Onko muilla ollut päivityksen jälkeen tälläistä ongelmaa?
Kalenteri näyttää joitain tapahtumia lista-näkymässä hiukan erikoisesti (kuva). Eli tämän päivän klo 12 oleva tapahtuma näkyy eilisen päivän kohdalla. Päivä ja kuukausinäkymässä se näkyy oikein. Samoin kun tapahtuman avaa siinä on päivämäärät ihan ok, samoin mobileme:n synkkaus näyttää sen mäkillä ja netissä oikealla kohtaa. Todella ärsyttävä ominaisuus. Näitä tälläisiä sekoilevia tapahtumia on aina siellä täällä, en ole keksinyt niille mitään logiikkaa vielä. Joitain koko päivän tapahtumiakin näytetään siten että perjantaista sunnuntaihin kestävä tapahtuma näkyy listanäkymässä to-la. Listanäkymää tulee kuitenkin eniten käytettyä, onko mitään vinkkejä...?
Ja luurina 3GS, ei jb:tä eikä unlockia.
iOS4 kalenteri sekoilee
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iOS4 kalenteri sekoilee
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut oh6jih, 13.7.2010 klo 13.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: iOS4 kalenteri sekoilee
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Onko puhelin synkronoitu mäkkiin ja iCaliin? iCalissa on yleisissä asetuksissa "Päivää alkaa kello xx" ja "Päivä päättyy kello xx". Minulla noissa on klo 7 ja klo 17, merkinnät ovat mielestäni näkyneet aina oikein.
Joku tuollainen siihen varmaan vaikuttaa.![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Joku tuollainen siihen varmaan vaikuttaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
iMac i5 (late 2009)
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
Joo mobileme:n kautta iCaliin synkkaus. Mulla oli 8.00 - 21.00, ja näytä 12 tuntia kerrallaan, muutin sen tohon 7-17, ei vaikutusta.
Yksi huominen klo 9 tapahtuma näkyy taas listassa tämän päivän kohdalla, lisäsin luurilla uuden tapahtuman klo 8 niin klo 9 tapahtuma pyörähti keskiviikon puolelle ja klo 8 tapahtuma tämän päivän listaan. Poistin sen, ja klo 9 tapahtuma vierähti taas tämän päivän puolelle. Sama juttu jos lisään sen iCaliin. Käsittämätöntä...
Yksi huominen klo 9 tapahtuma näkyy taas listassa tämän päivän kohdalla, lisäsin luurilla uuden tapahtuman klo 8 niin klo 9 tapahtuma pyörähti keskiviikon puolelle ja klo 8 tapahtuma tämän päivän listaan. Poistin sen, ja klo 9 tapahtuma vierähti taas tämän päivän puolelle. Sama juttu jos lisään sen iCaliin. Käsittämätöntä...
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Normaalia MobileMe sekoilua.oh6jih kirjoitti:Joo mobileme:n kautta iCaliin synkkaus. Mulla oli 8.00 - 21.00, ja näytä 12 tuntia kerrallaan, muutin sen tohon 7-17, ei vaikutusta.
Tuo oli eräs syy, miksi hylkäsin koko roskaohjelman.
-RaS-
-
Luurihan tossa sekoilee. Joka puolella muualla merkinnät näkyy oikein paitsi puhelimessa lista-näkymässä. Riippumatta mitä kautta merkintä tehdään. Ja tämä tuli nimenomaan iOS4 päivityksen myötä. Mobileme on ollut vuoden käytössä ja sen kanssa ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa kertaakaan.rsaarela kirjoitti:Normaalia MobileMe sekoilua.oh6jih kirjoitti:Joo mobileme:n kautta iCaliin synkkaus. Mulla oli 8.00 - 21.00, ja näytä 12 tuntia kerrallaan, muutin sen tohon 7-17, ei vaikutusta.
Tuo oli eräs syy, miksi hylkäsin koko roskaohjelman.
-
Viesti Kirjoittaja JuTo »
Onko tähän ongelmaan löytynyt jotakin ratkaisua?
-
Viesti Kirjoittaja jtk »
Tuo on iOS 4 -päivityksestä johtuva ongelma. Kannattaa laittaa Applelle bugi-ilmoitus.
Kalenterit saa näkymään oikein, kun laittaa synkkauksen pois päältä ja sitten takaisin päälle. Olen huomannut virheen syntyvän aikavyöhykettä vaihdettaessa, ei muuten.
Kalenterit saa näkymään oikein, kun laittaa synkkauksen pois päältä ja sitten takaisin päälle. Olen huomannut virheen syntyvän aikavyöhykettä vaihdettaessa, ei muuten.
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Mun kalenteri on heitellyt iOS4-päivityksen jälkeen siten, että muistutukset tulevat 2 tuntia myöhässä. Hieman ärsytti myöhästyä viime viikolla tapaamisesta tuon takia. 

...
-
Mulla on tuossa 4 kalenteria ja jos otan yhden niistä pois näkyvistä niin muut näkyvät oikein. Näyttäisi olevan toi yksi tietty kalenteri mikä sekoaa. Mulla toi vika näyttää ajoittuvan parin viikon ajalle tohon heinäkuulle, loppuvuosi näkyy ainakin vielä toistaiseksi oikein.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka