Sarjatuli kirjoitti:Muista Ape kun tulet Suomeen. Et ole muuttunut yhtään, sisin vain on korostunut. Kaverit täällä on muuttuneet...
Ajatuskin - hmm. pelottaa. Samoin jo hieman mietityttää tämä Hompun tuen määrä. Mitenkähän tämän kaiken oikein kestää?
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Itse kun tuli noilta rauhanturva reissuilta kotiin, niin suurin muuttunut asia oli se että ei välittänyt pienistä epäkohdista ja murheista mitään. Hymyili vain onnellisena (hyvät lääkkeet). Ja eniten ihmetytti se ainainen kitinä kaikista epäkohdista, pienistäkin.
Carde kirjoitti:
Mihis päin härmää se Ape on asettumassa? Ihan vaivihkaa tässä kyselen että päästään kunkun kanssa kyläileen joku aamuyö...
Tulemma sinne eteläiseen Pohjolaan - eli Salon ja Turun välimaastoon ihan umpimehtään. Tarkat parametrit saapi yksärillä.
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Sarjatuli kirjoitti:Itse kun tuli noilta rauhanturva reissuilta kotiin, niin suurin muuttunut asia oli se että ei välittänyt pienistä epäkohdista ja murheista mitään. Hymyili vain onnellisena (hyvät lääkkeet). Ja eniten ihmetytti se ainainen kitinä kaikista epäkohdista, pienistäkin.
Uskon tämän - ihan 200%!
Sarjatuli kirjoitti:Muista Ape kun tulet Suomeen. Et ole muuttunut yhtään, sisin vain on korostunut. Kaverit täällä on muuttuneet...
Ajatuskin - hmm. pelottaa. Samoin jo hieman mietityttää tämä Hompun tuen määrä. Mitenkähän tämän kaiken oikein kestää?
Ja toivottavasti et ole unohtanut suomen kielen kielioppia, kuten Sarjatuli.
Muista Ape, kun tulet Suomeen, et ole muuttunut yhtään. Sisin vain on korostunut. Kaverit täällä on muuttuneet...
En ole koskaan väittänyt olevani Suomen kielen asiantuntija. Kirjoitan rehellisesti mitä olen kokenut ja tuntenut. Jos olen kirjoittanut väärin, niin siitä voi mainita, mutta unohtamatta varsinaista asiaa.
Minun pieni lihansyöjäkasvi on vahvistutunut, nytkin sulattelee yhdessä ansassaan maukasta kärpästä viidettä päivää.
Pikku Triffidille on myöskin kasvanut pitkä kaula, jossa nököttää ilmiselvä pää.
Miten suloiset kasvot sillä onkaan...
Tässä ihan liikuttuu....snif....
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Söpö on, kieltämättä. Kasvata se isoksi, niin ostan sen ja lahjoitan anopille.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
iOS 4 taitaa tosiaankin viedä vähemmän virtaa touchilla Joikuspotin kanssa. Saaressa ilman 3G:tä ja akkupalkki edelleen melkein täysi. Aiemmin jo puolen tunnin sessio hörppi aikamoisen virtamäärän.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:iOS 4 taitaa tosiaankin viedä vähemmän virtaa touchilla Joikuspotin kanssa. Saaressa ilman 3G:tä ja akkupalkki edelleen melkein täysi. Aiemmin jo puolen tunnin sessio hörppi aikamoisen virtamäärän.
Johtuu varmaan siitä 3G puutteesta, se kun vie hulluna sähköä..