Nyt olisi poika avun tarpeessa. Päivitin noin pari-kolme viikkoa sitten iPhoneni uuteen iOS4 softaan. Se toimi hyvin muutaman päivän kunnes eräänä kauniina päivänä katosi verkkoyhteys jonka jälkeen puhelin sanoi että palautettava iTunesista. Noh, minähän sitten tekemään niinkuin käsketään, mutta tapahtuu seuraavaa:
- Palautus epäonnistuu (virhekoodi: 1002)
Olen yrittänyt kaikkeni jotta saisin puhelimen kuntoon (mm. yrittänyt palauttaa kolmella tietokoneella, kahdella eri johdolla, dfu/normaalimodessa jne.), mutta mikään ei auta. Olen myös yrittänyt etsiä ratkaisua googlella sekä täältä foorumeilta mutta mikään ei tunnu auttavan.
Kysymys kuuluukin, onko enää mitään tehtävissä vai täytyykö huomenna hipsiä viemään puhelinta takuuseen? (En ole onneksi tehnyt mitään laittomuuksia ko. laitteella)
Pikaista apua kaivaten
-Anssi
iPhone 3Gs ja iOS4 palautusongelma
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
alpha159
- Viestit: 9
- Liittynyt: 21.3.2008 klo 14.04
- Paikkakunta: Seinäjoki
iPhone 3Gs ja iOS4 palautusongelma
Viesti Kirjoittaja alpha159 »
-
jarde
- Viestit: 23
- Liittynyt: 27.5.2010 klo 8.07
Re: iPhone 3Gs ja iOS4 palautusongelma
Viesti Kirjoittaja jarde »
juu toi on ilmeisesti yleistä virhettä kun 3gs ruvetaan päivittää 3.1.3 softasta ios4 jään itsellä puski erroria kanssa samalla koodilla kunnes laitoin puhelimen dfu modeen vai oliko se nyt dfu mode jossa näyttö mustana koko ajan noh siinä sain ajettua sitten sisään ios4
alpha159 kirjoitti:Nyt olisi poika avun tarpeessa. Päivitin noin pari-kolme viikkoa sitten iPhoneni uuteen iOS4 softaan. Se toimi hyvin muutaman päivän kunnes eräänä kauniina päivänä katosi verkkoyhteys jonka jälkeen puhelin sanoi että palautettava iTunesista. Noh, minähän sitten tekemään niinkuin käsketään, mutta tapahtuu seuraavaa:
- Palautus epäonnistuu (virhekoodi: 1002)
Olen yrittänyt kaikkeni jotta saisin puhelimen kuntoon (mm. yrittänyt palauttaa kolmella tietokoneella, kahdella eri johdolla, dfu/normaalimodessa jne.), mutta mikään ei auta. Olen myös yrittänyt etsiä ratkaisua googlella sekä täältä foorumeilta mutta mikään ei tunnu auttavan.
Kysymys kuuluukin, onko enää mitään tehtävissä vai täytyykö huomenna hipsiä viemään puhelinta takuuseen? (En ole onneksi tehnyt mitään laittomuuksia ko. laitteella)
Pikaista apua kaivaten
-Anssi
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit