Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Lare »
mercury kirjoitti:Tupakan tuoksu sormissa. Taivaallista.
Tupakallako te sen peitätte sormista?mercury kirjoitti:Foorumin säännöistä viis:Anghorn kirjoitti:Tosimies tuoksuu aina vähän silakalle. 8)
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Muuten sama mutta nokitan vielä, KESÄloma alkoi..K_Kolja kirjoitti:Vapaapäivä, punkkua ja HOLLANTI! 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Muuten sama, mutta korotan punkun ja kesäloman olemalla nero ja muutenkin paras! 8)Escobar75 kirjoitti:Muuten sama mutta nokitan vielä, KESÄloma alkoi..K_Kolja kirjoitti:Vapaapäivä, punkkua ja HOLLANTI! 8)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Myönnetään, me ollaan parhaita.hatey kirjoitti:Minä olen paras, tai no joo, Erño ja Minä ollaan paras 8)
Ja huomenna on jalkapöydät sohjona. Mulle kävi ainakin niin, mutta ooooh man, mitä vetoja noilla lähtee verrattuna perus AdadaksiinAnghorn kirjoitti:Jumatskeba kun sai nappikset jalkaan 9 vuoden tauon jälkeen, niin johan lähti vedot. Kyllä oli tsirpulat ihmeissään. 8)
Itekin vedellyt ihan peruslenkkareilla ne kerrat, kun futista on viime vuosina tullut pelailtua. Mutta ei noita voita mitkään lenkkarit, vaikka onkin vaan halvat Hummelit. Näillä mennään.Erño kirjoitti:Ja huomenna on jalkapöydät sohjona. Mulle kävi ainakin niin, mutta ooooh man, mitä vetoja noilla lähtee verrattuna perus AdadaksiinAnghorn kirjoitti:Jumatskeba kun sai nappikset jalkaan 9 vuoden tauon jälkeen, niin johan lähti vedot. Kyllä oli tsirpulat ihmeissään. 8)
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Eläs nyt, vielähän meitillä on hikiset kuusi tuntia lomaa jäljellä!!darthmother kirjoitti:Huomenna pääsee töihin, kesäloma päättyy 8) Räkeeeeeenroll
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Kunhan lupailetkuriton kirjoitti:Eläs nyt, vielähän meitillä on hikiset kuusi tuntia lomaa jäljellä!!darthmother kirjoitti:Huomenna pääsee töihin, kesäloma päättyy 8) Räkeeeeeenroll
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Vähennän tuosta tietty sen teitin hikisen vartin pois!darthmother kirjoitti:Kunhan lupailetkuriton kirjoitti: Eläs nyt, vielähän meitillä on hikiset kuusi tuntia lomaa jäljellä!!
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Tohon kuuluu varmaan matkat edestakas tai muuten on raskaasti liioiteltu aika..kuriton kirjoitti:Vähennän tuosta tietty sen teitin hikisen vartin pois!darthmother kirjoitti:Kunhan lupailetkuriton kirjoitti: Eläs nyt, vielähän meitillä on hikiset kuusi tuntia lomaa jäljellä!!..ja nyt on vajjaat viisi ja puoli tuntia lomaa jäljellä! Ehtiikö tässä ajassa mitenkään tekemään vielä kaiken sen, mitä suunnitteli neljässä viikossa tekevänsä?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja TheBigBlind »
Noniin, onneks olkoon nyt sitte sisäänpääsystä. Meikältä saapi kysellä koulusta jos jotain kysyttävää on, oon tuolla kuitenki kohta muutaman vuoden viihtyny.Anghorn kirjoitti:KyAMKin kansainväl. liiketaloudesta tuli kiva kirje. Nyt vaan armotonta pohtimista, että onko tuo se, minne oikeasti haluan. Ehkä, ehkä ei. En nimittäin aivan tosissani tuonne hakenut, vaikka kiinnostusta olikin (on edelleen).