En enään aihetta löytänyt..
Joten tein uuden ja tämän voi lukottaa ja poistaa heti avun tullen..
Eli siis ensimmäistä kertaa puhelinta Jailbreak:kaamassa ja nyt kun tuli tää iOS 4.0 ja siitä on paljon ollut puhetta niin ei ole enään mitään hajua kuinka tuon tekisin.. Saisinko vähän apuja.. Kiitoos..
KultainenOmena kirjoitti:Mutta tuohan on 9.2?
Eikös sen pitäisi olla 9.5?? Ja toisekseen mistä nuo firmwaret(iPhonen) löytää ei tunnu millään löytyvän.. :S
Etsä ***** osaa Googlea käyttää? Hakusanaksi "iphone firmware download" tai "redsn0w 0.9.5 download" ja ensimmäinen linkki. Kuinka ***** kädetön pitää olla?
Viimeksi muokannut legace, 2.7.2010 klo 19.00. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Eikös sen pitäisi olla 9.5?? Ja toisekseen mistä nuo firmwaret(iPhonen) löytää ei tunnu millään löytyvän.. :S
KultainenOmena kirjoitti:redsn0w:ta ei tunnu löytyvän ?
ohjeet kyllä löysin mutta kun olisin itse ohjelman ladannut niin eipä löydy..
Kuten tuossa "taisin" mainita että ensimmäisestä linkistä ohjeet ym. löytyvät MUTTA!
Lataus linkeistä painaessa tulee "Page not found" joka käsittääkseni tarkoittaa sivua ei löydy?
Joten jatkoin googlaamista mutta en 0.9.5 löytänyt..
KultainenOmena kirjoitti:redsn0w:ta ei tunnu löytyvän ?
ohjeet kyllä löysin mutta kun olisin itse ohjelman ladannut niin eipä löydy..
Kuten tuossa "taisin" mainita että ensimmäisestä linkistä ohjeet ym. löytyvät MUTTA!
Lataus linkeistä painaessa tulee "Page not found" joka käsittääkseni tarkoittaa sivua ei löydy?
Joten jatkoin googlaamista mutta en 0.9.5 löytänyt..
no eipä tuohon mennyt kuin pari minuuttia kun etti noi : /
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
Joo kyllä mulla silmät on..
Katsoin ennen muokkausta "Viimeksi muokannut projector päivämäärä 2.07.2010, 19:08, muokattu yhteensä 1 kerran "..
AInoa ongelma että en löydä koneelta iPhonen firmwareja.. Tai en tiedä missä/mitkä ne ovat.. -.-
KultainenOmena kirjoitti:Joo kyllä mulla silmät on..
Katsoin ennen muokkausta "Viimeksi muokannut projector päivämäärä 2.07.2010, 19:08, muokattu yhteensä 1 kerran "..
AInoa ongelma että en löydä koneelta iPhonen firmwareja.. Tai en tiedä missä/mitkä ne ovat.. -.-
mikset vaan lataa tuosta linkistä?
Edit: jos nyt ihan vältämättä haluat ne koneeltas kaivaa niin tässä polku C:/users/[yourusername]/AppData/Roaming/… Computer/iTunes/iPhone Software Update
Viimeksi muokannut projector, 2.7.2010 klo 19.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
KultainenOmena kirjoitti:Ummh...
Latasin jo.. Mutta vielä on asennus! Ja sitä en hallitse.. Kun pyytää etsimään IPHONE SOFTWARE? ja sinne korvaamaan en löydä??
On kyllä kädetöntä menoa, ei voi muuta tähän väliin sanoa. Ulosantikin on niin epäselvää, ettei oikein tiedä mitä pitäisi vastata.
" ja sinne korvaamaan en löydä??" <---- mitä yrität sanoa?
KultainenOmena kirjoitti:Ummh...
Latasin jo.. Mutta vielä on asennus! Ja sitä en hallitse.. Kun pyytää etsimään IPHONE SOFTWARE? ja sinne korvaamaan en löydä??
Noniin kaikki muu on nyt pässinlihaa paitsi.. Tein Pwnage kansion jonne tungin eritiedostot mutta en tajua mitä virkaa(ensimmäisen) kuvan oikeassa reunassa oleva zip. tiedosto tekee ja miten sen sinnen saan..
KultainenOmena kirjoitti:Noniin kaikki muu on nyt pässinlihaa paitsi.. Tein Pwnage kansion jonne tungin eritiedostot mutta en tajua mitä virkaa(ensimmäisen) kuvan oikeassa reunassa oleva zip. tiedosto tekee ja miten sen sinnen saan..
Sanokaa nyt joku, että aprillipäivä meni jo! Ootko sä oikeasti tosissas? Voisko se olla niin, että ohjeiden tekijä on ladannut/siirtänyt tuon .zip-tiedoston samaan kansioon ja purkanut siitä ohjelman?
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
KultainenOmena kirjoitti:Noniin kaikki muu on nyt pässinlihaa paitsi.. Tein Pwnage kansion jonne tungin eritiedostot mutta en tajua mitä virkaa(ensimmäisen) kuvan oikeassa reunassa oleva zip. tiedosto tekee ja miten sen sinnen saan..
Pidä virtanäppäintä pohjassa, niin se .zip tiedosto ilmestyy sinne.
Minua kiinnostaa:
iPhone, tietokoneet,pelit ja kitara..
Tietokoneet? Sinua kiinnostaa tietokoneet, mutta olet täysin kädetön?
Viimeksi muokannut legace, 2.7.2010 klo 20.21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Minua kiinnostaa:
iPhone, tietokoneet,pelit ja kitara..
Tietokoneet? Sinua kiinnostaa tietokoneet, mutta olet täysin kädetön?
Kyllähän ihmisiä voi monikin asia kiinnostaa vaikka ei sen alan asiantuntija olekkaan..
Minua esimerkiksi kiinnostaa jääkiekko ja jalkapallo, vaikka en kovin kummoinen kummassakaan olekkaan.. ymmärrät varmaan pointin, eli vaikka kädetön onkin niin ei se kiellä kiinnostamasta
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Mitenkäs Jailbreakata iPhone 3gs, olis 3.1.3, enkä haluis missään nimessä mennä os 4 jos tapahtuu joku probleema ja eikai puhelin sekoo jos jailbrekkaa?
Damstas kirjoitti:Mitenkäs Jailbreakata iPhone 3gs, olis 3.1.3, enkä haluis missään nimessä mennä os 4 jos tapahtuu joku probleema ja eikai puhelin sekoo jos jailbrekkaa?
MasBe kirjoitti:Minua esimerkiksi kiinnostaa jääkiekko ja jalkapallo, vaikka en kovin kummoinen kummassakaan olekkaan.. ymmärrät varmaan pointin, eli vaikka kädetön onkin niin ei se kiellä kiinnostamasta
OT: Olettaisin, että tiedät kuitenkin miksi lätkäpelaajilla on kultainen kypärä tai mikä paitsio on. Samalla tavalla olettaisin, että tietokoneista kiinnostunut osaa myös käyttää Googlea.