iPhone 4 ulkomailta?
-
Re: iPhone 4 ulkomailta?
Viesti Kirjoittaja jalat »
Voisi miettiä josko toisi sellaisen...
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
-
-
Viesti Kirjoittaja wildcockis »
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Taitaa johtua siitä AT ja applen sopimuksesta, eli ovat joka tapauksessa lukittuja at:n verkkoonwildcockis kirjoitti:Newbie-kysymys: Olen nyt jenkeissä ja kävin eilen paikallisessa apple liikkeessä kokeilemassa kys. luuria. Myyjä sanoi, ettei niitä saa ostaa kytkysopimuksella (299 taalaa) ellei ole osoitetta USAssa. Eli pitäis siis ostaa luuri ilman operaattorisopimusta (699d) ja myyjän mukaan puhelin olisi silti "locked" Suomessa. Mitä tämä tarkoittaa? Mihin se puhelin on vielä lukittu jos maksan 400 taalaa ylimääräistä jo siitä ettei se ole tiettyyn operaattoriin sidoksissa?
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
At&T-lukko on silti päällä. Amerikkalainen kaveri soitti jo n. kuukausi sitten AT&T:lle ja Applelle ja varmisti asian.wildcockis kirjoitti:Newbie-kysymys: Olen nyt jenkeissä ja kävin eilen paikallisessa apple liikkeessä kokeilemassa kys. luuria. Myyjä sanoi, ettei niitä saa ostaa kytkysopimuksella (299 taalaa) ellei ole osoitetta USAssa. Eli pitäis siis ostaa luuri ilman operaattorisopimusta (699d) ja myyjän mukaan puhelin olisi silti "locked" Suomessa. Mitä tämä tarkoittaa? Mihin se puhelin on vielä lukittu jos maksan 400 taalaa ylimääräistä jo siitä ettei se ole tiettyyn operaattoriin sidoksissa?
-
Viesti Kirjoittaja wildcockis »
-
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Ei. Lukottoman saa Euroopasta samanlaiseen hintaan. Lontoo taitaa olla paras vaihtoehto tällä hetkellä.wildcockis kirjoitti:Onko tuota järkevää edes ostaa täältä näillä ehdoilla ja hinnoilla? Onko kys. puhelin saatavilla suoraan liikkeestä jostain Euroopan maasta? Voisin tehdä pompun jonkun maan kautta kotimatkalla.
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
Viesti Kirjoittaja mtorma »
jalat kirjoitti:Roomaan käypi tie tuossa elokuun alussa. Mahtaisiko sieltä löytyä lukitsemattomia iphone 4:sia?
Voisi miettiä josko toisi sellaisen...
Hiukan sama juttu, elokuussa Roomassa käyntiä. Voitko Sälli (tai joku muu tietävä) hiukan tarkentaa tuota etukäteen tilaamista? Tilaan mistä ja miten? Laitanko emailia jonnekin, esim. TIM myymälään Terminin asemalle? Jonnekin muualle? Tilaanko minne, sinne myymälään vai hotellin osoitteeseen? Jotain muuta huomioitavaa? Olisin kiitollinen tarkentavista tiedoista etukäteen tilaamisessa.Sälli kirjoitti:Kyllä, mutta tilaa etukäteen. Muuten saat pelkkää eioota.
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Mene Italian Apple Storeen ( http://store.apple.com/it ) ja tilaa puhelin omalla luottokortillasi (ja normaalilla laskutusosoitteellasi), mutta pistä toimitusosoitteeksi italialainen osoite, esim. hotelli. Sitten pistäisin vielä hotelliin mailin, että odottaa pakettia ja pyytää että ottavat talteen.mtorma kirjoitti:Voitko Sälli (tai joku muu tietävä) hiukan tarkentaa tuota etukäteen tilaamista? Tilaan mistä ja miten? Laitanko emailia jonnekin, esim. TIM myymälään Terminin asemalle? Jonnekin muualle? Tilaanko minne, sinne myymälään vai hotellin osoitteeseen? Jotain muuta huomioitavaa? Olisin kiitollinen tarkentavista tiedoista etukäteen tilaamisessa.
Roomasta (ja Milanosta) löytyy myös Applen kivijalkastoret, joihin voi varmaan myös kokeilla soittaa ja yrittää varata liikkeeseen luurin noutoa varten. Jos siis jostain syystä ei tykkää tosta tilaamisesta.
http://www.apple.com/it/retail/romaest/
http://www.apple.com/it/retail/carosello/
-

Varsinkin alkuaikana kun luuri on ollut tyyliin viikon myynnissä, saattaa hyvin olla että italiassa myöskin sitä saa odotella viikko tolkulla?
-
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Luulenpa että Apple osaa antaa realistiset toimitusajat omassa jälleenmyyntiketjussaan, toisin kuin Sonera viime syksynä. Mutta toki se riski on aina olemassa.jalat kirjoitti:Sitten se paketti ei ehdikään hotellillesi sinä aikana kun loma loppuu, niin se on sitten siinä
Varsinkin alkuaikana kun luuri on ollut tyyliin viikon myynnissä, saattaa hyvin olla että italiassa myöskin sitä saa odotella viikko tolkulla?
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
Viesti Kirjoittaja jtoiv »
Jatkan Lontooseen, ja kysyn sieltä.
jt
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Sama tilanne oli pari päivää sitten ainakin Regent Streetin Storessajtoiv kirjoitti:Jatkan Lontooseen, ja kysyn sieltä

-
Viesti Kirjoittaja Commander Cool »
Itse menossa parin viikon päästä Lontooseen, "hotellitilaus" ei kuulu suunnitelmiini.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
SIM-vapaita taitaa saada ainoastaan Applen omista liikkeistä.Commander Cool kirjoitti:Onko Lontoossa muita kuin Applen omia liikkeitä, joista tuota voisi metsästää?
Itse menossa parin viikon päästä Lontooseen, "hotellitilaus" ei kuulu suunnitelmiini.
-
Viesti Kirjoittaja weckström »
Mutta jos vain ennakkotilauksen tehneille, niin sitte on vähäsen laiha lohtu... :/
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Tulin juuri Lontoosta. En käynyt Regent Street Storessa, mutta kaikista muista paikoista oli loppunut ja yhdestä jopa varastettu näytillä ollut kone. Eli veikkaan, että Regent Streetiltä ei saa, mutta voit tietysti kokeilla.weckström kirjoitti:Elikkä, saako esmes Regent Streetin Storesta mukaansa ilman ennakkotilausta SIM vapaan iPhone4 ja iPadin...? Pikavisiitti Lontoossa perjantaista sunnuntaihin, josko sitten itelleen jotain kivaa kesäloman kunniaksi hommaisi...
Mutta jos vain ennakkotilauksen tehneille, niin sitte on vähäsen laiha lohtu... :/
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Varmaan aika toivotonta edes yrittää saada ilman ennakkovarausta.weckström kirjoitti:Elikkä, saako esmes Regent Streetin Storesta mukaansa ilman ennakkotilausta SIM vapaan iPhone4 ja iPadin...? Pikavisiitti Lontoossa perjantaista sunnuntaihin, josko sitten itelleen jotain kivaa kesäloman kunniaksi hommaisi...
-
Viesti Kirjoittaja Commander Cool »
Katsotaan miten käy.
-
Viesti Kirjoittaja frankh »
Voikos tuon varauksen hoitaa interwepin kautta, olen itse samoihin aikoihin lontoossa.Commander Cool kirjoitti:Jees, itse olen nyt ennakkovarauslistoilla. Regent Storen henkilö sanoi että on pieniä saumoja saada tuo puhelin tämän kuun loppuun (olen Lontoossa 27-31. päivä).
Katsotaan miten käy.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Puhelimella varmaan onnistuufrankh kirjoitti:Voikos tuon varauksen hoitaa interwepin kautta, olen itse samoihin aikoihin lontoossa.Commander Cool kirjoitti:Jees, itse olen nyt ennakkovarauslistoilla. Regent Storen henkilö sanoi että on pieniä saumoja saada tuo puhelin tämän kuun loppuun (olen Lontoossa 27-31. päivä).
Katsotaan miten käy.
-
Viesti Kirjoittaja Art Vandelay »
Onko tämä faktaa? Kaveri on juuri Hossegorissa, Ranskassa, ja viestitteli, että iPhone 4 16GB irtoais sieltä 620e:llä. Hossegorissa ei varmaankaan ole Apple Storea. En sit kysyny, että oliko varmasti sim-vapaa mutta kyllä sen pitäis tajuta, että juuri sim-vapaata etsin. Pitääpä varmistaa asia ennen ostokäskyäinf kirjoitti:SIM-vapaita taitaa saada ainoastaan Applen omista liikkeistä.Commander Cool kirjoitti:Onko Lontoossa muita kuin Applen omia liikkeitä, joista tuota voisi metsästää?

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ranskassa taitaa laki olla että ne pitää olla unlockattuja...täysin varma en ole.Art Vandelay kirjoitti:Onko tämä faktaa? Kaveri on juuri Hossegorissa, Ranskassa, ja viestitteli, että iPhone 4 16GB irtoais sieltä 620e:llä. Hossegorissa ei varmaankaan ole Apple Storea. En sit kysyny, että oliko varmasti sim-vapaa mutta kyllä sen pitäis tajuta, että juuri sim-vapaata etsin. Pitääpä varmistaa asia ennen ostokäskyäinf kirjoitti:SIM-vapaita taitaa saada ainoastaan Applen omista liikkeistä.Commander Cool kirjoitti:Onko Lontoossa muita kuin Applen omia liikkeitä, joista tuota voisi metsästää?
-
Viesti Kirjoittaja iqut »
Itse luulen että sim/operaattori vapaita saa vaan Apple Storesta, mutta en ole varma. Luin kanssa jostain laista mikä ranskassa olisi, koskien ko. asiaa. Mutta katsottuani France Telecom Orange sivuilta löytyi ainakin vaan kytkyjä. Ei Hossegorissa pitäisi ainakaa olla Apple storea, Ranskasta löytyy pariisista 2 ja montpellierestä 1 apple store. Kysäseppäs mikä liike se oli siellä missä myivät ja ilmottele jos se saa selvää niistä ranskalaisista että onko sim/operaattori vapaita ?Art Vandelay kirjoitti:Onko tämä faktaa? Kaveri on juuri Hossegorissa, Ranskassa, ja viestitteli, että iPhone 4 16GB irtoais sieltä 620e:llä. Hossegorissa ei varmaankaan ole Apple Storea. En sit kysyny, että oliko varmasti sim-vapaa mutta kyllä sen pitäis tajuta, että juuri sim-vapaata etsin. Pitääpä varmistaa asia ennen ostokäskyäinf kirjoitti:SIM-vapaita taitaa saada ainoastaan Applen omista liikkeistä.Commander Cool kirjoitti:Onko Lontoossa muita kuin Applen omia liikkeitä, joista tuota voisi metsästää?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka