iPad-kaupat Euroopassa
-
Re: iPad-kaupat Euroopassa
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja lahtito »
Itse tilasin Espanjan storesta. Nyt näyttää kuljetus jo aika hyvältä.Tege kirjoitti:Mistä porukka on näitä nyt tilaillut? Kun täälläkin paria pakettia jo seurataan.
-
Viesti Kirjoittaja mattiksi »
Teitkö jotain erikoisia temppuja että sait paketin Vantaalle? Omani lähti Kölnistä Madridiin.lahtito kirjoitti:Itse tilasin Espanjan storesta. Nyt näyttää kuljetus jo aika hyvältä.Tege kirjoitti:Mistä porukka on näitä nyt tilaillut? Kun täälläkin paria pakettia jo seurataan.

-
Viesti Kirjoittaja kyyhky »
Samassa kyydissä ollaan edelleenlahtito kirjoitti:Itse tilasin Espanjan storesta. Nyt näyttää kuljetus jo aika hyvältä.Tege kirjoitti:Mistä porukka on näitä nyt tilaillut? Kun täälläkin paria pakettia jo seurataan.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nyt jännittää enää osuuko kuski jo tänään oikeaan aikaan oikeaan osoitteeseen...
-
Viesti Kirjoittaja Bioska »
Omanikin kurvasi viimeyönä Kölnistä Madridiin. Tarvitsee kai hieman etelän lämpöä. Toivottavasti kääntyy kohta Pohjolaan. Itse en ole vielä ottanut yhteyttä UPS:ään.mattiksi kirjoitti:Teitkö jotain erikoisia temppuja että sait paketin Vantaalle? Omani lähti Kölnistä Madridiin.lahtito kirjoitti:Itse tilasin Espanjan storesta. Nyt näyttää kuljetus jo aika hyvältä.Tege kirjoitti:Mistä porukka on näitä nyt tilaillut? Kun täälläkin paria pakettia jo seurataan.
-
Viesti Kirjoittaja Pete3 »
Minun tällä hetkellä Nizzassa, jonne löysi Kölnin ja Marseillen kautta... Tulisi jo kotiin Suomeen!Bioska kirjoitti:Omanikin kurvasi viimeyönä Kölnistä Madridiin. Tarvitsee kai hieman etelän lämpöä. Toivottavasti kääntyy kohta Pohjolaan. Itse en ole vielä ottanut yhteyttä UPS:ään.mattiksi kirjoitti:Teitkö jotain erikoisia temppuja että sait paketin Vantaalle? Omani lähti Kölnistä Madridiin.lahtito kirjoitti:Itse tilasin Espanjan storesta. Nyt näyttää kuljetus jo aika hyvältä.Tege kirjoitti:Mistä porukka on näitä nyt tilaillut? Kun täälläkin paria pakettia jo seurataan.
:-)
-
Viesti Kirjoittaja Hellhounddd »
Teitkö jotain lisätemppuja että sait paketin Vantaalle?
Oma paketti on ollut perjantaiaamusta asti "Prepared for Shipment". Joskohan se tänään lähtis..
iPad Mini w/ Retina Display 128 GB Wi-Fi
iPhone 5S / 64 GB
-
Jep. Suomen UPS:lle kun soitin, niin sanoivat, että tuollainen määränpää muutos (eri maa), pitää hoitaa Applen kanssa, ja käskivät soittaa Applelle. Apple oli kuulemma heitä ohjeistanut asiassa.Hellhounddd kirjoitti:Lahtito, eikös sinulle jo kerran sanottu UPS:ltä, että "no can do"?
Teitkö jotain lisätemppuja että sait paketin Vantaalle?
Näin en kuitenkaan tehnyt, vaan jäin odottelemaan miten käy.
-
-
Viesti Kirjoittaja Pete3 »
...mutta eikös "Destination scan" meinaa just, että paketti on tullut matkansa päätepisteeseen..?lahtito kirjoitti:Pelottavan pitkään ei ole tapahtunut mitään. Toivoittavasti eivät työnnä Espanjan koneeseen...
Minulla sen sijaan paketti makaa Nizzassa ja seurannassa lukee: "VASTAANOTTAJAN POSTINUMERO ON VIRHEELLINEN. UPS YRITTÄÄ SELVITTÄÄ OIKEAN POSTINUMERON TOIMITUSTA VARTEN. / TOIMITUS SIIRRETTY"
-
Haluaisin siinä jo lukevan "LÄHETYS JAKELUSSA" tjsp, niin voisi rullailla punaista mattoa kuriirille.Pete3 kirjoitti: ...mutta eikös "Destination scan" meinaa just, että paketti on tullut matkansa päätepisteeseen..?
-
Viesti Kirjoittaja teidon »

iPad taasen päätyi sekin tänään Barcelonaan (ensimmäinen kerta), ja nyt sen seurannassa lukee "VÄÄRÄ REITITYS UPS:N TOIMIPAIKASSA / TOIMITUS SIIRRETTY". Tarkoittaskohan tuo sitä, että ne reitittäs sen vaikka tänne Suomeen seuraavaks...
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei ole tullut mieleen soittaa UPS:llä ja kertoa että tuovat sen suomeen?teidon kirjoitti:Minä tilasin iPadin lisäksi Dockin, joka lähetettiin erikseen Hollannista. Tuo Dock on nyt huvittavasti seilaillu väliä Barcelona, Espanja ja Köln, Saksa. Tänään meni jo kolmatta kertaa Barcelonaan. Joka kerta kulkee samaa reittiä sinne ja takaisin Kölniin. Katsotaan ravaako se samaa reittiä vielä kuukaudenkin päästä.
iPad taasen päätyi sekin tänään Barcelonaan (ensimmäinen kerta), ja nyt sen seurannassa lukee "VÄÄRÄ REITITYS UPS:N TOIMIPAIKASSA / TOIMITUS SIIRRETTY". Tarkoittaskohan tuo sitä, että ne reitittäs sen vaikka tänne Suomeen seuraavaks...
-
Viesti Kirjoittaja teidon »
Soitin kyllä. Eivät voi muuttaa osoitetta, "pitää tehdä uudestaan Applen kanssa".inf kirjoitti:Ei ole tullut mieleen soittaa UPS:llä ja kertoa että tuovat sen suomeen?teidon kirjoitti:Minä tilasin iPadin lisäksi Dockin, joka lähetettiin erikseen Hollannista. Tuo Dock on nyt huvittavasti seilaillu väliä Barcelona, Espanja ja Köln, Saksa. Tänään meni jo kolmatta kertaa Barcelonaan. Joka kerta kulkee samaa reittiä sinne ja takaisin Kölniin. Katsotaan ravaako se samaa reittiä vielä kuukaudenkin päästä.
-
No singahdan klo 17 Niittytieltä noutamaan iPadin.
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Laittaisivat sen nyt jo matkaan!
iPhone 5S / 64 GB
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Siellä on kahden työntekijän välillä nyrkki-/painitappelu käynnissä, että toimitetaanko vai ei. Välillä toinen saa nakattua paketin lähteviin, ja sitten toinen saa napattua sen paketin pois lähtevistä.Hellhounddd kirjoitti:Mitäköhän tämä nyt meinaa, kun oman tilauksen status on muuttunut perjantaina ja tämän päivän välillä 3 kertaa not yet shipped - > ready to shipped -> not yet shipped -> ready to ship - not yet shipped?
![]()
Laittaisivat sen nyt jo matkaan!
-
Cancelled by Apple
Jun 21, 2010
11:06 AM GMT
Voihan sanonkomikä.

iPhone 5S / 64 GB
-

iPhone 5S / 64 GB
-
Viesti Kirjoittaja kyyhky »
Ja kyllä vain, samalla hetkellä kun astuin kotiovesta sisään UPS:in kuski soitti ja kysyi olenko paikalla.kyyhky kirjoitti: Samassa kyydissä ollaan edelleen![]()
Nyt jännittää enää osuuko kuski jo tänään oikeaan aikaan oikeaan osoitteeseen...
Tuommoisella osoitteella tuli perille, joku ystävällinen sielu jossain matkan varrella on sutannut tuon Spainin tuosta osoitteesta häiritsemästä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Minäkin tosiaan soitin UPS:ille heti seurantakoodin alettua toimia ja siellä joku ystävällinen ruotsalaisneiti totesi että minun pitää hoitaa osoitesotku itse Applen kanssa. En hoitanut ja arpaonni suosi tällä kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja raiben »
-
Mutta mikäli rahoja ei ala suht nopeasti kuulumaan, niin aoin kyllä laittaa Applelle palautetta, että niin kauan kun EU-alueen verkkokaupassa kieltäytyvät myymästä tavaraa toiseen jäsenmaahan niin voivat olla varmoja, että tilaan 10 iPadia joka kuukausi osoitteella Finland niin kauan, kunnes paketti tulee perille. Siinähän sitten postittelevat ja kierrättelevät.
Minun ei itseasiassa kyllä ollut edes tarkoitus ostaa iPadia, mutta tää on niin jännää viihdettä et pakkohan se on kokeilla kepillä jäätä.
iPhone 5S / 64 GB
-
Viesti Kirjoittaja raiben »
-
Fecha de entrega aproximada: 08 jul, 2010.
Tiukoille menee ehtiikö perille ennen kuin jään lomille ja painun kuukaudeksi Lapin erämaahan upsien ja gsmien ulkopuolelle.
iPhone 5S / 64 GB
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka