![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
EyeTV
-
Re: EyeTV
Viesti Kirjoittaja 8zi »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Se miksi kone ei sammu, johtuu jostain prosessista, joka sen estää. Mikä, se sun pitää katsoa koneelta ko. ajankohtana.
Viesti Kirjoittaja Taatto »
Tästä ei varmaan ole apua. Minulla oli sama ongelma. Se poistui viimeistä edellisen päivityksen myötä. Viimeisen päivityksen tuoma ongelma on edellisessä viestissä.8zi kirjoitti:Osaako joku sanoa miten saan koneen (iMac) sammumaan "heti" kun EyeTV on lopettanut illan viimeisen nauhoituksen
Minulle ei koskaan selvinnyt mikä esti koneen ajastamisen sammumaan. Tai kone sammui, mutta käynnistyi heti uudelleen. Katso konsolista mitä se tekee. EyeTV se oli, ja jokin wakeup poweron käsky jostain hornasta. Muutin rutiinin mene nukkumaan -ajastukseksi, kun ongelma ei ratkennut.
Ja. Puf. Vaiva katosi. Jos olisin ymmärtänyt miten, minulla olisi PC, ja paljoon muuta puuhaa, kuin vain katsella telkkaria.
-
Viesti Kirjoittaja disko »
Eyetv:n "testi" näyttää vihreää valoa, koneessa on palomuuri päällä mutta yhteydet Eyetv:ltä ja siltä toiselta sallittu, tili luotu, NAT päällä. iPhone sen kuin ruksuttaa "Scanning" kun kirjaudun sille livetililleni 3G-verkossa... Mitä teen väärin?
iPhone 4G
-
Viesti Kirjoittaja Rujoenkeli »
Ihan varma en ole, mutta koneen uudelleen käynnistys saattaisi auttaa.disko kirjoitti:En saa kuvaa näkyviin iPhonella tuon live3g.elgato.com:in kautta.
Eyetv:n "testi" näyttää vihreää valoa, koneessa on palomuuri päällä mutta yhteydet Eyetv:ltä ja siltä toiselta sallittu, tili luotu, NAT päällä. iPhone sen kuin ruksuttaa "Scanning" kun kirjaudun sille livetililleni 3G-verkossa... Mitä teen väärin?
Ensimmäisellä kerralla meni kyllä itselläkin kauan aikaa ennen kuin kuvan saaminen iPhoneen onnistui vaikka kaikki piti olla kondiksessa.
Elgato ilmoittaa sivuillaan, ettei Safari 5.0 tue Live3G:tä, jonka takia toimimattomuus saattaa olla mahdollista.
Ainakin täällä äsken toimi.
-
Jos haluat tarkistaa lataako kone tavaraa verkkoon niin kokeile seuraavasta "Look for EyeTV as a Bonjour service" kohtaa.
http://support.elgato.com/index.php?_m= ... ishdefault
Jos saat toimimaan selaimen kautta niin pitäisi myös toimia iPhonen kanssa.
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Mulla on samanlainen ongelma. Olen yrittänyt sekä puhelimella että safarilla. Mikäs avuksi? Ei auta luurin buutauskaan.disko kirjoitti:Ei tässä nyt kaikki ole ihan kunnossa, sillä koneella kun kirjaudun tuonne livepalveluun niin avautuu vain tällainen eikä noita ikoneita pysty klikkaamaan tms:
[img]ruutu[/img]
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jos olisit antennitaloudessa, tuollaisella saisi kaikille telkkarin: http://www.elgato.com/elgato/int/mainme ... t1.en.htmlmusamäkki kirjoitti:Olen harkinnut ostaa EyeTv systeemin. Kotona 3 maccia ja iphone joihin mielellään kaikkiin pitäis saada telsu. Osaisko joku auttaa millainen paketti olis hyvä? Asunto kiinni Welhon kaapelissa.
Kaapelitaloudessa valitettavasti joudut hankkimaan joka koneelle oman virittimen vastaavan toiminnallisuuden aikaansaamiseksi.
Suosittelisin myös harkitsemaan TVKaistaa, mikäli et välttämättä tarvitse maksukanavia etkä täysin suoraa lähetystä. Sen avulla kun näet kaikkien ilmaiskanavien ohjelmat kuukauden ajalta milloin ikinä haluat.
