Kohtahan tuo siis selvinnee?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Viesti Kirjoittaja waiski »
Esa66 kirjoitti:Nöyrä luuri, pyytelee anteeksi kokoajanHyvä näyttö, kosketus toiminnot vähän heikonlaiset. Saattaa tosin johtua kalibroinnin puutteesta, olin siellä näkevinäni semmosenkin härpättimen? Käytettävyys iPhoneen verrattuna, vaikeaa ja tahmaavaa(tosin tämähän on minulle uusi tuttavuus, mutta niin oli iPhonekin
) En saa esim MMS pelittämään, vaikka saunalahden sivuilta käsin laittelin asetusohjeiden mukaan, tilatut asetukset kun ei saavu puhelimeen
Yhteenveto:
Ihan kuin taiwanin pojat olisivat kopioineet iPhonen OSsin, huonolla menestyksellä, liikaa kikkailuaOlen varma, kunhan kaiken saa väännettyä kohdalleen, että kyseessä on ihan ok luuri. Asettunee kaikki huomioon ottaen, johonkin 3Gs:n ja Nelosen välmaastoon......
Noh jospa jatkais harjoituksia,MUTINAA
Kyllä semmonen löytyy lähipiiristä, itse en ole vielä hankkinut, en halua alkusarjan tuotteita. Lähinnä ajattelin, jos tuon nyt saa koskaan toimimaan, niinkuin on "tarkoitettu".Niin tarkempi näyttö(varauksin), kamera, salama nostavat teknisesti karvan 3Gs yläpuolelle imho. Sitten tulee piiitkä väli ja iPhone 4. Jos ajattelee ihan käytettävyyttä, ei tämä desire ole valitettavasti samalla viivalla, minkään uudemman iPhone mallin kanssa(imho)waiski kirjoitti:Esa66 kirjoitti:Nöyrä luuri, pyytelee anteeksi kokoajanHyvä näyttö, kosketus toiminnot vähän heikonlaiset. Saattaa tosin johtua kalibroinnin puutteesta, olin siellä näkevinäni semmosenkin härpättimen? Käytettävyys iPhoneen verrattuna, vaikeaa ja tahmaavaa(tosin tämähän on minulle uusi tuttavuus, mutta niin oli iPhonekin
) En saa esim MMS pelittämään, vaikka saunalahden sivuilta käsin laittelin asetusohjeiden mukaan, tilatut asetukset kun ei saavu puhelimeen
Yhteenveto:
Ihan kuin taiwanin pojat olisivat kopioineet iPhonen OSsin, huonolla menestyksellä, liikaa kikkailuaOlen varma, kunhan kaiken saa väännettyä kohdalleen, että kyseessä on ihan ok luuri. Asettunee kaikki huomioon ottaen, johonkin 3Gs:n ja Nelosen välmaastoon......
Sulla on nelonen? Et sen perusteella laitat Htc:n sen tähän tiettyyn katogoriaan?
waiski
Miten se voisi vielä ollakaan, kun iOS on vuosia Androidia kauemmin kehitelty järjestelmä? Kun tuo otetaan huomioon, Android on hämmästyttävän hyvä jo 2.1-versiossaan.Esa66 kirjoitti:Jos ajattelee ihan käytettävyyttä, ei tämä desire ole valitettavasti samalla viivalla, minkään uudemman iPhone mallin kanssa(imho)
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja waiski »
TähänEsa66 kirjoitti:Kyllä semmonen löytyy lähipiiristä, itse en ole vielä hankkinut, en halua alkusarjan tuotteita. Lähinnä ajattelin, jos tuon nyt saa koskaan toimimaan, niinkuin on "tarkoitettu".Niin tarkempi näyttö(varauksin), kamera, salama nostavat teknisesti karvan 3Gs yläpuolelle imho. Sitten tulee piiitkä väli ja iPhone 4. Jos ajattelee ihan käytettävyyttä, ei tämä desire ole valitettavasti samalla viivalla, minkään uudemman iPhone mallin kanssa(imho)waiski kirjoitti:Esa66 kirjoitti:Nöyrä luuri, pyytelee anteeksi kokoajanHyvä näyttö, kosketus toiminnot vähän heikonlaiset. Saattaa tosin johtua kalibroinnin puutteesta, olin siellä näkevinäni semmosenkin härpättimen? Käytettävyys iPhoneen verrattuna, vaikeaa ja tahmaavaa(tosin tämähän on minulle uusi tuttavuus, mutta niin oli iPhonekin
Yhteenveto:
Sulla on nelonen? Et sen perusteella laitat Htc:n sen tähän tiettyyn katogoriaan?
waiski
Viesti Kirjoittaja Lappalainen »
Ei tarvinnu ainakaan soneran kanssa mitään säätää.MMS:sät toimi ihan paketista suoraan.Esa66 kirjoitti:Onkos kukaan saanut MMS toimimaan kunnolla? Jos näin sattus olemaan, niin operaattori ja asetukset olisivat tervetulleita
Viesti Kirjoittaja Infant »
Heh, kai luit tuon vertailun? Et ikipäivänä käyttäisi sanaa "pesi", jos omistaisit jonkun muun kuin Desiren. Pikaisella vilkaisulla muuten nuo alakohtien ykkössijat menivät iPhonelle 5, Desirelle 4 ja S:lle 2, joista yksi voittokohta oli jaettu iPhonen ja Desiren kesken. Otsikointisi oli tällä kertaa suoraan Kauppa(seiska)lehdestä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Katos Pirhanaa, Desire pesi TechRadarin vertailussa sekä iPhone 4:n että Samsung Galaxy S i9000:n...
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mahdotonta, sillä en tehnyt otsikkoa lainkaan.Infant kirjoitti:Otsikointisi oli tällä kertaa suoraan Kauppa(seiska)lehdestä.
Viesti Kirjoittaja sdf34gefge »
Viesti Kirjoittaja sdf34gefge »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja crk1 »
Kiitti! Hienosti toimii, mutta tosiaan kannattaa pitää äänettömällä.Salmister kirjoitti:http://www.multiupload.com/IETT3QHUEY
Googlen navigointi linkistä.
Ohjeet puhutaan vielä englanniksi, vaikka paikannimet ovat suomeksi. Kuulostaa tyhmältä. Äänettömällä ei ärsytä ja hyvin pelaa.
Viesti Kirjoittaja crk1 »
Viesti Kirjoittaja Lappalainen »
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”