Siirto langattomasti on välillä TODELLA hidas ja välillä menee joku 1Mt sekunnissa...
Tietääkö kukaan tähä ongelmaan ratkaisua? Tällä vauhdilla menee varmaan reilu viikko että oon saanu ekan back upin tehtyä.

Viesti Kirjoittaja xxo »
Viesti Kirjoittaja pyrjola »
Jaa-a, kun itselläni 1 TB:n levy on mennyt alle vuodessa ihan täyteen Time Machinen toimesta, haluaisin varoittaa. Jos vielä onnistuu, keskeytä tuo varmuuskopiointi ja luo levylle Levytyökalulla esim 500 GB erillinen image. Näin Time Machine näkee TC:llä vain 500 GB omiin tarpeisiinsa. Erilliseen imageen voit sitten pudotella musan, leffat, kuvat yms eikä ole pelkoa, että ihan heti loppuu tila.xxo kirjoitti:Ostin juuri 1TB Time Capsulen ja nyt yritän tehdä koneesta Back uppia. 170Gt pitäis saada kopioitua ja nyt ollu varmaan 24 tuntia raksuttamassa ja mennyt about 20Gt!!!! Misthän hitaus vois johtua. Oon yrittäny langattomasti ja kaapelilla. Yritin myös selata jotain foorumeita mut en oikeen saanu selkeet' vastausta ongelmaan. Onko Ethernet-kaapelilla ja tollasella tavallisella ADSL-boksin ja koneen väliin tulevalla kaapelilla eroa jos johtuis siitä?
Siirto langattomasti on välillä TODELLA hidas ja välillä menee joku 1Mt sekunnissa...
Tietääkö kukaan tähä ongelmaan ratkaisua? Tällä vauhdilla menee varmaan reilu viikko että oon saanu ekan back upin tehtyä.
Viesti Kirjoittaja xxo »
Viesti Kirjoittaja wilei »
Tietämättä miten tuo Time Machine siirtää ne tiedostot, niin verkkosiirroissa (esim. ihan FTP:llä) useiden pienikokoisten tiedostojen siirto vie enemmän aikaa kuin vastaavankokoisen yhden ison tiedoston siirto. Mitä enemmän siis siirron aikana siirretään yksittäisiä tiedostoja sitä pidemään aikaa menee, eli esim. 1gigan edestä 500kilotavun kokoisia tiedostoja siirtyy huomattavasti hitaammin kuin 1kappale 1gigan tiedostoja.xxo kirjoitti:Tuntuu vaan että toi kaapeli ei ihan pelitä. Vai onko toi 1 mega sekunnissa ihan normi nopeus?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”