Joskus kaveri jailbrekkas tos Spiritillä ni katos kuvakkeet ja menetti verkon puhelimesta?Pupa kirjoitti:Itse käytin Spirittiä ja iTunes 9.2. Alla linkki:Damstas kirjoitti:Mitenkäs Jailbreakata iPhone 3gs, olis 3.1.3, enkä haluis missään nimessä mennä os 4 jos tapahtuu joku probleema ja eikai puhelin sekoo jos jailbrekkaa?
http://www.redmondpie.com/jailbreak-iph ... t-9140719/
Tossa vielä latauslinkki itse ohjelmaan:
http://www.redmondpie.com/spirit-jailbr ... tunes-9.2/
Kuinka Jailbreak:ata iPhone 3G?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Damstas
Re: Kuinkas 3gs?
Viesti Kirjoittaja Damstas »
iPhone SE 128 GB
-
Pupa
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Ite breikkasin kaverin 3GS:n, jossa firmiksenä 3.1.3 ja hienosti breikkas ja unlockas. Baseband oli 05.12.01 ja sarjanumero mallia xx021xxxxx eli selkeästi uus bootrom.Damstas kirjoitti:
Joskus kaveri jailbrekkas tos Spiritillä ni katos kuvakkeet ja menetti verkon puhelimesta?
Viimeksi muokannut Pupa, 2.7.2010 klo 20.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
-
Damstas
Sillä oliki 3.1.3, niiku mulla, oisko siinä vika? Oon kuullu tosta blackra1nista, mikäs se o?Pupa kirjoitti:Ite breikkasin kaverin 3GS:n, jossa firmiksenä 3.1.3 ja hienosti breikkas ja unlockas.Damstas kirjoitti:
Joskus kaveri jailbrekkas tos Spiritillä ni katos kuvakkeet ja menetti verkon puhelimesta?
iPhone SE 128 GB
-
Pupa
Eiköhän vika ollu kaverisi käyttämässä Spiritin versiossa, jos onnistui homman kusemaan, koska itse kun tota kokeilin, ni homma toimi hienosti.Damstas kirjoitti:Sillä oliki 3.1.3, niiku mulla, oisko siinä vika? Oon kuullu tosta blackra1nista, mikäs se o?Pupa kirjoitti:Ite breikkasin kaverin 3GS:n, jossa firmiksenä 3.1.3 ja hienosti breikkas ja unlockas.Damstas kirjoitti:
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
-
Damstas
Miksköhän verkko silloin hävisi sitten sillä, pelkään, että mulle käy samoin ja puhelin joutuu SCF huoltoonPupa kirjoitti:Eiköhän vika ollu kaverisi käyttämässä Spiritin versiossa, jos onnistui homman kusemaan, koska itse kun tota kokeilin, ni homma toimi hienosti.Damstas kirjoitti:Sillä oliki 3.1.3, niiku mulla, oisko siinä vika? Oon kuullu tosta blackra1nista, mikäs se o?Pupa kirjoitti:Ite breikkasin kaverin 3GS:n, jossa firmiksenä 3.1.3 ja hienosti breikkas ja unlockas.Damstas kirjoitti:
EDIT: Mitäs toi tethered ja untethered ja noi meinaa?
Viimeksi muokannut Damstas, 2.7.2010 klo 21.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone SE 128 GB
-
Pupa
Tuohon mahdoton mennä sanomaan, kun ei tiedä kaikkia yksityiskohtia. Kaverisi on saattanut esim. käyttää väärää versiota, noudattaa ohjeita väärin tms.
Olikohan se nyt niin, että toinen tarkoittaa sitä, ettei breikkausta tarvitse tehdä joka bootin jälkeen uudestaan.
Olikohan se nyt niin, että toinen tarkoittaa sitä, ettei breikkausta tarvitse tehdä joka bootin jälkeen uudestaan.
-
Damstas
Ookko sää halukas antaa mulle yksityiskohtii jos annan sulle tietoi, ku oon niin onneton tämmösis?Pupa kirjoitti:Tuohon mahdoton mennä sanomaan, kun ei tiedä kaikkia yksityiskohtia. Kaverisi on saattanut esim. käyttää väärää versiota, noudattaa ohjeita väärin tms.
iPhone SE 128 GB
-
Pupa
No jos viittit kattoa asetuksista, että mitkä sun firmware versio ja modem firmware on, ni alotetaan sillä. Kerro samalla sarjanumeron 3., 4. ja 5. numero eli tyyliin xx345xxxxxDamstas kirjoitti:Ookko sää halukas antaa mulle yksityiskohtii jos annan sulle tietoi, ku oon niin onneton tämmösis?Pupa kirjoitti:Tuohon mahdoton mennä sanomaan, kun ei tiedä kaikkia yksityiskohtia. Kaverisi on saattanut esim. käyttää väärää versiota, noudattaa ohjeita väärin tms.
-
Damstas
Saitko sä sen, äsken tässä?Pupa kirjoitti:No jos viittit kattoa asetuksista, että mitkä sun firmware versio ja modem firmware on, ni alotetaan sillä. Kerro samalla sarjanumeron 3., 4. ja 5. numero eli tyyliin xx345xxxxxDamstas kirjoitti:Ookko sää halukas antaa mulle yksityiskohtii jos annan sulle tietoi, ku oon niin onneton tämmösis?Pupa kirjoitti:Tuohon mahdoton mennä sanomaan, kun ei tiedä kaikkia yksityiskohtia. Kaverisi on saattanut esim. käyttää väärää versiota, noudattaa ohjeita väärin tms.
Viimeksi muokannut Damstas, 2.7.2010 klo 22.30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
iPhone SE 128 GB
-
Pupa
Sain joo, mutta jatketaan tosiaan yv:llä.Damstas kirjoitti:
Saitko sä sen, äsken tässä?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka