Vau. Minkä tahon kautta/edustajana? Koska ohjelman on määrä tulla ulos?Kakkee kirjoitti:Huomenna olisi tarkoitus mennä YLE:n A-studion haastateltavaksi iPhonesta (4:nen) ja sen "paremmuudesta" muita puhelimia kohtaan![]()
Sekä siitä miten vaikeaa sen hankkiminen on (varsinkin nyt kun ei ole vielä myynnissä esim. Soneralla jne.)
Odotatko iPhone 4:ää?
-
Riksa
Re: iPhone 4
Viesti Kirjoittaja Riksa »
MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
gizmos
Viesti Kirjoittaja gizmos »
Huhut kertovat että homppua seuraa ainakin yksi ylen toimittaja joka on sitten ottanut yhteyttä Kakkeen. Kakkee voi sitten kertoa itse enemmänRiksa kirjoitti:Vau. Minkä tahon kautta/edustajana? Koska ohjelman on määrä tulla ulos?Kakkee kirjoitti:Huomenna olisi tarkoitus mennä YLE:n A-studion haastateltavaksi iPhonesta (4:nen) ja sen "paremmuudesta" muita puhelimia kohtaan![]()
Sekä siitä miten vaikeaa sen hankkiminen on (varsinkin nyt kun ei ole vielä myynnissä esim. Soneralla jne.)
-
Riksa
Viesti Kirjoittaja Riksa »
Jee. Muista sitten sanoa, että iPhone roxxorz ja Nokia suxxorz, niin loppu hoituukin itsekseen. Yleisö ainakin saisi ihan hyvän kuvan keskimääräisen nettikeskustelun tasosta.gizmos kirjoitti:Huhut kertovat että homppua seuraa ainakin yksi ylen toimittaja joka on sitten ottanut yhteyttä Kakkeen. Kakkee voi sitten kertoa itse enemmänRiksa kirjoitti:Vau. Minkä tahon kautta/edustajana? Koska ohjelman on määrä tulla ulos?Kakkee kirjoitti:Huomenna olisi tarkoitus mennä YLE:n A-studion haastateltavaksi iPhonesta (4:nen) ja sen "paremmuudesta" muita puhelimia kohtaan![]()
Vähän tuota teemaa sivuten huomasin taas eilen nettifoorumeilta saadun tiedon laadun kokeillessani ensi kertaa jonkun Nokia ExpressMusicin resistiivistä kosketusnäyttöä. Kyllä se ihan kelpo vehkeeltä tuntui, vaikkei netin sotien perusteella uskoisikaan.
MacBook alumiini 13" / 2,4 GHz / 4 GB / 240 GB
iPod Classic 120 GB
iPhone 4 musta 32 GB
-
kari.patila
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Äläkä missään nimessä ota puheeksi asioita jotka toimivat. Syyttävät vielä että olet opetellut puheesi ulkoa lehdistötiedotteesta.Riksa kirjoitti:Jee. Muista sitten sanoa, että iPhone roxxorz ja Nokia suxxorz, niin loppu hoituukin itsekseen. Yleisö ainakin saisi ihan hyvän kuvan keskimääräisen nettikeskustelun tasosta..
-
Kakkee
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Mene ja tiedä sitten miksi minut valittiin, itse ohjelmaan en siis mene. Ihan haastattelu vain.
Ajattelin aika suoraan omat mielipiteeni kertoa, loukkaamatta ketään henkilöä/yritystä.
Vielä ei tiedä milloin tulee ulos
-
ipot
Viesti Kirjoittaja ipot »
En tiiä oliko vitsi vai mikä mut toi ceostevejobs on twitterin seuratuin feikki Jobs.demise kirjoitti:Kannattaa lainata Steveä itseään haastattelussa, jos vaikka charmi olisi tarttuvaa.
http://twitter.com/ceoSteveJobs
-
Kakkee
Eiköhän vitsi ollut tuoipot kirjoitti:En tiiä oliko vitsi vai mikä mut toi ceostevejobs on twitterin seuratuin feikki Jobs.demise kirjoitti:Kannattaa lainata Steveä itseään haastattelussa, jos vaikka charmi olisi tarttuvaa.
http://twitter.com/ceoSteveJobs
Omalla asenteella mennään
-
exlex
Viesti Kirjoittaja exlex »
Ei muuta, kuin haastatteluun.Kakkee kirjoitti:Noniin eli eli. Minulle tuli ihan mailia YLEltä jossa pyydettiin mukaan haastateltavaksi.
Mene ja tiedä sitten miksi minut valittiin, itse ohjelmaan en siis mene. Ihan haastattelu vain.
Ajattelin aika suoraan omat mielipiteeni kertoa, loukkaamatta ketään henkilöä/yritystä.
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
Kakkee
Tarkotus olisi.exlex kirjoitti:Ei muuta, kuin haastatteluun.Kakkee kirjoitti:Noniin eli eli. Minulle tuli ihan mailia YLEltä jossa pyydettiin mukaan haastateltavaksi.
Odotan vaan sitä puhetta ja hälinää minua kohtaan kun se joskus tulee ulos
-
maniski
Viesti Kirjoittaja maniski »
Ei huolta.. kyllä täällä ristiinnaulitaan kaikki tasapuolisesti julkisten esiintulojen jälkeen.Kakkee kirjoitti:Tarkotus olisi.exlex kirjoitti:Ei muuta, kuin haastatteluun.Kakkee kirjoitti:Noniin eli eli. Minulle tuli ihan mailia YLEltä jossa pyydettiin mukaan haastateltavaksi.
-
Kakkee
Heh tai sitten toteutetaan taktinen forumilta karkaaminen jos menee aivan pieleenmaniski kirjoitti:Ei huolta.. kyllä täällä ristiinnaulitaan kaikki tasapuolisesti julkisten esiintulojen jälkeen.Kakkee kirjoitti:Tarkotus olisi.exlex kirjoitti:Ei muuta, kuin haastatteluun.Kakkee kirjoitti:Noniin eli eli. Minulle tuli ihan mailia YLEltä jossa pyydettiin mukaan haastateltavaksi.
-
JAK
-
ipot
Re: Odotatko iPhone 4:ää?
Viesti Kirjoittaja ipot »
-
Jupex
-
MasBe
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Sitten kun aika on kypsä..Jupex kirjoitti:Koskas tää tulee ulos?
Soneran tarjoaman nelosen aikataulustahan ei taida kenelläkään Soneran johdon ulkopuolisella taholla (jos niilläkään) tietoa.
Joissain maissa puhelin toki on tullut jo ulos ja niitä jotkut ovat jo kotiuttaneet Suomeenkin
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Kakkee
Heh.MasBe kirjoitti:Sitten kun aika on kypsä..Jupex kirjoitti:Koskas tää tulee ulos?
Soneran tarjoaman nelosen aikataulustahan ei taida kenelläkään Soneran johdon ulkopuolisella taholla (jos niilläkään) tietoa.
Joissain maissa puhelin toki on tullut jo ulos ja niitä jotkut ovat jo kotiuttaneet Suomeenkin
Tämä "topic" liittyy A-Studioon, jossa puhutaan uudesta iPhonesta ja siitä kuinka se valloittaa maailmaa.
Maanantaina 12.7 tulee ulos YLEltä.
Oletan, että tarkoitat sitä tässä yhteydessä.
-
MasBe
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Äh.. tottakai, sorry.. i get mi coatKakkee kirjoitti:Heh.MasBe kirjoitti:Sitten kun aika on kypsä..Jupex kirjoitti:Koskas tää tulee ulos?
Tämä "topic" liittyy A-Studioon, jossa puhutaan uudesta iPhonesta ja siitä kuinka se valloittaa maailmaa.
Maanantaina 12.7 tulee ulos YLEltä.
Oletan, että tarkoitat sitä tässä yhteydessä.
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka