Ruokatopic
-
Re: Ruokatopic
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
...joo - tarpeeks limasta ja liukasta oksentaakki...hatey kirjoitti:HK:n kanaviillokkia...ping! ja paljon ketsuppia. 8)
Ja huomen - siis tänään - tillilihaa?!!!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tilliliha on hyvää! Peruskoulun keittäjät ovat pilanneet tämänkin ruokalajin maineen lähes peruuttamattomasti. Minäkin pidin tillilihaa kammottavana liisterinä nuorempana, mutta kuinka väärässä saatoinkaan olla. Nami nami.Kamu kirjoitti:...joo - tarpeeks limasta ja liukasta oksentaakki...hatey kirjoitti:HK:n kanaviillokkia...ping! ja paljon ketsuppia. 8)
Ja huomen - siis tänään - tillilihaa?!!!
-
Viesti Kirjoittaja luonnostaanpihalla »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja skenewear »
Salaattina melkein kuin kreettalainen salaatti, kun saisi vielä kreetalaista kurkkua ja tomaattia mikä maistuu tomaatilta tänne Suomeen. Onneksi kreetan mummo pakkasi viimereissulta paikallista oliiviöljyä mukaan joten se nyt ainakin on oikea raaka-aine tossa salaatissa.
Ai niin pitää vielä sanoa ihmisille kun teette salaatteja käytäkää pliis suolaa siinä. En ymmärrä kun porukka väsää salaattia mihin ei tule suolaa, saan aina saarnaa tästä.
Tomaattisoossi on todella helppo valmistaa ja hyvänmakuinen päihittää minkä ketchupin tahansa, itse en ole käytännyt ketchupia moneen vuoteen.

Kun tulee tätä postausta seurattua niin, hirvittää kun porukka ei väsää itse ruokaa vaan lämmittää einestä, ymmärrän toki jos ei ole aikaa, mutta tämänkin ruoan tekemiseen meni oikeasti vain 20min, ja siitäkin ajasta makaroonien keittäminen oli toiseksi pisin ja toinen oli uunissa kypsennys.
Ja turha väittää, että joku ei osaa tehdä ruokaa, se ei ole mitään rakettitiedettä, anna mielikuvituksen viedä.
Mä voin pitää henk.koht kursseja

Piti osallistua master chef ohjelmaan, mutta kun on tota keittiötaustaa niin en voi

Hyvää Ruokahalua, nauttikaa.
-
Einekset pelittää, ruoka on vaan boltsikkaa kropalle, oikeestaan aika sama mille se maistuu, vai maistuuko millekään. Toki hyvä mättö on hyvää, mutta pitää asettaa vaakakuppiin se vaivannäkö vs muutaman minuutin makuaistimus suussa. Itse inhoan yli kaiken ruuan tekemistä, joten eineksiä mikroon ja Heinziä päälle. Ruuan valmistaminen ei ole mun juttu, vaikka aikaa olisikin. Todella hienojahan nuo sinun annoskuvat onskenewear kirjoitti:.....Kun tulee tätä postausta seurattua niin, hirvittää kun porukka ei väsää itse ruokaa vaan lämmittää einestä, ymmärrän toki jos ei ole aikaa, mutta tämänkin ruoan tekemiseen meni oikeasti vain 20min, ja siitäkin ajasta makaroonien keittäminen oli toiseksi pisin ja toinen oli uunissa kypsennys.
Ja turha väittää, että joku ei osaa tehdä ruokaa, se ei ole mitään rakettitiedettä.....
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tulikin nälkä, joten Saarioisten maksalaatikkoa (rusinatonta) jääkaappikylmänä, suoraan alumiinisesta tarjoilu astiasta...nam (nyt jäi se maaginen ping kuulumatta
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Toisille ruoka on vain ravintoa toisille se on jotain ihan muuta esim, makukokemuksia, nautintoa ja eläntapa. Itse kun olen syntynnyt niin sanottuun ruokaihmisten perheeseen (sukuun) niin arvostan suuresti ihan mitä tahansa RUOKAA. Ei ruoanlaittamista voi inhota? Ja tiskaaminen ei ole niin hirveää hommaa jos asuu yksin. Suosittelen lämpimästi kokeilla tehdä itse, tai no jos haluaa syödä loppuiän lisäaineita ja muuta "pashaa" niin sen kun jokainen rappaa omalla tavalla.hatey kirjoitti:Einekset pelittää, ruoka on vaan boltsikkaa kropalle, oikeestaan aika sama mille se maistuu, vai maistuuko millekään. Toki hyvä mättö on hyvää, mutta pitää asettaa vaakakuppiin se vaivannäkö vs muutaman minuutin makuaistimus suussa. Itse inhoan yli kaiken ruuan tekemistä, joten eineksiä mikroon ja Heinziä päälle.
Kiitos, kun on tota luonnonvaloa nyt kesällä niin kuvistakin tulee hyviä

-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
5 min. nuudelit on pop.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja peco »
-
Tuollaisia hienoja annoksia toki syö, jos joku muu ne tekisi. Herkulta näyttää ja varmana maistuukin. Itse tyydyn eineksiin, tuleehan kroppa säilöttyä säilöntäaineilla hyvin ja einekset on tulvillaan erilaisia E-vitamiineja...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Minen kokkaa edes hyville kamuille, ne kun eivät arvosta tätä minun "keittiötä". Omituista?
Kutsuja taasen olen saanut kavereilta joihinkin kokkaus iltamiin, sellaisiin kummiin juttuihin joissa kimpassa tehtäisiin ruokaa, olen ne skipannut. Kuten Erño sanoi, seuraelämä on kauhistusta.
-
-
Kiitos mutta No Homopeco kirjoitti:Voisin tuon skenewearin hankkia vaimoksi/mieheksi ihan miten haluat, kun tuon näkösiä pöperöitä tekee ! Itekkin ruuanlaitosta oon kiinnostunut mutta kun on laiska niin eivaan pysty ponkasta sinne hellan ääreen ja ryhtyä tekemään ruokaa.

Keittöstä pitää tehdä sellainen, että sinne on ilo mennä tekemään ruokaa siitä se kaiketi on kiinni.
-
-
No onneksi olen tehnyt itselleni säännön jos raaka-aineet eivät ole parasta mitä saa niin en koske. Niin ja tuntihinta on niin korkea, että se jää siihen sitten. Toisaalta saa aina jotain apuja/palveluksia kunhan tekee ruokaa

-
No tämä kertoo kaiken.hatey kirjoitti:Mun keittiössä on työkaluja ja auton varaosia, sekä keittiönpöytä toimii harrastevälineiden huolto- ja putsaustasona.
-
- Ylläpitäjä
-
Säki.Anghorn kirjoitti:Jätkä vääntää kyllä ihan tolkuttoman herkullisen näköstä settiä.
-
- Ylläpitäjä
Ai mää vai?peco kirjoitti:Säki.Anghorn kirjoitti:Jätkä vääntää kyllä ihan tolkuttoman herkullisen näköstä settiä.
-
Ja mie. pingAnghorn kirjoitti:Ai mää vai?peco kirjoitti:Säki.Anghorn kirjoitti:Jätkä vääntää kyllä ihan tolkuttoman herkullisen näköstä settiä.
-
- Ylläpitäjä
Ei lasketa.hatey kirjoitti:Ja mie. pingAnghorn kirjoitti:Ai mää vai?peco kirjoitti:Säki.Anghorn kirjoitti:Jätkä vääntää kyllä ihan tolkuttoman herkullisen näköstä settiä.
-
-
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka