CoB kirjoitti:Minun tilanteessani olevia on varmasti monia joten jos joku viitsisi ohjeet tehdä niin minä ja varmasti moni muukin olisi todella kiitollinen
Jos jaksat malttaa hetkisen, niin saan tuon testattua... 1 tunti 9 minuuttia downloadia jäljellä. Sitten voin ehkä kertoa jotain...
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
CoB kirjoitti:Itsellä on vanha bootrom mutta virallinen 4.0 päivitys. Jos joku saa toimimaan niin voisi minullekkin ilmoittaa kun muuten tämä luuri on minulle aika hyödytön :/ Pitikin taas olla niin hätäinen.. Windows kone on tosiaan käytössä.
Ei kai tuo sun tapauksessa vaadi mitään muuta kuin palautus versioon 3.1.2/3.1.3 ja breikkaat sen. Sitten custom 4.0 esim. juu-zo:lta ja kovaa käyttöö Korjatkaa, jos olin aivan väärässä.
mulla on firmwarena vanha 3.0.1. Voiko JB+unlockin tehdä suoraan etusivun ohjeiden perusteella(mikäli bootrom on vanha) vai pitääkö ottaa jotain huomioon ennen päivitystä.
CoB kirjoitti:Itsellä on vanha bootrom mutta virallinen 4.0 päivitys. Jos joku saa toimimaan niin voisi minullekkin ilmoittaa kun muuten tämä luuri on minulle aika hyödytön :/ Pitikin taas olla niin hätäinen.. Windows kone on tosiaan käytössä.
Ei kai tuo sun tapauksessa vaadi mitään muuta kuin palautus versioon 3.1.2/3.1.3 ja breikkaat sen. Sitten custom 4.0 esim. juu-zo:lta ja kovaa käyttöö Korjatkaa, jos olin aivan väärässä.
Miten palautus tehdään?
Kas, sitä juuri kysyin tuossa edellä (downgreidaus). En ole vielä ehtinyt kokeilemaan, meneekö vanha firmis suoraan sisälle, vai pitääkö kikkailla, vai onnistuuko lainkaan. Hetki...
Spiidi kirjoitti:mulla on firmwarena vanha 3.0.1. Voiko JB+unlockin tehdä suoraan etusivun ohjeiden perusteella(mikäli bootrom on vanha) vai pitääkö ottaa jotain huomioon ennen päivitystä.
Luultavasti menee suoraan noiden ohjeiden kanssa. Ja Bootrom on hyvin todennäköisesti vanhaa mallia, jos on noin vanha firmware sisällä vielä.
Nyt on 4.0 3GS luurissa unlockattuna saunalahden kortilla. Eli ilmeisesti on vanhempi bootrom tässä kun kerran toimi.
Kiitokset vain juu-zolle filusta!
Hyllyssä: iPhone | iPhone 3G | iPhone 3GS | iPhone 4 | iPhone 4S 16Gb White | iPhone 5 64Gb black | iPhone 6+ 64Gb gold | iPhone 6 64Gb space gray|||| Käytössä: iPhone 12 PRO MAX 512Gb gold | Watch 4 sport gold/midnight blue
Ookei, anteeksi tyhmä kysymys. Eli itsellä meni 3.1.2:ssa blackrain jumiin ja onko siis nyt mahdollista breikata ja unlockata uusin käyttis? Itsellä on viime lokakuussa ostettu 3GS joten taitaa olla vanhempi bootrom?
maku kirjoitti:Ookei, anteeksi tyhmä kysymys. Eli itsellä meni 3.1.2:ssa blackrain jumiin ja onko siis nyt mahdollista breikata ja unlockata uusin käyttis? Itsellä on viime lokakuussa ostettu 3GS joten taitaa olla vanhempi bootrom?
Jos laite on jo valmiiksi jumissa, et varmaan häviä mitään kokeilemalla...
arttula kirjoitti:Mitenköhän muuten tuo downgreidaus versioon 3.1.3 onnistuu nyt, kun tämä 4.0 on "virallinen" versio ? Meneekö suorilta, vai täytyykö kikkailla SHSH:iden kanssa ?
Näköjään palautus 3.1.3:een ei enää onnistu suoraan. Eli nyt pitää sitten koittaa kikkailla Saurikin SHSH-blobsien kanssa.
arttula kirjoitti:Mitenköhän muuten tuo downgreidaus versioon 3.1.3 onnistuu nyt, kun tämä 4.0 on "virallinen" versio ? Meneekö suorilta, vai täytyykö kikkailla SHSH:iden kanssa ?
Näköjään palautus 3.1.3:een ei enää onnistu suoraan. Eli nyt pitää sitten koittaa kikkailla Saurikin SHSH-blobsien kanssa.
Menee näköjään hankalaksi. Kun yrittää downgreidata 4.0 --> 3.1.3, ilmoittaa iTunes aina, ettei onnistu. SHSH:t on tallella Saurikilla, ja hosts -tiedostoon on tehty asianmukaiset muutokset. Onkohan tässä nyt kyse iTunes 9.2 -version muutoksesta ?
Menee näköjään hankalaksi. Kun yrittää downgreidata 4.0 --> 3.1.3, ilmoittaa iTunes aina, ettei onnistu. SHSH:t on tallella Saurikilla, ja hosts -tiedostoon on tehty asianmukaiset muutokset. Onkohan tässä nyt kyse iTunes 9.2 -version muutoksesta ?
Kyllä mulla ainakin onnistu downgreidaus tai ainaki tällä hetkellä se tekee sitä
1) Start iRecovery in Terminal / Console with iRecovery -s
2) Execute the following commands:
setenv auto-boot true
saveenv
/exit
3) Reboot your iPhone (keep holding home + sleep for 10 seconds).
Nyt on kokeiltu 3.1.3:sen palautusta, ja joka kerta tulee virheilmoitus: "This device isn't eligible for the requested build". Hosts -tiedostossa on rivi: "74.208.10.249 gs.apple.com". SHSH:t on tallessa Saurikilla.
Missäköhän mättää ?
arttula kirjoitti:
1) Start iRecovery in Terminal / Console with iRecovery -s
mites tämä onnistuu? kun käynnistän ton ohjelman nii se käynnistyy ja sitten vaa nopeesti sammuu?
Jos käytät Windowsia:
1) Windows users Install libusb from the downloaded pack, Mac users can skip this step. If you are on Windows Vista / Windows 7 then follow the steps given below to install Libusb-Win32.
* Right click on this file. Select Properties | Compatibility Click the “Run this program in compatibility mode” box and select “Windows XP (Service Pack2)” from the drop down list.
* Right click again and select “Run as “Administrator”. Follow the installation instructions. Running the test program list the usb devices plugged into my computer – but not my new device.