Heipähei,
Firefox on alkanut temppuilla oudolla tavalla. Menneellä viikolla Firefox (uusin versio) oli poistanut osan kirjanmerkeistäni ihan tuosta vaan... En osannut sitä mitenkään erityisesti noteerata; ajattelin vaan, että olin ehkä itse vahingossa kikkaillut jotain. Seuraavina päivinä osa aikaisemmin kadonneista kirjanmerkeistä tuli takaisin, mutta sen sijaan muita kirjanmerkkejä katosi. Etsin tietoa Googlesta ja FF omilta tukisivuilta, jossa minua lähinnä kehotettiin palauttamaan FF oletusasetuksiin ja näin tein. Nyt kirjanmerkkejä ei löydy enää mistään, vaikka niiden olisi pitänyt olla tallessa jossain varmuuskopiossa...
No, kirjanmerkit on aika yks lysti, ne kyllä pystyn etsimään takaisinkin, mutta enemmän huolestuttaa tuo ihme Firefox sekoilu. Muistuttaa ihan jotain PC-viruskikkailua,vaikka tiedän että on suhteellisen epätodennäköistä että kyseessä virus olisi...
Mitä olette mieltä? Kannattaako vaan siirtyä suorilta takaisin Safariin? Kannattaako tästä olla huolissaan? Onko kenellekään muulla käynyt vastaavaa?
nimim. vainoharhainen
Firefox sekoilee kirjamerkkien kanssa
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Firefox sekoilee kirjamerkkien kanssa
Viesti Kirjoittaja desmondmcpole »
-
Re: Firefox sekoilee kirjamerkkien kanssa
Viesti Kirjoittaja J___E »
Sama juttu minulla uuden Imacin kanssa. En keksinyt muuta kuin luopua Firefoxista ja vaihtaa Safariin.
-
Re: Firefox sekoilee kirjamerkkien kanssa
Viesti Kirjoittaja Juka »
Firefoxin kirjanmerkit pitäisi pystyä palauttamaan kirjanmerkit valikon kautta valitsemalla järjestele kirjamerkkejä ks. kuvakaappaus.
Tuolta saa myös tehtyä kaikenvaralta varmuukopion mikäli nuo jostain mystisestä syystä häviävät.
Selaimen valinta on sitten oma makuasia, mutta itse pitäydyn vielä toistaiseksi Firefoxin parissa , kiitos hyvien lisäosien. Toki Safarikin kuroo Firefoxin etumatkaa tällä saralla 5-version myötä.

Tuolta saa myös tehtyä kaikenvaralta varmuukopion mikäli nuo jostain mystisestä syystä häviävät.
Selaimen valinta on sitten oma makuasia, mutta itse pitäydyn vielä toistaiseksi Firefoxin parissa , kiitos hyvien lisäosien. Toki Safarikin kuroo Firefoxin etumatkaa tällä saralla 5-version myötä.

Viimeksi muokannut Juka, 20.6.2010 klo 23.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka