En kertakaikkiaan ole päässyt tuon ohjelman kanssa sinuiksi, vaikka olen yrittänyt.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Maza »
No, kun ei löydy...Maza kirjoitti:Eikös ne Albumit ole vähän, kuin iTunesin soittolistat? Eli kuvien pitäisi toki olla jossain "Tapahtumassa".
Viesti Kirjoittaja tkt »
Auttaisiko, jos painaa Shift-Command-F -näppäinyhdistelmää. Se tuo kuvaluetteloon tapahtumaotsikon näkyviin. Komento löytyy Näytä-valikosta (View). Kuvin siirtoon tapahtumasta toiseen kannattaa puolestaan käyttää hiirellä raahaamista tai Tapahtumat-valikon (Events) Luo tapahtuma -komento kuvien ollessa aktivoituna.arttula kirjoitti:Onkos täällä jo ollut valitusta iPhotosta ?
En kertakaikkiaan ole päässyt tuon ohjelman kanssa sinuiksi, vaikka olen yrittänyt.Jotenkin tuntuu täysin epäloogiselta sen toiminta. Laitoin juuri uuden kamerani kiinni koneeseen, ja todellakin, kamera kuvasisältöineen löytyi heti iPhotosta, kun sen käynnistin. Pyysin tuomaan kuvat, ja ne tulivat. Mutta jostain syystä iPhoto tekin "uuden albumin" noista sen sijaan, että ne näkyisivät "Tapahtumana". Mikä ihmeen "Albumi" ?
Miten saan nuo siirrettyä "tapahtumaksi", kun leikkaa-sijoita ei niitä sinne siirrä, kun ensin olen luonut käsin "Tapahtuman" ?
Joo, kiitos. Pitää yrittää. Tosin tuo ongelma ratkesi jo, mutta varmasti törmään ongelmiin vielä tämän iPhoton kanssa. Ei oikein aukene minulle sen logiikka näin edes pitkällä oppimäärällä.tkt kirjoitti: Auttaisiko, jos painaa Shift-Command-F -näppäinyhdistelmää. Se tuo kuvaluetteloon tapahtumaotsikon näkyviin. Komento löytyy Näytä-valikosta (View). Kuvin siirtoon tapahtumasta toiseen kannattaa puolestaan käyttää hiirellä raahaamista tai Tapahtumat-valikon (Events) Luo tapahtuma -komento kuvien ollessa aktivoituna.
--Ari
Viesti Kirjoittaja tkt »