Päivitin iPhone 3G:n heti seuraavana päivänä OS4:n ilmestymisestä uuteen käyttikseen ja puhelimen käyttö on
ollut sen jälkeen harvinaisen vituttavaa.
Tämän päivityksen myötä jostain ihmeen syystä tekstiviestini korvautuivat joillain kuukausia vanhoilla
viesteilläni ja uusimmat viestit katosivat taivaan tuuliin.
Lisäksi jostain ihmeen syystä MIKÄÄN storesta hankittu softa ei toimi. Ohjelma on aukeavinaan, mutta
palaa muutaman sekunnin jälkeen takaisin home-näkymään. Muutama ohjelma oli päivittynyt ns.
OS4 -tsekatuksi, mutta nämä tsekatutkaan päivitykset eivät toimi, vaan ohjelma heti käynnistämisen jälkeen
lopettaa itse itsensä.
Mistähän tässä nyt oikein on kyse?
iPhone 3G + OS4.0, softat eivät toimi
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: iPhone 3G + OS4.0, softat eivät toimi
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kannattais varmaan kokeilla puhelimen palauttamista iTunesissa.
Mulla ei ole kyllä ollut mitään ongelmaa iOS4.0:n kanssa, ellei sitten akku kulu nopeammin (mutta johtuu siitä, että tulee käytettyä paljon).
Mulla ei ole kyllä ollut mitään ongelmaa iOS4.0:n kanssa, ellei sitten akku kulu nopeammin (mutta johtuu siitä, että tulee käytettyä paljon).
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Päivitit vai palautit ohjemiston ja palautit varmistuksen? (vanhan luultavasti - tarkista, jos löydät iTunesista uudemman)Spacelord kirjoitti:Päivitin iPhone 3G:n heti seuraavana päivänä OS4:n ilmestymisestä uuteen käyttikseen ja puhelimen käyttö on
ollut sen jälkeen harvinaisen vituttavaa.
Tämän päivityksen myötä jostain ihmeen syystä tekstiviestini korvautuivat joillain kuukausia vanhoilla
viesteilläni ja uusimmat viestit katosivat taivaan tuuliin.
Lisäksi jostain ihmeen syystä MIKÄÄN storesta hankittu softa ei toimi. Ohjelma on aukeavinaan, mutta
palaa muutaman sekunnin jälkeen takaisin home-näkymään. Muutama ohjelma oli päivittynyt ns.
OS4 -tsekatuksi, mutta nämä tsekatutkaan päivitykset eivät toimi, vaan ohjelma heti käynnistämisen jälkeen
lopettaa itse itsensä.
Mistähän tässä nyt oikein on kyse?
Valtuuta käyttämäsi kone iTunesissa ja synkronoi tuo iLuurisi - kuulostaa, että Apps valtuudet eivät ole kunnossa.
Viimeksi muokannut egoste, 27.6.2010 klo 23.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tomi from Suomi »
Minulla iTunes alkoi päivityksen jälkeen päättää, mitä kappaleita se suostuu soittamaan, ja mitä ei. Ja myös minulla ohjelmat kaatuilevat, ja kun AngryBirds ensin kaatui, niin kokeilin avata sen uudestaan, ja koko luuri rysähti nurin. Lataan juuri ohjelmanpalautusta iTunesista.
-
Viesti Kirjoittaja ArtoJ »
Mulla jumittui iPhone 3G 4.0 päivityksen jälkeen koko kone, niin, että en saanut palautettua sitä enää. Itse päivitys onnitui kyllä ja sain tehtyä mJäi käynnistyksen yhteydessä siihen, että ompun alla viivaa esittä 5 mm. Vein huoltoon ja tuloksena oli koneen vaihto. Onpahan kiiltävä ;-)
Nyt en tiedä uskallanko enää yrittää päivitystä.
Nyt en tiedä uskallanko enää yrittää päivitystä.
-
Viesti Kirjoittaja ArtoJ »
Tuo huollosta saatu uusi puhelin on muuten isompi kuin edellinen. Ei meinaa millään mennä autotelineeseen, johon edellinen meni kevyesti. Arvoisin, että kokoeroa on jopa 0,1-,0,3 mm
-
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Ongelma korjaantui ohjelmiston palautuksella, jonka jouduin Lappeenrannassa tekemään eräässä it-myymälässä, kun en mistään WLAN-yhteyttä muuten saanut.
Tämä oli oikeastaan ensimmäinen kerta, kun iPhone 3G + iTunes -yhdistelmä minua suunnattomasti otti päähän, sillä aiemmin ei tällaisia ongelmia ole ollut ja tämä oli sen verran rankka vika laitteessa, että pelkäsin sen hajoavan täysin.
OS4 on hidastanut 3G-puhelinta jonkin verran. Ei ärsyttävyyksiin asti, mutta kuitenkin sen verran, että hidastuminen on huomattavissa.
Varmaan menee puhelin vaihtoon kunhan iPhone 4 tulee Suomeen asti.
Tämä oli oikeastaan ensimmäinen kerta, kun iPhone 3G + iTunes -yhdistelmä minua suunnattomasti otti päähän, sillä aiemmin ei tällaisia ongelmia ole ollut ja tämä oli sen verran rankka vika laitteessa, että pelkäsin sen hajoavan täysin.
OS4 on hidastanut 3G-puhelinta jonkin verran. Ei ärsyttävyyksiin asti, mutta kuitenkin sen verran, että hidastuminen on huomattavissa.
Varmaan menee puhelin vaihtoon kunhan iPhone 4 tulee Suomeen asti.
Mobira Cityman
-
Viesti Kirjoittaja kup0 »
Päivityksen jälkeen on kyllä meinannut puhelin lentää seinään useampaankin otteeseen. IPadia myöten ohjelmat kaatuvat ja heittävät takaisin springboardille. Tähän asti päivitykset on toiminu ilman moitteita, mutta OS4 asennuksen jälkeen on luuri ollut kauhea/mahdoton käyttää..
-
Viesti Kirjoittaja EsePoppa »
Welhon laajakaista sekä Airport Express.
Iphone 3G, jossa iOS4.
IP-osoitteeks tulee itsemääritelty, reititin ja DNS jää tyhjiks.
Nettiyhteys ei tietenkään toimi.
Jotain ihmeellistä lienee Welholta tulevassa määrittelydatassa kun ei toimi.
Kun oma tukiasema antaa ip-tiedot toimii OK.
Oisko jollain tietoo asiasta?
Iphone 3G, jossa iOS4.
iMac 27 2019 x2
MacBook Pro 15" 2017
iPhone XVI Pro
iPad Mini 1, 2, 6
MacBook Pro 15" 2017
iPhone XVI Pro
iPad Mini 1, 2, 6
-
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Mulla toimii ihan ok, kun olen laittanut homman niin, että Welhon kaapelimodeemi on siltaavana ja modeemin langaton toiminto suljettuna.EsePoppa kirjoitti:Welhon laajakaista sekä Airport Express.
Iphone 3G, jossa iOS4.
Erikseen ostettu langaton reititin on kytketty kaapelimodeemiin ethernetillä ja luo mun sisäisen verkon, jolloin NAT ja DHCP toimii ihan ok, myös puhelimille.
Huom! Vain oma vaatimaton arveluni - ei välttämättä tietoa!
R.
R.
-
Viesti Kirjoittaja PertsaReponen »
iPhone 3GS
Minulla on ollut ongelma kuuluvuudessa 3G verkon ulkopuolella, kun olen valinnut asetuksisasta seuraavasti: Asetukset => Yleiset => Ota käyttöön 3G.
Tällä valinnalla puhelin kadottaa verkot 3G alueen ulkopuolella: yläkulmassa lukee ei verkkoa. Kun 3G asetuksen vaihtaa pois SONERA tekstin viereen nousee välittömästi tolpat.
3G kuuluvuus alueella puhelin toimii moitteettomasti tällä 3G asetuksella. En ole testannut puhelinta vanhalla softalla 3G alueen ulkopuolella. Olen palauttanut verkkoasetukset jne. Onko muilla ollut samaista ongelmaa? Mitä voisin tehdä vai onko puhelin laitettava huoltoon?
Minulla on ollut ongelma kuuluvuudessa 3G verkon ulkopuolella, kun olen valinnut asetuksisasta seuraavasti: Asetukset => Yleiset => Ota käyttöön 3G.
Tällä valinnalla puhelin kadottaa verkot 3G alueen ulkopuolella: yläkulmassa lukee ei verkkoa. Kun 3G asetuksen vaihtaa pois SONERA tekstin viereen nousee välittömästi tolpat.
3G kuuluvuus alueella puhelin toimii moitteettomasti tällä 3G asetuksella. En ole testannut puhelinta vanhalla softalla 3G alueen ulkopuolella. Olen palauttanut verkkoasetukset jne. Onko muilla ollut samaista ongelmaa? Mitä voisin tehdä vai onko puhelin laitettava huoltoon?
Viimeksi muokannut PertsaReponen, 5.7.2010 klo 21.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja jalluxi »
Mulla se kuva siellä takana ei toimi siellä ei ole mitään ja sitä ei voi laittaa mistään?? ![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka