X
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Ylläpitäjä
-
Re: iPhone korjausapua
Viesti Kirjoittaja Geemies »
Itse tekisin tuossa tilanteessa vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöön ja ottaisin korvaukset sieltä. Saamillani rahoilla uutta puhelinta kehiin. Vai onko tämä mahdollisuus poissuljettu tilanteessasi?
-
Viesti Kirjoittaja deissi »
Kuka sinuun törmäsi? Miten törmäsi? Tällainen vahinko korvataan mitä luultavimmin sinuun törmänneen vastuuvakuutuksesta. Myös laajasta kotivakuutuksesta tällainen vahinko saatetaan korvata, ongelmana on lähinnä se, että sinuun törmäsi joku muu kuin perheenjäsen.
-
Viesti Kirjoittaja Paapeli27 »
En itse korjaisi.Sillä korjaus maksaa saman verran kuin uusi! Varsinkin tuo näytön korjaaminen on saaperin kallista!
Viimeksi muokannut Paapeli27, 14.7.2010 klo 10.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Odeli »
Mulla meni kanssa iPhone 3G:n lasi lattialle tippuessa palasiksi. Huolto olisi tullut järjettömän kalliiksi ja kestänyt pitkään.
Sen sijaan tilasin polkumyynnistä (http://www.polkumyynti.fi) uuden lasin koskentusnäytöllä sekä siihen sopivat tarrat. Youtubesta lasinvaihtovideo avuksi ja lasi vaihtoon.
Nyt toimii hienosti taas kaikki. Uusi lasi maksoi 40 € ja tarrat 5 €. No joo - jouduin tilaamaan iphoneshopUSA.comista uuden HOME -näppäimen, kun vetäisin lasin liian innokkaasti irti ja home-näppäimen piuha katkesi. Siitä 20 € ylimääräinen lasku. Kun on varovainen lasin irroituksessa, tätä ei pitäisi tapahtua.
Korjaus ei ole ollenkaan mahdoton juttu itse tehdä.
Sen sijaan tilasin polkumyynnistä (http://www.polkumyynti.fi) uuden lasin koskentusnäytöllä sekä siihen sopivat tarrat. Youtubesta lasinvaihtovideo avuksi ja lasi vaihtoon.
Nyt toimii hienosti taas kaikki. Uusi lasi maksoi 40 € ja tarrat 5 €. No joo - jouduin tilaamaan iphoneshopUSA.comista uuden HOME -näppäimen, kun vetäisin lasin liian innokkaasti irti ja home-näppäimen piuha katkesi. Siitä 20 € ylimääräinen lasku. Kun on varovainen lasin irroituksessa, tätä ei pitäisi tapahtua.
Korjaus ei ole ollenkaan mahdoton juttu itse tehdä.
-
Viesti Kirjoittaja Juki150 »
Juu, itsekkin olen näitä korjauksia tehnyt. Suosittelen ehdottomasti että ostat eBaystä nuo tarvittavat osat (ymmärtääkseni digitizer ja lasi). Itse ostin pelkän digitrizerin, lasin ja teipit pari päivää sitten 3G:lle 8 dollarilla.
-
Viesti Kirjoittaja sng »
mulla on iPhone 3G:stä näytön lasi pirstaleina,sekä kuulokeliitännässä ja lukitusnapissa ongelmia,joten neki vois vaihtaa samalla.
Ebaystä tai dealextremestä ajattelin tilata nii olisko suosituksia mitä kannattaa tilata ettei tuu ihan hasardia.
Ebaystä tai dealextremestä ajattelin tilata nii olisko suosituksia mitä kannattaa tilata ettei tuu ihan hasardia.
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
99 eur pakettihintaan koko setti: http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f59/
Allekirjoittanutkin voi sen pyöräyttää.
Viimeksi muokannut NeliX4, 17.11.2011 klo 15.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja sng »
Kiitos, kyllä taidan ihan kokeilunhalusta laittaa itse paikalleen. Vielä kaipaisin vähän halvempia osia.NeliX4 kirjoitti:99 eur pakettihintaan koko setti: http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f59/
-
Viesti Kirjoittaja deissi »
eBaystä (UK) joku buy it now -setti, joita on myyty paljon ja työkalut tulee mukana. Ei pitäisi yli kahtaakymppiä maksaa. Aina on toiminut, vaikka olen vaihtanut myyjää joka kerta, kun olen lasin tilannut.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka