Tulee ihan blondi olo
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Kasual »
Viesti Kirjoittaja puuseppa »
Viesti Kirjoittaja harlequin »
Viesti Kirjoittaja ramses »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja jammu95 »
Viesti Kirjoittaja JohannesTeugen »
Viesti Kirjoittaja Jurtti »
Viesti Kirjoittaja miru »
Viesti Kirjoittaja iMika »
Viesti Kirjoittaja legrind »
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Jep, ketjuun on ilmoittautunut 5 käyttäjää joilla tämä ongelma on ilmennyt, tämän ketjun lukeneita 3G/3Gs-omistajia on varmaan vähintään parisen sataa.Nurffe kirjoitti:Kyllähän tää tosi lupaavalta kuullostaa.. ios4 pitäs päivittää et softat suostuu asentumaan ja toimimaan mut tän perusteella eihän luurilla voi soittaa sitten enään. yeahh
Viesti Kirjoittaja cervelo »
Niin ja applen foorumeilla samaa itkua ja epätoivoisia ratkaisuyrityksiä.. Ne Apple lasit nyt pois päästä, kyllähän se vika jossain softassa on jos päivityksen jälkeen alkaa ilmenemään.CamoN kirjoitti:Jep, ketjuun on ilmoittautunut 5 käyttäjää joilla tämä ongelma on ilmennyt, tämän ketjun lukeneita 3G/3Gs-omistajia on varmaan vähintään parisen sataa.Nurffe kirjoitti:Kyllähän tää tosi lupaavalta kuullostaa.. ios4 pitäs päivittää et softat suostuu asentumaan ja toimimaan mut tän perusteella eihän luurilla voi soittaa sitten enään. yeahh
Selkeästi siis ongelma on päivityksessä ja vaikuttaa kaikkiin puhelimiin. Ei missään nimessä kannata päivittää vaan kirota Apple maanalaiseen paikkaan kun ovat taas rikkoneet kaiken.
Ps. Minun puhelimessani tätä ongelmaa ei esiinny.
Viesti Kirjoittaja gnlc »
Sehän on vain Applen tapa auttaa vähentämään puhelinlaskujaNurffe kirjoitti:Niin ja applen foorumeilla samaa itkua ja epätoivoisia ratkaisuyrityksiä.. Ne Apple lasit nyt pois päästä, kyllähän se vika jossain softassa on jos päivityksen jälkeen alkaa ilmenemään.CamoN kirjoitti:Jep, ketjuun on ilmoittautunut 5 käyttäjää joilla tämä ongelma on ilmennyt, tämän ketjun lukeneita 3G/3Gs-omistajia on varmaan vähintään parisen sataa.Nurffe kirjoitti:Kyllähän tää tosi lupaavalta kuullostaa.. ios4 pitäs päivittää et softat suostuu asentumaan ja toimimaan mut tän perusteella eihän luurilla voi soittaa sitten enään. yeahh
Selkeästi siis ongelma on päivityksessä ja vaikuttaa kaikkiin puhelimiin. Ei missään nimessä kannata päivittää vaan kirota Apple maanalaiseen paikkaan kun ovat taas rikkoneet kaiken.
Applea toki saa haukkua täysin kritiikittömästi mutta samaa ei saa tapahtua toiseen suuntaan? Ja sitten vielä varmuuden vuoksi lakaistaan ongelmattomasta toiminnasta ilmoittavat käyttäjät maton alle koska heillä on "Apple-lasit"?Nurffe kirjoitti:Niin ja applen foorumeilla samaa itkua ja epätoivoisia ratkaisuyrityksiä.. Ne Apple lasit nyt pois päästä, kyllähän se vika jossain softassa on jos päivityksen jälkeen alkaa ilmenemään.CamoN kirjoitti:Jep, ketjuun on ilmoittautunut 5 käyttäjää joilla tämä ongelma on ilmennyt, tämän ketjun lukeneita 3G/3Gs-omistajia on varmaan vähintään parisen sataa.Nurffe kirjoitti:Kyllähän tää tosi lupaavalta kuullostaa.. ios4 pitäs päivittää et softat suostuu asentumaan ja toimimaan mut tän perusteella eihän luurilla voi soittaa sitten enään. yeahh
Kumma juttu kun en ole missään vaiheessa sanonut, että minulla olisi tämä ongelma. Spekuloin vain että onpa mukavaa kun uudet softat vaativat uuden ios4:n jotta suostuvat toimimaan ja porukalla on tämmöistä ongelmaa. Sinä sitten intät kuinka porukalla ei ole tätä ongelmaa ja vailla olisikin niin kun kaikilla ei ole niin se ei ole ongelma! Okei, replysin ihan täysin provoon mutta kuitenkin. Pian nähdään sitten ilmeneekö itelläkin tämä "pieni" probleema kun täytyy luuri päivittää, palaillaan sitten.CamoN kirjoitti:Applea toki saa haukkua täysin kritiikittömästi mutta samaa ei saa tapahtua toiseen suuntaan? Ja sitten vielä varmuuden vuoksi lakaistaan ongelmattomasta toiminnasta ilmoittavat käyttäjät maton alle koska heillä on "Apple-lasit"?Nurffe kirjoitti:Niin ja applen foorumeilla samaa itkua ja epätoivoisia ratkaisuyrityksiä.. Ne Apple lasit nyt pois päästä, kyllähän se vika jossain softassa on jos päivityksen jälkeen alkaa ilmenemään.CamoN kirjoitti:Jep, ketjuun on ilmoittautunut 5 käyttäjää joilla tämä ongelma on ilmennyt, tämän ketjun lukeneita 3G/3Gs-omistajia on varmaan vähintään parisen sataa.Nurffe kirjoitti:Kyllähän tää tosi lupaavalta kuullostaa.. ios4 pitäs päivittää et softat suostuu asentumaan ja toimimaan mut tän perusteella eihän luurilla voi soittaa sitten enään. yeahh
Ymmärsin täydellisesti että sinulla on ongelma joka on ilmestynyt päivityksen jälkeen. Ongelma siis johtuu päivityksestä tai jostain 3. osapuolen jutusta johon päivitys on vaikutttanut. Tokihan riski on olemassa että joku muu käyttäjäkohtaa saman ongelman päivityksen jälkeen, mutta ei kaikille niin tule käymään.
Tartuin tuohon alkuperäiseen viestiisi rauhoittaakseni paniikkia, koska sain siitä sellaisen kuvan kuin olisit julistanut että kyseinen kaatumistauti tarttuu jokaiseen puhelimeen iOS4 päivityksen jälkeen. Ehkä olen saanut väärän kuvan, mutta olen havainnut mm. täällä Hopeisessa Omenassa sekä julkisessa mediassa lähdettävän nykyään erittäin kevyin perustein suurentelemaan asioita.Nurffe kirjoitti: Kumma juttu kun en ole missään vaiheessa sanonut, että minulla olisi tämä ongelma. Spekuloin vain että onpa mukavaa kun uudet softat vaativat uuden ios4:n jotta suostuvat toimimaan ja porukalla on tämmöistä ongelmaa. Sinä sitten intät kuinka porukalla ei ole tätä ongelmaa ja vailla olisikin niin kun kaikilla ei ole niin se ei ole ongelma! Okei, replysin ihan täysin provoon mutta kuitenkin. Pian nähdään sitten ilmeneekö itelläkin tämä "pieni" probleema kun täytyy luuri päivittää, palaillaan sitten.
Viesti Kirjoittaja Napoleoni »
Jep jep, ulkomaalaisia foorumeita seuranneena olen tullut seuraavaan johtopäätökseen:CamoN kirjoitti:Tartuin tuohon alkuperäiseen viestiisi rauhoittaakseni paniikkia, koska sain siitä sellaisen kuvan kuin olisit julistanut että kyseinen kaatumistauti tarttuu jokaiseen puhelimeen iOS4 päivityksen jälkeen. Ehkä olen saanut väärän kuvan, mutta olen havainnut mm. täällä Hopeisessa Omenassa sekä julkisessa mediassa lähdettävän nykyään erittäin kevyin perustein suurentelemaan asioita.Nurffe kirjoitti: Kumma juttu kun en ole missään vaiheessa sanonut, että minulla olisi tämä ongelma. Spekuloin vain että onpa mukavaa kun uudet softat vaativat uuden ios4:n jotta suostuvat toimimaan ja porukalla on tämmöistä ongelmaa. Sinä sitten intät kuinka porukalla ei ole tätä ongelmaa ja vailla olisikin niin kun kaikilla ei ole niin se ei ole ongelma! Okei, replysin ihan täysin provoon mutta kuitenkin. Pian nähdään sitten ilmeneekö itelläkin tämä "pieni" probleema kun täytyy luuri päivittää, palaillaan sitten.
iPhone 4:n antennihässäkkä on erinomainen esimerkki. Julistetaan kuinka suunnitteluvirheen takia puhelut katkeilevat eikä "puhelin" ole enää "puhelin" ollenkaan, eikä oteta lainkaan huomioon sitä ettei asiasta ole tehty mitään varsinaista tieteellistä tutkimusta puolueettoman osapuolen toimesta ( Anandtech pääsi aika lähelle ) ja matkapuhelinverkot ovat joka tapauksessa täysin erilaisia Yhdysvalloissa verrattuna esimerkiksi Suomen huomattavasti kattavampiin verkkoihin.
Tässä kaatumisessa kesken puhelun on ihan samat ainekset jos ei mietitä tarkoin mitä kirjoitetaan. Vedetään vähän henkeä ja odotellaan että joku tutkii asiaa vähän pidemmälle kuin "se vaan näytti sen omppulogon"-tasolle. Ennen kättä pitempää on ihan turha ryhtyä toimenpiteisiin. Varsinkaan jos ei ole vielä päivittänyt puhelintaan ja puhuu paljon pitkiä puheluja.
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja Napoleoni »
Viesti Kirjoittaja iSam »
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”