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Juuh, mulla on myös TV-kaista, mikä on erihyvä, mut väliin haluu livenä kattoa. No, ostin sit EyeTV Hybridin. Mukavasti toimii, mutta iphone appsissa ei tuu kun muutamaan kanavaan ohjelmatiedot. Missähän vika?kallekilponen kirjoitti:Jos olisit antennitaloudessa, tuollaisella saisi kaikille telkkarin: http://www.elgato.com/elgato/int/mainme ... t1.en.htmlmusamäkki kirjoitti:Olen harkinnut ostaa EyeTv systeemin. Kotona 3 maccia ja iphone joihin mielellään kaikkiin pitäis saada telsu. Osaisko joku auttaa millainen paketti olis hyvä? Asunto kiinni Welhon kaapelissa.
Kaapelitaloudessa valitettavasti joudut hankkimaan joka koneelle oman virittimen vastaavan toiminnallisuuden aikaansaamiseksi.
Suosittelisin myös harkitsemaan TVKaistaa, mikäli et välttämättä tarvitse maksukanavia etkä täysin suoraa lähetystä. Sen avulla kun näet kaikkien ilmaiskanavien ohjelmat kuukauden ajalta milloin ikinä haluat.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
-
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
Sama vika täälläkin. Ei auta buutit. Onko ongelmaan löytynyt ratkaisua? Live 3G on ollut pääsyy miksi EyeTV-kortti on tullut hankittua, joten sen tökkiminen hieman sieppaa.juu-zo kirjoitti:Mulla on samanlainen ongelma. Olen yrittänyt sekä puhelimella että safarilla. Mikäs avuksi? Ei auta luurin buutauskaan.disko kirjoitti:Ei tässä nyt kaikki ole ihan kunnossa, sillä koneella kun kirjaudun tuonne livepalveluun niin avautuu vain tällainen eikä noita ikoneita pysty klikkaamaan tms:
[img]ruutu[/img]
-
Voi jehna,nyt täälläkin sama vaiva. Eilen tosin tuli luuriin ilmoitus, että olisi huoltohommelit käynnissä.Joni-Pekka kirjoitti:Sama vika täälläkin. Ei auta buutit. Onko ongelmaan löytynyt ratkaisua? Live 3G on ollut pääsyy miksi EyeTV-kortti on tullut hankittua, joten sen tökkiminen hieman sieppaa.juu-zo kirjoitti:Mulla on samanlainen ongelma. Olen yrittänyt sekä puhelimella että safarilla. Mikäs avuksi? Ei auta luurin buutauskaan.disko kirjoitti:Ei tässä nyt kaikki ole ihan kunnossa, sillä koneella kun kirjaudun tuonne livepalveluun niin avautuu vain tällainen eikä noita ikoneita pysty klikkaamaan tms:
[img]ruutu[/img]
-
http://support.elgato.com/index.php?_m= ... ishdefault
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Onko ne oikeasti levyltä kadonnut, epäilen suuresti? Muistelisin että olen lukenut bugista ettei ne näy itse sovelluksesta jossain tietyssä tilanteessa?Pylkkänen kirjoitti:No näin minäkin homman aattelin. Täytyy alkaa katella timemachine-jutskia nyt... Toivottavasti sieltä löytyy!kallekilponen kirjoitti:Ei niiden kyllä kuuluisi kadota.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Ei mulla ainakaan "nauhoitukset" mihinkään kadonneetPylkkänen kirjoitti:Lieneekö normaalia, mutta eyetv-softan päivityksen yhteydessä kaikki nauhoitukset katosivat??
Jos tämä on niin kuin pitääkin, pitäs varmaan opetella lukemaan nuo disclaimerit...

Sinänsä yllättävää, miten moneen vaivaan saattaa koneen uudelleen käynnistäminen auttaa...
Eipä tuo Live3G täälläkään toimi niin hereesti kuin ennen

-
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Katosivatko ne EyeTV:n Programs-ikkunasta vai sieltä arkistokansiosta? Etsiihän EyeTV tallennuksia oikeasta paikasta? EyeTV -> Preferences -> Recording -> "EyeTV Archive" Location.Pylkkänen kirjoitti:Lieneekö normaalia, mutta eyetv-softan päivityksen yhteydessä kaikki nauhoitukset katosivat??
Jos tämä on niin kuin pitääkin, pitäs varmaan opetella lukemaan nuo disclaimerit...
Onko tallennuspaikka ulkoisella vai sisäisellä kiintolevyllä?
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka