hatey kirjoitti:Otin tyypit De Soto Diplomat Sport Suburban farmista vuosimallia -58. 8)
Semmonen valintatalon kokoinen malmiesiintymä....
Oliko oiken De soto:lle tyypilliset nappivaihteet ja juustokupu mittaristo?.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
hatey kirjoitti:Otin tyypit De Soto Diplomat Sport Suburban farmista vuosimallia -58. 8)
Semmonen valintatalon kokoinen malmiesiintymä....
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Paljon hauskempaa se on, kun saa itse pelata! Harmi vaan, että tarttee ainakin 6 vs. 6, ennen kuin sitä oikeasti voi pelatamluhtala kirjoitti:Pelasin jalkapalloa hiekkakentällä! Täytyy itse pelata, kun sitä ei tullut tänään telkusta.
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
On sitä pelattu myös 4 vs 5, ja kun kaikki on yhtä huonoja, niin peli kokonaisuudessaan on ihan sujuvaaErño kirjoitti:Paljon hauskempaa se on, kun saa itse pelata! Harmi vaan, että tarttee ainakin 6 vs. 6, ennen kuin sitä oikeasti voi pelatamluhtala kirjoitti:Pelasin jalkapalloa hiekkakentällä! Täytyy itse pelata, kun sitä ei tullut tänään telkusta.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Onneksi Olkoon! Varmasti mahtava tunne!Macco kirjoitti:Saunoin omassa saunassa 8)
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kiitos. Olihan se hienoa, varsinkin kun on kaksi päivää roudannut kaikenlaista vuosien varrella nurkkiin kertynyttä paikasta toiseen.Aperture kirjoitti:Onneksi Olkoon! Varmasti mahtava tunne!Macco kirjoitti:Saunoin omassa saunassa 8)
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Luin ensin, että omassa autossa...se vasta olisikin ollut merkkitapahtuma.Macco kirjoitti:Saunoin omassa saunassa 8)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kyllä se hiki on tässä pari päivää virrannut ratinkin takana...kallekilponen kirjoitti:Luin ensin, että omassa autossa...se vasta olisikin ollut merkkitapahtuma.Macco kirjoitti:Saunoin omassa saunassa 8)
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Kallis???Anghorn kirjoitti:Kuvasin videota järjestelmäkameralla (EOS 7D). Vaikkei objektiivina ollut sen valovoimaisempi kuin 24-105/4, niin syväterävyyden kanssa leikkimällä sai aika makeita juttuja aikaan. Alkoi kakkosvitonen pikkusen polttelemaan...
No sen verran hintava, ettei ihan mun viikkorahoilla vielä ostella. Mutta hankintaan menee joka tapauksessa jossain vaiheessa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.jackdanieels kirjoitti:Kallis???Anghorn kirjoitti:Kuvasin videota järjestelmäkameralla (EOS 7D). Vaikkei objektiivina ollut sen valovoimaisempi kuin 24-105/4, niin syväterävyyden kanssa leikkimällä sai aika makeita juttuja aikaan. Alkoi kakkosvitonen pikkusen polttelemaan...itsellänin canonin 1000d ja se maksoi mansikoita kun sen ostin vuosi sitten
eikö noilla molemmilla kuvata full hd laadulla, mutta itse spottasin digikuva lehdestä noin 400-500 euron järkärin millä kuvaa 700 p tarkkuudella. Mutta fakta on se, että järkkärin kun ostaa nii löytää itsensä ostamasta hyvin kalliita objektiivejä. Valokuvaus voi olla kallis harrastusAnghorn kirjoitti:No sen verran hintava, ettei ihan mun viikkorahoilla vielä ostella. Mutta hankintaan menee joka tapauksessa jossain vaiheessa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.jackdanieels kirjoitti:Kallis???Anghorn kirjoitti:Kuvasin videota järjestelmäkameralla (EOS 7D). Vaikkei objektiivina ollut sen valovoimaisempi kuin 24-105/4, niin syväterävyyden kanssa leikkimällä sai aika makeita juttuja aikaan. Alkoi kakkosvitonen pikkusen polttelemaan...itsellänin canonin 1000d ja se maksoi mansikoita kun sen ostin vuosi sitten
Vai meinasitko tuota 7D:tä?
Kyl.jackdanieels kirjoitti: eikö noilla molemmilla kuvata full hd laadulla
Kannattaa ottaa käteen esim. tuo 500D, josta taidat puhua ja sen jälkeen vaikkapa 5D II. Huomaat hyvin nopeasti, miksi pyörivät ihan eri hintaluokissa.jackdanieels kirjoitti: mutta itse spottasin digikuva lehdestä noin 400-500 euron järkärin millä kuvaa 700 p tarkkuudella.
Varsin totta. Homma ei yleensä tahdo jäädä siihen, että ostetaan vaan se halpisrunko kittiobjektiivilla, vaan sitten sitä aletaan hamuamaan erilaisia objektiiveja eri tarkoituksiin ja pian huomaa, että runkokin on käymässä pieneksi. Ja onhan sitä vaikka mitä muutakin tavaraa ja tarviketta, mitä on PAKKO hankkia.jackdanieels kirjoitti: Mutta fakta on se, että järkkärin kun ostaa nii löytää itsensä ostamasta hyvin kalliita objektiivejä. Valokuvaus voi olla kallis harrastusmutta onnistuessa hyvin nautittava 8)
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kyllä D70 on arvokas kamera. Se on ensimmäinen digijärkkäri, mikä avasi uuden harrastuksen monille taidemielisille. Ei tarvinnut mennä enää pimeöön liuottaamaan filmiä erinäisissä liuostyyppisissä aineissa ja selviytymään tehtävästä. Otos ja tarkista. Nikon D70 on renessanssikamera, millä on tulevaisuudessa museaalista- ja bisnesarvoa.Anghorn kirjoitti:No sen verran hintava, ettei ihan mun viikkorahoilla vielä ostella. Mutta hankintaan menee joka tapauksessa jossain vaiheessa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.jackdanieels kirjoitti:Kallis???Anghorn kirjoitti:Kuvasin videota järjestelmäkameralla (EOS 7D). Vaikkei objektiivina ollut sen valovoimaisempi kuin 24-105/4, niin syväterävyyden kanssa leikkimällä sai aika makeita juttuja aikaan. Alkoi kakkosvitonen pikkusen polttelemaan...itsellänin canonin 1000d ja se maksoi mansikoita kun sen ostin vuosi sitten
Vai meinasitko tuota 7D:tä?