"It's not a problem but we're working on it". Eli onko se nyt sitten ongelma vai eikö ole, Applellakin on vissiin vaikeuksia päättää...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja Rihanen »
Viesti Kirjoittaja ismo70 »
Viesti Kirjoittaja Takaraivojack »
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Et ole varmaan kauheasti edes yrittänyt itse hakea vastausta?Takaraivojack kirjoitti:jos joku on jo saanut käsiinsä iphone 4 ni kertokaa onko siinä antennivikaa suomen oloissa vai johtuuko esim.ulkomaalaisista huonoista kentistä toi maaginen vasemman alareunan vika!
Viesti Kirjoittaja harlequin »
Viesti Kirjoittaja Murtsi »
Viesti Kirjoittaja hatmac »
Tällä kertaa meni: "This changes everything." -> "It's just a phone."Murtsi kirjoitti:Tästä koko antennifarssista tulee mieleen se legendaarinen läppä kebabpaikasta ja mainoskyltistä ulkona..
"Hei mainoksen mukaan tää kebab maksaa vitosen.. - Hah, se on vain mainos"
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Viesti Kirjoittaja eskop »
Viesti Kirjoittaja delic »
Ihan sama täällä, varsinkin vielä oikeen testannu nyt tän antennijupakan aikaan, eikä tuo siltinkään mitään ole käytännössä haitannut. Enkä myöskään pidä luuria tuollaisella gorillaotteella kiinni joten en nää tätä isona ongelmana itselle, mutta toki pitää seurata tilannetta ja malttaa vielä ostamistaeskop kirjoitti:Pakko sen verran sanoa että mulla tekee 3Gs täysin samaa verkkojen hukkaamista kun pitää tuollein kiinni. huomena vaikka videota...
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Miten pitää kiinni? Jos puristaa voimakkaasti kapulan käteen, niin kyllähän ne kentät häviää muissakin luureissa. Ei taida olla mikään vika, vaan ominaisuus jolle ei voi mitään. En onnistunut ainakaan Elisan kortilla saamaan tolppia alas millään otteella. Voipi olla pikkasen parempi niiden verkkokineskop kirjoitti:Pakko sen verran sanoa että mulla tekee 3Gs täysin samaa verkkojen hukkaamista kun pitää tuollein kiinni. huomena vaikka videota...
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Et ole Bumper-kuoren kanssa tuota kokeillut?harlequin kirjoitti:Kun painaa siihen mustaan viivaan sormensa niin 3G verkon kentät katkeaa.. sama kuin vanha se kenttä aluksi on.
2G verkkoon ei näytä vaikuttavan. Jos aloittaa puhelun sormi viivalla niin puhelu tod.näk. katkeaa.. jos aloittaa ilman sormea viivalla niin vaihtaa rivakasti verkon 2G.hen vaikka ottaakin puhelun aikana death gripin. Testannut nyt päivän erilaisilla teipeillä ja muoveilla. ei riitä 1,2,3 kerrosta vaan saa kunnon möykyn laittaa..
Jännää on se että milli pari pois viivan päältä sormi niin kentät palautuu normaaliksi.
paholainen ärsyttävä "pikkuvika"
Edit: Sori, vastasin.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Aika kiistattomia faktoja, varsinkin tuo jälkimmäinen. Jopa kämmeneen suljettuna nopeudet ovat paremmat kuin 3GS:ssäMacFinn kirjoitti:http://www.anandtech.com/show/3794/the- ... 4-review/2
Vähän ehkä jäitä hattuun...
Ja vielä:
http://daringfireball.net/2010/07/iphon ... erformance
Viesti Kirjoittaja pete82 »
Kyllä kyllä. Nopeudet ovat toki hyvät mutta kuten tuosta Anandtechin artikkelin taulukosta selviää, signaali vaimenee todella rajusti verrattuna 3GS:ään, kun puhelinta pidetään kädessä.Pupa kirjoitti:Aika kiistattomia faktoja, varsinkin tuo jälkimmäinen. Jopa kämmeneen suljettuna nopeudet ovat paremmat kuin 3GS:ssäMacFinn kirjoitti:http://www.anandtech.com/show/3794/the- ... 4-review/2
Ja vielä:
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Siellä oli myös tällainen maininta:pete82 kirjoitti:Kyllä kyllä. Nopeudet ovat toki hyvät mutta kuten tuosta Anandtechin artikkelin taulukosta selviää, signaali vaimenee todella rajusti verrattuna 3GS:ään, kun puhelinta pidetään kädessä.Pupa kirjoitti:Aika kiistattomia faktoja, varsinkin tuo jälkimmäinen. Jopa kämmeneen suljettuna nopeudet ovat paremmat kuin 3GS:ssäMacFinn kirjoitti:http://www.anandtech.com/show/3794/the- ... 4-review/2
Ja vielä:
Itse painotin myös tuota lausetta mielessäni. Onko signaalin voimakkuudella/palkkien määrällä mitään merkitystä, kunhan data ja puhe kulkeekari.patila kirjoitti:
Siellä oli myös tällainen maininta:
"There's no doubt in my mind this iPhone gets the best cellular reception yet, even though measured signal is lower than the 3GS."
Niinpä.. kun kulkisi..Pupa kirjoitti:Itse painotin myös tuota lausetta mielessäni. Onko signaalin voimakkuudella/palkkien määrällä mitään merkitystä, kunhan data ja puhe kulkeekari.patila kirjoitti:
"There's no doubt in my mind this iPhone gets the best cellular reception yet, even though measured signal is lower than the 3GS."
Hanki Bumper-kuori?harlequin kirjoitti:Niinpä.. kun kulkisi..Pupa kirjoitti:Itse painotin myös tuota lausetta mielessäni. Onko signaalin voimakkuudella/palkkien määrällä mitään merkitystä, kunhan data ja puhe kulkeekari.patila kirjoitti:
Itsellä ainakin loppuu datan siirto ja puhelut ku seinään 1-5sek kuluessa kun hieron tuota maagista viivaa..
Sama se mullekin olisi mitä kenttää näyttää kunhan homma pelittäis.. mutta kun ei. Hetken päästä toki EDGE tulee kehiin ja sitten jatkuu, mutta esim puhelu on kerennyt jo katketa tuossa vaiheessa.
Siirrän mielummin sormea 1cm alas tai ylös.Kakkee kirjoitti:Hanki Bumper-kuori?
Koko bumper on kyl nii järkyttävä keksintöharlequin kirjoitti:Siirrän mielummin sormea 1cm alas tai ylös.Kakkee kirjoitti:
Hanki Bumper-kuori?
En tod hanki bumperia.. mun mielestä se pilaa koko luurin.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Haittaako tuo sormen siirto kuinka paljon sinun mielestäsi? Tietenkin yksilöllistä.harlequin kirjoitti:Siirrän mielummin sormea 1cm alas tai ylös.kari.patila kirjoitti:
Hanki Bumper-kuori?
En tod hanki bumperia.. mun mielestä se pilaa koko luurin.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”