Nimim. vielä yksi kierto kesälomaan
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Marius_Simon »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja LRM »
Kyllä, olen aivan samaa mieltä!Anghorn kirjoitti:Kai sitä vois mennä uneksimaan.
Toi kääkkänä tossa yllä varmaan valvoo koko yön miettien syntyjä syviä...
Viesti Kirjoittaja Marius_Simon »
Kyllä vuorotöissä on aina rytmit sekaisinCarde kirjoitti:Aivan liian ylimainostettuja nuo kesälomat, menee vaan rytmi sekaisin, siis unirytmi. Mutta jos unirytmi menee sekaisin onko silloin joutunut rytmihäiriöön?
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Tämän takia itse otin kesäloman ajalle, jolloin koulu on jo jatkunut hyvän aikaa (syksylle). Tällöin mahdollinen rytmiongelma sulautuu koulun aiheuttamaan häiriöön ja samalla jää suorastaan huomaamatta. Asia erikseen, onko tällaisessa "lomassa" mitään järkeä. Itse mielelläni olen kesällä töissä.Carde kirjoitti:Aivan liian ylimainostettuja nuo kesälomat, menee vaan rytmi sekaisin, siis unirytmi. Mutta jos unirytmi menee sekaisin onko silloin joutunut rytmihäiriöön?
Viesti Kirjoittaja pyrjola »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja ipot »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kyllähän vartiohommissa jaksaa helposti. Kokemusta on, myös tööt-fiiliksistä vuoron aikanaipot kirjoitti:Pitäisi jaksaa jauhaa täydet 12 tuntia, ysistä ysiin vartiohommissa. Kohta jo puolessa välissä ja nyt on jo ihan tööt.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Nukkuminen auttaa kummasti tuossa hommassa yöllä, kokemusta on. 8)Erño kirjoitti:Kyllähän vartiohommissa jaksaa helposti. Kokemusta on, myös tööt-fiiliksistä vuoron aikanaipot kirjoitti:Pitäisi jaksaa jauhaa täydet 12 tuntia, ysistä ysiin vartiohommissa. Kohta jo puolessa välissä ja nyt on jo ihan tööt.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viisi kuukautta myöhemmin...mercury kirjoitti:Pitkästä aikaa täällä. Hetken mielenhäiriö, lienee ohi viikossa.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pitäiskö se pystyttää uudelleen. Tämä lukkoon ja uutta kehiin. Passaa mulle.Anniel kirjoitti:Mulla on ikävä "mitä ihmettä teet hompussa kello kaksi yöllä" -ketjua![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Siitä vaan, pitäisi allekirjoittaneenkin varmaan sinne ilmoittautua.amanita kirjoitti:Pitäiskö se pystyttää uudelleen. Tämä lukkoon ja uutta kehiin. Passaa mulle.Anniel kirjoitti:Mulla on ikävä "mitä ihmettä teet hompussa kello kaksi yöllä" -ketjua![]()
Yösudoku vielä ja sitten uneksimaan.
Nukkuminen on kivaa, jos parantelee itseään.hatey kirjoitti:Nukkuminen on tyhmää ajanhaaskuuta, älä sorru sellaiseen.
Viesti Kirjoittaja darthmother »