Tässä alkusysäys - tekopyhystelyn jätän (ainakin vielä toistaiseksi) seuraaville kirjoittajille!
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
iCook kirjoitti:Toverit Erno ja hatey ovat ystävällisiä ja perustavat tekopyhyysketjun. Tämä on Baari.Erño kirjoitti:Totta. Muut ovat vaan kateellisia, kun olemme älyllisesti ylivertaisia ja muutenkin parempia. Kateuttaan yrittävät tukahduttaa vielä juomalla lisää viinaa.hatey kirjoitti:Viina ja humaltuminen on tyhmää. Olin juuri pileissä, joissa porukka humaltui ja oli tosi typerän näköistä ja kuuloista. Itse olin selvinpäin. Olenkin muita viisaampi.amanita kirjoitti: Erño pois täältä, kukaan ei kestä lauantai-iltana baarissa kuunnella absolutisti-saarnaa. .....
iCook kirjoitti:Kaikesta huolimatta, olkaatten hyvät vaan ja perustakaa uusi ketju tekopyhyyden nimiin.hatey kirjoitti:Eikun me tullaan kertomaan tänne teille hairahtuneille elämän suuria viisauksia, kun olette juomassa itseänne tärviölle. Teidän takianne saa kokea myötähäpeää mac-käyttäjänä suuressa maailmassa. Mutta kun me saamme teidät käännytettyä paremmille elintavoille, teistäkin voi tulla lähes yhtä fiksuja kuin me.
hatey kirjoitti:Ei, julistamme raittiuden ilosanomaa keskuudessanne.