Äl kuule muija viitti tulla selittään että noilla olis jotain eroaamanita kirjoitti: Hompussa ja oikeassa elämässäkin
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Äl kuule muija viitti tulla selittään että noilla olis jotain eroaamanita kirjoitti: Hompussa ja oikeassa elämässäkin
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aijaajoo, noeio.Repe Ruutikallo kirjoitti:Äl kuule muija viitti tulla selittään että noilla olis jotain eroaamanita kirjoitti: Hompussa ja oikeassa elämässäkin
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ja täältähän voi löytää vaikka millasta oikeeta elämää, kun hiukka hakee. 8)amanita kirjoitti:Aijaajoo, noeio.Repe Ruutikallo kirjoitti:Äl kuule muija viitti tulla selittään että noilla olis jotain eroaamanita kirjoitti: Hompussa ja oikeassa elämässäkin
EDIT: Se kuttu mua muijaks, krpl!![]()
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Kuules emäntä, eilen minä vuolin tammenpahkasta juusto-béchamel-soossia, ja sepä haisikin vuohen varpailta.amanita kirjoitti:Me kuule proteiiniklimppi tonne köökin puolelle ohjeittes kanssa, no tai johki, haisooo!![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lihapipo kirjoitti:Kuules emäntä, eilen minä vuolin tammenpahkasta juusto-béchamel-soossia, ja sepä haisikin vuohen varpailta.amanita kirjoitti:Me kuule proteiiniklimppi tonne köökin puolelle ohjeittes kanssa, no tai johki, haisooo!![]()
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jahas, sitä on vedetty pidempi ryyppyputki. Sellainen parisataa annosta tölkeissä mitattuna. Ja suurin osa ollut tietenkin pulloja, joka nostaa määrän sinne kolmensadan korville.Anghorn kirjoitti:Palautin pulloja ja tölkkejä reilun 30 euron edestä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Kesäkuumalla tulee juoda paljon. Tai näin mulle on opetettu.Macco kirjoitti:Jahas, sitä on vedetty pidempi ryyppyputki. Sellainen parisataa annosta tölkeissä mitattuna. Ja suurin osa ollut tietenkin pulloja, joka nostaa määrän sinne kolmensadan korville.Anghorn kirjoitti:Palautin pulloja ja tölkkejä reilun 30 euron edestä.
Viesti Kirjoittaja peco »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Paitsi ehkä egolle, varsinkin tuolla kaupungilla pyöriessäpeco kirjoitti:Palasin töistä ja totesin että oon ihan %&€#&:n palanut. 8 tuntia auringossa ilman paitaa ei tee kovin hyvää
No jaa, kanssa-ravut ovat lähinnä puistokemistejä, jotka ovat torkahtaneet työnsä ääreen.Erño kirjoitti:Paitsi ehkä egolle, varsinkin tuolla kaupungilla pyöriessäpeco kirjoitti:Palasin töistä ja totesin että oon ihan %&€#&:n palanut. 8 tuntia auringossa ilman paitaa ei tee kovin hyvää
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kyllä tuolla kääntyy naisten päät (miestenkinMacco kirjoitti:No jaa, kanssa-ravut ovat lähinnä puistokemistejä, jotka ovat torkahtaneet työnsä ääreen.Erño kirjoitti:Paitsi ehkä egolle, varsinkin tuolla kaupungilla pyöriessäpeco kirjoitti:Palasin töistä ja totesin että oon ihan %&€#&:n palanut. 8 tuntia auringossa ilman paitaa ei tee kovin hyvää
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Viesti Kirjoittaja jukei »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eikös tuo pitäisi sosiaalialan leivissä olevalla mennä muodossa "istuin rannalla ja join"?jukei kirjoitti:Olin töissä jossa istuin rannalla ja uinsosiaaliala on hienoa!
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Eikö meillä ole tässä ratkaisu kunkun ongelmaan?hatey kirjoitti:Kasvatin 40 miniporkkanaa, pitäis tällä viikolla käydä ulkoiluttamassa ne.
KunkkuJ kirjoitti:Nykynuorilla ei ole mitään käytöstapoja. Ennen sentään päästettiin vanhukset ensin kylmenemään.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja thompzon »