(ja jos tästä on satoja ketjuja niin anteeksi, en onnistuntu löytämään sopivaa)
Olen menossa syksyllä Washingtoniin ja iPhone tai -Pad olisi listalla. Vinkkejä, varoituksia, takuuasioita, ostopaikkoja, yhteensopivuuksia, kaikkea vastaanotetaan yleiseksi hyödyksemme.
iPad tai -Phone USAsta, Washington...
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
nimenion
iPad tai -Phone USAsta, Washington...
Viesti Kirjoittaja nimenion »
iBook G3 366 MHz, 320 Mt, 30 Gt ja Tiikeri
iMac 27" 3,06 GHz ja Lumileopardi
iPhone 4G
iPhone 4G
-
T0mi
Re: iPad tai -Phone USAsta, Washington...
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Amerikkalaisella iPhonella et tee mitään, etkä saa edes ostettua sitä ilman amerikkalaista osoitetta. iPadin kanssa on taas ihan toinen juttu. Mene kauppaan (Apple Store tai Best Buy) ja osta haluamasi iPad - luulisi saavan syksyllä jo ihan hyllystä. Suosittelen itse 3G-mallia.
...
-
nimenion
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Massiivista. Se ratkaisi sitten sen jutun. Lisää leluja.
iBook G3 366 MHz, 320 Mt, 30 Gt ja Tiikeri
iPhone 4G
iPhone 4G
-
htc
Viesti Kirjoittaja htc »
Apple Store USA myy kytkytonta nelosta alk USD 599. Siis sitten, kun sita saa.
-
T0mi
Mistä tämä tieto on peräisin, jos saa tiedustella?htc kirjoitti:Apple Store USA myy kytkytonta nelosta alk USD 599. Siis sitten, kun sita saa.
...
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
Nekin on lukittu AT&T:n verkkoonhtc kirjoitti:Apple Store USA myy kytkytonta nelosta alk USD 599. Siis sitten, kun sita saa.
-
htc
Viesti Kirjoittaja htc »
Apple Store Thousand Oaks Mall (Los Angeles area), viikko sitten. Oli ihan tekstinä hiplattavien nelosten hinnastossa. Minun annettiin ymmärtää, että mukaan olisi lähtenyt, jos olisi ollut. Minun annettiin vielä ymmärtää, että lukitsematon, kai tuossa muuten mitään järkeä olis ollu, vai?T0mi kirjoitti:Mistä tämä tieto on peräisin, jos saa tiedustella?htc kirjoitti:Apple Store USA myy kytkytonta nelosta alk USD 599. Siis sitten, kun sita saa.
Kolmegeeässäkasi USD 499, joka sinänsä kuulosti kovalta neloseen verrattuna. Niin ja siihen tietysti sales tax 8,25 %.
-
T0mi
Tähän on tullut sitten muutos. Kun kaveri soitti Jenkkeihin Apple Storeen ja AT&T:lle, niin se "contract free" tarkoitti sitä, että AT&T:n kanssa ei tarvinnut tehdä mitään kiinteähintaista 2-vuotista sopimusta. Eli kuukausimaksuja ei menisi, mutta käyttäjä joutuisi siltikin käyttämään AT&T:n sim-korttia. Tuo $599 on tällä nykiselläkin taalan kurssilla jo tosi halpa, ottaen huomioon, että se on sama kuin Briteistä tuodun lukottoman hinta. Niin ja sitten se sales tax päälle.htc kirjoitti:
Apple Store Thousand Oaks Mall (Los Angeles area), viikko sitten. Oli ihan tekstinä hiplattavien nelosten hinnastossa. Minun annettiin ymmärtää, että mukaan olisi lähtenyt, jos olisi ollut. Minun annettiin vielä ymmärtää, että lukitsematon, kai tuossa muuten mitään järkeä olis ollu, vai?
Kolmegeeässäkasi USD 499, joka sinänsä kuulosti kovalta neloseen verrattuna. Niin ja siihen tietysti sales tax 8,25 %.
Jäämme odottamaan mielenkiinnolla.
...
-
htc
Viesti Kirjoittaja htc »
Tuo "minun annettiin ymmärtää" jättää tietysti paljon epävarmuustekijöitä reitille... ;-)
Toisaalta, en ymmärrä vieläkään, mitä etua lukittu, mutta "contract free" toisi mukanaan...
Toisaalta, en ymmärrä vieläkään, mitä etua lukittu, mutta "contract free" toisi mukanaan...
-
junskeri
Viesti Kirjoittaja junskeri »
Ainakin eräässä Floridan Apple Storessa olisi myyty (laitettu jonotuslistalle) minulle, Suomen kansalaiselle, tuohon 599usd (muistaakseni) hintaan iP4, mutta luuri olisi silti ollut AT&T:lle lukittu. Myyjä vaikutti tietävän ihan hyvin asiansa joten uskon että näin on. Kysyin myös lukon avaamisesta, johon totesi etteivät ole ikinä liikkeessä lukitusta poistaneet, ja lisäsi "kuulleensa" että iphoneista jotenkin voi lukituksen poistaa ja virnistellen sanoi ettei tiedä asiasta yhtään enempää!htc kirjoitti:
Viimeksi muokannut junskeri, 23.7.2010 klo 23.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
olpo
Viesti Kirjoittaja olpo »
Jos sulla on työnumero ATT, mutta duunipaikka ei suostu ostamaan puhelinta.htc kirjoitti:Tuo "minun annettiin ymmärtää" jättää tietysti paljon epävarmuustekijöitä reitille... ;-)
-
htc
Viesti Kirjoittaja htc »
Okay, makes sense ;-)olpo kirjoitti:Jos sulla on työnumero ATT, mutta duunipaikka ei suostu ostamaan puhelinta.htc kirjoitti:Tuo "minun annettiin ymmärtää" jättää tietysti paljon epävarmuustekijöitä reitille... ;-)
-
manticore
Viesti Kirjoittaja manticore »
Kävin Washingtonissa kesäkuun alussa ja ostin iPadin (32Gb 3G+wifi). Yhtäkään mallia ei ollut varastossa, mutta tein myymälässä (Apple Store Pentagon City) varauksen, ja 3pv odotuksen jälkeen sain meilin että "tervetuloa hakemaan".nimenion kirjoitti:(ja jos tästä on satoja ketjuja niin anteeksi, en onnistuntu löytämään sopivaa)
Olen menossa syksyllä Washingtoniin ja iPhone tai -Pad olisi listalla. Vinkkejä, varoituksia, takuuasioita, ostopaikkoja, yhteensopivuuksia, kaikkea vastaanotetaan yleiseksi hyödyksemme.
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka