1. Lataa Google Chrome 5 http://www.google.com/chrome
2. Napsauta valikosta "Siirry koko näytön tilaan"
Nyt webbisivusta näkyy mahdollisimman paljon ja Exposekin toimii.

Viesti Kirjoittaja niko_n »
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Cmd-Shift-L Firefoxissa, ilmeisesti Safarille ei saa kuin laajennuksilla. Lisää kyllä kannettavalla huomattavasti surffailutilaa!niko_n kirjoitti: 2. Napsauta valikosta "Siirry koko näytön tilaan"
Nyt webbisivusta näkyy mahdollisimman paljon ja Exposekin toimii.
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja ravene »
Viesti Kirjoittaja jk »
Tämä kiinnostaa myös minua. Saako tätä oikolukua mitenkään pois?Teemuz kirjoitti:Miten oikoluvun saa pois ? asetuksista koitin metsästää ja en löytänyt, erittäin ärsyttävä "ominaisuus" kun joka toinen sana on "väärin".
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ooh, en huomannut että puhuttiin Chromesta tässä ketjussa. Siksi deleteä...jk kirjoitti:Tämä kiinnostaa myös minua. Saako tätä oikolukua mitenkään pois?Teemuz kirjoitti:Miten oikoluvun saa pois ? asetuksista koitin metsästää ja en löytänyt, erittäin ärsyttävä "ominaisuus" kun joka toinen sana on "väärin".
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja ER »
Boottaus -> asennusyritys ennen kuin mitään muuta softaa ajetaan -> sama vika.kermit kirjoitti:Ehkäpä siellä on jotain Googlen ohjelmia käynnissä?
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Juuri tällä Kermitin ohjeella tapa kaikki Google alkuiset prosessit ja kokeile sen jälkeen asennusta uudelleenkermit kirjoitti:Joo mutta voi siellä olla Googlen agentteja käynnissä siitä huolimatta. Katso Activity Monitorilla.
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Isosceles »
Kenelläkään vinkkejä tähän? Ihan uskomatonta että tuota ei saa pois, kieliasetukset ovat "harmaana" eli ei aktiivisena niin sinnekkään ei pääse.jk kirjoitti:Tämä kiinnostaa myös minua. Saako tätä oikolukua mitenkään pois?Teemuz kirjoitti:Miten oikoluvun saa pois ? asetuksista koitin metsästää ja en löytänyt, erittäin ärsyttävä "ominaisuus" kun joka toinen sana on "väärin".
Koodi: Valitse kaikki
"enable_spellchecking": false,
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
OS X -versio kulkee ominaisuuksissa jäljessä. Windows-versiossa on tuo asetus. Siellä näyttää olevan niitä kieliäkin enemmän. Ei kuitenkaan Suomea, mutta Eestiä, Latviaa, Liettuaa ja muita kansainvälisesti tunnettuja kieliä...Molto bene kirjoitti:Olisko tästä apua http://www.google.com/support/chrome/bi ... swer=95604
Tosin itse kun käytän Chromium pre versiota noita kaikkia optioita ei ole
Viesti Kirjoittaja liuhuu »
Viesti Kirjoittaja liuhuu »
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Kirjanmerkit on ~/Library/Application Support/Google/Chrome/Default/Bookmarks -tiedostossa.OmenaOnPunainen kirjoitti:Mutta missäs sen kirjanmerkit asuvat? Onnistuin tuhoamaan melkoisen määrän, mutta en keksi, mistä saisin ne palautettua TimeMachinella.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »