Saan synttäriks vanhemmilta uuden iPhonen kunhan sen saa Soneralta, minulla on ollut tähän asti sellainen perus Nokia kännykkä tähän asti, nyt tulee muutama kysymys joka on hieman mietittänyt minua;
1. MIten saan mun vanhat numerot iPhoneen? (iPhone 4 tulossa eli microSIM)
2. Missä numerot ovat tallennettu, microSIM-kortilla vai iPhonen muistilla?
3. Jos olen ymmärtänyt okein, ptää olla toimiva mircoSIM-kortti (Sonera), missä ei ole PIN-koodia, että pystyt aktivoda iLuurin, ja että sen jälkeen pystyt
laittaa PIN-koodin takaisin, onko se näin?
KIITOS VASTAUKSISTA
Uuden iPhonen käyttöönotto?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Uuden iPhonen käyttöönotto?
Viesti Kirjoittaja strandell »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 11.7.2010 klo 20.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Apple MacBook Pro 15" i7 2.0Ghz 8gb 500gb +120gb SSD 6490M
- iPhone 6+ 16gb space grey
www.marinoswingcup.fi
www.marinoswingcup.fi
-
Re: uuden iPhonen käyttöönotto?
Viesti Kirjoittaja Pupa »
1. Jos numeroita on alle 250kpl, ni voit tallentaa ne nykyisestä nokialaisestasi SIM-kortille tai tässä tapauksessa tulevalle microSIM-kortille ja sitten siirtää iPhoneenstrandell kirjoitti:Saan synttäriks vanhemmilta uuden iPhonen kunhan sen saa Soneralta, minulla on ollut tähän asti sellainen perus Nokia kännykkä tähän asti, nyt tulee muutama kysymys joka on hieman mietittänyt minua;
3. Jos olen ymmärtänyt okein, ptää olla toimiva mircoSIM-kortti (Sonera), missä ei ole PIN-koodia, että pystyt aktivoda iLuurin, ja että sen jälkeen pystyt
KIITOS VASTAUKSISTA
2. iPhone kopioi nimet microSIM-kortilta omaan muistiinsa.
3. Itse en ole koskaan joutunut poistamaan PIN-kyselyä käytöstä, jotta aktivointi olisi mennyt läpi.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
-
Re: uuden iPhonen käyttöönotto?
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Kolmos kohtaan sen verran, että kyllähän se tuppaa itkemään tuosta pin-koodista, mutta itsellä aina mennyt läpi kun olen vain käyttänyt puhelinta irti koneesta ja kytkenyt takaisin.Pupa kirjoitti:1. Jos numeroita on alle 250kpl, ni voit tallentaa ne nykyisestä nokialaisestasi SIM-kortille tai tässä tapauksessa tulevalle microSIM-kortille ja sitten siirtää iPhoneenstrandell kirjoitti:Saan synttäriks vanhemmilta uuden iPhonen kunhan sen saa Soneralta, minulla on ollut tähän asti sellainen perus Nokia kännykkä tähän asti, nyt tulee muutama kysymys joka on hieman mietittänyt minua;
KIITOS VASTAUKSISTA
2. iPhone kopioi nimet microSIM-kortilta omaan muistiinsa.
3. Itse en ole koskaan joutunut poistamaan PIN-kyselyä käytöstä, jotta aktivointi olisi mennyt läpi.

iPhone 3GS 32GB
-
Re: Uuden iPhonen käyttöönotto?
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Ja ykkös/kakkoskohtaan sen verran, että nykyään yhteystiedot on järkevää säilyttää jossain muualla kuin SIM-kortilla, koska SIM-kortin muistiin ei saa kuin sen 250 nimeä eikä niihin saa osoitteita, sähköpostiosoitteita jne. jotka on aika näppäriä olla laitteessa jolla voi etsiä osoitteita ja kirjoitella sähköposteja.
iPhonella ne tosiaan saa siirrettyä SIM-kortilta puhelimen muistiin yhdellä painalluksella, mutta jos on tekemisen puutetta kesälomalla niin voit askarrella ne valmiiksi tietokoneelle johon aiot synkronoida puhelimesi.
iPhonella ne tosiaan saa siirrettyä SIM-kortilta puhelimen muistiin yhdellä painalluksella, mutta jos on tekemisen puutetta kesälomalla niin voit askarrella ne valmiiksi tietokoneelle johon aiot synkronoida puhelimesi.
Viimeksi muokannut CamoN, 11.7.2010 klo 21.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iMac i5 (late 2009)
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Näinpä juuri. Esim. Outlookin yhteystietoihin voit alkaa kasaamaan yhteystietoihisi lisätietoja kuten yhteystiedot, sähköpostiosoitteet, kuvat jne.CamoN kirjoitti:Ja ykkös/kakkoskohtaan sen verran, että nykyään yhteystiedot on järkevää säilyttää jossain muualla kuin SIM-kortilla, koska SIM-kortin muistiin ei saa kuin sen 250 nimeä eikä niihin saa osoitteita, sähköpostiosoitteita jne. jotka on aika näppäriä olla laitteessa jolla voi etsiä osoitteita ja kirjoitella sähköposteja.
iPhonella ne tosiaan saa siirrettyä SIM-kortilta puhelimen muistiin yhdellä painalluksella, mutta jos on tekemisen puutetta kesälomalla niin vot askarrella ne valmiiksi tietokoneelle johon aiot synkronoida puhelimesi.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
-
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Google contacts on myös ihan jees 

iPhone 3GS 32GB
-
Viesti Kirjoittaja strandell »
Kiitos avusta, kaikki!!
Tuli vielä sellanen juttu vielä että saako ne numerot jotenkin mun nokialta suoraan kopioitu, esim. Nokia PC Suiten avulla?
Tuli vielä sellanen juttu vielä että saako ne numerot jotenkin mun nokialta suoraan kopioitu, esim. Nokia PC Suiten avulla?
- Apple MacBook Pro 15" i7 2.0Ghz 8gb 500gb +120gb SSD 6490M
www.marinoswingcup.fi
www.marinoswingcup.fi
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Itse synkronoin E65:n iSyncin ja Nokian sivulta haetun plugarin kanssa Osoitekirjaan. Käy katsomassa tuolta löytyykö sopivaa omalle puhelimellesi http://www.nokia.fi/asiakastuki-ja-ohje ... stot/isyncstrandell kirjoitti:Kiitos avusta, kaikki!!
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Viesti Kirjoittaja koojohanna »
Niin mutta mutta... Jos on niin vanha nokialuuri, ettei siinä tiedetä micro-SIM-kortista mitään? Minne sen sitten tunkisi nokialaisessa kopiointia varten sen micro-SIMin?
Vai pitääkö ne alkaa naputella manuaalisesti uuteen iPhone4s:ään ne yhteystiedot?
Vai pitääkö ne alkaa naputella manuaalisesti uuteen iPhone4s:ään ne yhteystiedot?
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Usein se kehys, josta micro-sim on irroitettu, on normaalin Mini-Sim kortin kokoinen. Sen avulla saat sim-korttisi mahtumaan Nokiaan. Toki joissain tapauksissa ei siinä kehys-kortissa ole Mini-Sim adapteria, jolloin pitää sellainen erikseen ostaa. Ei pitäisi montaa euroa maksaa, saattaa jopa operaattorin myymälästä moinen löytyä.koojohanna kirjoitti:Niin mutta mutta... Jos on niin vanha nokialuuri, ettei siinä tiedetä micro-SIM-kortista mitään? Minne sen sitten tunkisi nokialaisessa kopiointia varten sen micro-SIMin?
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka