

http://support.apple.com/kb/ts1286 on testattu eikä vaikutusta.

Testattu viidellä eri koneella (myös MacBook, iMac) ja samantien ilmottaa, että laite voisi toimia nopeammin eri portissa mutta kaikki portit käyty läpi.
Muutaman kerran kyllä olen huomannut iPhonen ollessa kytkettynä koneeseen, että se yhdistyy koneeseen uudelleen.
Soitto Applelle ja ensimmäiset 15min väittelyä, että miten olen voinut käyttää suomalaista Sim-korttia kun briteistä ei mukamas saa muita kuin brittien operaattoreilla toimivia iPhoneja

No tästä sitten siirrettiin jollekin teknisemmälle puolelle joka taas tenttasi vähän aikaa ja yritti löytää jotain vastausta ja kun sitä ei löytynyt pisti vielä eteenpäin ja aiko ilmoitella sähköpostilla tilanteesta.
Vaihto suoraan liikkeessä olisi helpoin mutta ei kyllä jaksaisi lähteä lontoossa käymään tuon takia pelkästään.
Ei kellään oulusta olisi käyntiä lontoossa lähiaikoina?
