Ja muuten tuo jailbreak tuo mukanaan multitaskingin (aivan kuten 3GS)juu-zo kirjoitti:iOS 4:selle on 3G iphonelle julkaistu jo jailbreak. Sen saa tehtyä redsn0wn uusimmalla versiolla (olikos se nyt 9.5b4 tai jotain sinne päin)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja temetee »
Ja muuten tuo jailbreak tuo mukanaan multitaskingin (aivan kuten 3GS)juu-zo kirjoitti:iOS 4:selle on 3G iphonelle julkaistu jo jailbreak. Sen saa tehtyä redsn0wn uusimmalla versiolla (olikos se nyt 9.5b4 tai jotain sinne päin)
Viesti Kirjoittaja teuvvo »
Viesti Kirjoittaja Rayjay »
Unlockia ei käsittääkseni firmware 4.0:lle vielä ole.Rayjay kirjoitti:No mulla meni nyt hommat päin mäntyä, koitin päivittää 3.1.2 tuohon uuteen ja joku meni mönkään, nyt mulla on kädessä lukittu iluuri joten saako tuota aktivoitua vaikka telefinlandin prepaid kortilla? ja sen jälkeen jailbreak ja unlokkaus?
Eiköhän se onnistu samalla tavoin kuin olet ennenkin tehnyt.Rayjay kirjoitti:No sitten tuolle 3.1.3:lle tai takaisin 3.1.2:lle. Onnistuuko se aktivointi prepaid kortilla?
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Hephep!!! Nimenomaan 4.0:lle löytyy unlock, ja 3G:lle jopa jailbreak. Sen sijaan hacktivationia ei vielä ole, joten edessä on odottelua ellei palautus 3.1.3 onnistu.teuvvo kirjoitti:Unlockia ei käsittääkseni firmware 4.0:lle vielä ole.Rayjay kirjoitti:No mulla meni nyt hommat päin mäntyä, koitin päivittää 3.1.2 tuohon uuteen ja joku meni mönkään, nyt mulla on kädessä lukittu iluuri joten saako tuota aktivoitua vaikka telefinlandin prepaid kortilla? ja sen jälkeen jailbreak ja unlokkaus?
Viesti Kirjoittaja Jaakko-Pappa »
Viesti Kirjoittaja artwave »
Viesti Kirjoittaja he-man »
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4253artwave kirjoitti:Hieman sekavaa nyt, 3Glle löytyy redsn0w, jolla siis jailbreak (redsn0w beta has been updated to hacktivate iOS 4.0 for iPhone3G (in addition to jailbreaking the iPhone3G and iPod Touch 2G)), mutta unlockista ei sanaakaan, ainakaan Dev-Teamin sivulla, kuitenkin keskustelussa mainittu moneen kertaan että nimenomaan unlock löytyy, voisiko joku ystävällisesti opastaa mistä tuo unlock löytyy ja miten se asennetaan.
-A-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Tuo ohje siinä mielessä hiukan huono kun jos päivität ios4 niin ohjeessa sanotaan että unlockin tehdäksesi pitää olla jailbreak luurissa, mutta eihän tuolle ios4 kai ole vielä jailbreakia?he-man kirjoitti:http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4253artwave kirjoitti:Hieman sekavaa nyt, 3Glle löytyy redsn0w, jolla siis jailbreak (redsn0w beta has been updated to hacktivate iOS 4.0 for iPhone3G (in addition to jailbreaking the iPhone3G and iPod Touch 2G)), mutta unlockista ei sanaakaan, ainakaan Dev-Teamin sivulla, kuitenkin keskustelussa mainittu moneen kertaan että nimenomaan unlock löytyy, voisiko joku ystävällisesti opastaa mistä tuo unlock löytyy ja miten se asennetaan.
-A-
Viesti Kirjoittaja jannepanne »
(Huom. Cydia osoite, joten tarvitset JB ennen unlockia, luonnollisesti.)ultrasn0w 0.93 released! Cydia repo is repo666.ultrasn0w.com. Works with basebands 04.26.08 thru 05.13.04
Jepa.For now, the redsn0w beta release supports only the iPhone3G and iPod Touch 2G at today’s 4.0.
Viesti Kirjoittaja porttipete »
No perhana, mielestäni on:sahkari kirjoitti:Tuo ohje siinä mielessä hiukan huono kun jos päivität ios4 niin ohjeessa sanotaan että unlockin tehdäksesi pitää olla jailbreak luurissa, mutta eihän tuolle ios4 kai ole vielä jailbreakia?he-man kirjoitti:http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4253artwave kirjoitti:Hieman sekavaa nyt, 3Glle löytyy redsn0w, jolla siis jailbreak (redsn0w beta has been updated to hacktivate iOS 4.0 for iPhone3G (in addition to jailbreaking the iPhone3G and iPod Touch 2G)), mutta unlockista ei sanaakaan, ainakaan Dev-Teamin sivulla, kuitenkin keskustelussa mainittu moneen kertaan että nimenomaan unlock löytyy, voisiko joku ystävällisesti opastaa mistä tuo unlock löytyy ja miten se asennetaan.
-A-
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Viesti Kirjoittaja jannepanne »
Ei ihan vielä. Todennäköisesti kohta.CoB kirjoitti:Minulla on iPhone 3gs 4.0 softalla. Onko sitä mahdollista jailbreakata? Unlockia en tarvitse.
EDIT: lukutaidossa vikaajannepanne kirjoitti:Ei ihan vielä. Todennäköisesti kohta.CoB kirjoitti:Minulla on iPhone 3gs 4.0 softalla. Onko sitä mahdollista jailbreakata? Unlockia en tarvitse.
Viesti Kirjoittaja CoB »
Vikaa lukutaidossa vai missä?he-man kirjoitti:How to Jailbreak Your iPhone 3G Using RedSn0w (Windows) [4.0]jannepanne kirjoitti:Ei ihan vielä. Todennäköisesti kohta.CoB kirjoitti:Minulla on iPhone 3gs 4.0 softalla. Onko sitä mahdollista jailbreakata? Unlockia en tarvitse.
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=10188
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”