tuo 3.1.3:een/4.0:aan päivittäminenkään ei enää ole mikään hirveä virhe, kun JB ja unlock julkaistaan parin viikon sisään.
Porukka odottaa kieli pitkällä että saa unlockattua puhelimensa, mutta en kyllä ainakaan itse ole kuullut kuin jotain "mutuilua" asian tiimoilta... (sitten kun OS4 julkaistaan, parin viikon päästä, ensi kuussa, jne.)
Kuinkahan moni pitää puhelintaan paperipainona vain luottaen siihen että saa jossain vaiheessa poistettua lukituksen? Itse olen yksi heistä, valitettavasti.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja escalibur »
S-T-P kirjoitti:Mihin tämä tieto muuten perustuu? Itsekin odotan kyseisen väittämän toteutumista suurella innolla, mutta onko olemassa jonkinlainen fakta että tämä tulee tapahtumaan?Erño kirjoitti: Tuo 3.1.3:een/4.0:aan päivittäminenkään ei enää ole mikään hirveä virhe, kun JB ja unlock julkaistaan parin viikon sisään.
Porukka odottaa kieli pitkällä että saa unlockattua puhelimensa, mutta en kyllä ainakaan itse ole kuullut kuin jotain "mutuilua" asian tiimoilta... (sitten kun OS4 julkaistaan, parin viikon päästä, ensi kuussa, jne.)
Kuinkahan moni pitää puhelintaan paperipainona vain luottaen siihen että saa jossain vaiheessa poistettua lukituksen? Itse olen yksi heistä, valitettavasti.
Tosta unlockista ja jb:sta on juhettu twitterissa (mm. musclenerdin osalta) että se ilmestyy heti kun 4.0 on virallisesti julkaistu, että jos se ei tuu niin on vuoden suurin kusetus. En usko että jätkät valehtelevat varsinkin kun eivät ole pettäneet meitä, kertaakaan.
-
Viesti Kirjoittaja antti- »
omenasato kirjoitti:Eli kun ensi viikolla iOS4 tulee julki ja minulla on 3.1.2 ja modeemin firmware 05.11.07 niin saan unlockin käyttöön puhelimeeni?
Ja onko jopa pysyvä unlock, että toimii jopa sammutuksen jälkeen suoraan?
Tämä kiinnostaisi itseänikin, oon lukenu että 05.11.07 on tosiaan vaatimuksena mutta jossain sanotaan että pitää lisäksi olla vanhempi boot rom, jotta puhelimen saa käyntiin, pitääköhän paikkaansa?
-
Viesti Kirjoittaja JannaMake »
-
Viesti Kirjoittaja Alapta »
Minun käsitykseni mukaan kyllä. Korjatkaa jos olen väärässä..JannaMake kirjoitti:Nyt kun tuo uusi päivitys tulee ilmeisesti ensi maanantaina, niin onko mitään tietoa, että onko mahdollista tulevilla unlockeilla ja JB:llä mahdollista avata seuraavanlaista luuria; iPhone 3G, 3.1.3(7E18) päivityksellä ja modeemin firmware 05.12.01?

iPad 2, iPad Mini 3 4G
Game Center: alapta
-
Viesti Kirjoittaja borox »
Eiköhän se ilmesty :/Alapta kirjoitti:Minun käsitykseni mukaan kyllä. Korjatkaa jos olen väärässä..JannaMake kirjoitti:Nyt kun tuo uusi päivitys tulee ilmeisesti ensi maanantaina, niin onko mitään tietoa, että onko mahdollista tulevilla unlockeilla ja JB:llä mahdollista avata seuraavanlaista luuria; iPhone 3G, 3.1.3(7E18) päivityksellä ja modeemin firmware 05.12.01?
http://twitter.com/musclenerd
"when will it be possible to unlock 3.1.3 with 05.12.01 BB ? "yep...the final 4.0 next week will be an even later version and is confirmed unlockable (possibly iPhone4 too) 8)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka