PatrikSelin kirjoitti:sutimus kirjoitti:Tuoreena palstalla en halua aiheuttaa turhaa kiistelyä, mutta eikö se nyt prkl ole tullut selväksi, että ihmiset pitää erilaisista asioista??? Joku tykkää androidista ja toinen iOS4:stä...minkä ihmeen takia näin ei voi olla vaan täytyy kiistellä siitä, että joku tosiaan voi pitää toisesta?? Itsekin pidän huomattavasti enemmän tyttöystävästäni verrattuna hänen äitiinsä...joku voi pitää taas äidistä. Lopetetaan nyt ihmeessä tämä turhanpäiväinen jahkailu ja keskitytään olennaiseen!
Kun siinä toisen ihmisen väitteessä ole mitään ideaa. Jotkut väittävät kivikovana iPhonella voi tehdä sitä sun tätä, mutta Androidella ei voikkaan, vaikka pystyisikin. Kertokaa oikeita perusteita miksi iPhone on parempi.
Itse en ole Androidia käyttänyt kuin kokeilumielessä eli en osaa sanoa sen hyvyydestä tai huonoudesta mitään. Sen tiedän, että pitkän harkinnan jälkeen kokeilin iOS järjestelmää iPhonen parissa enkä tällä hetkellä voi miettiä muuta vaihtoehtoa. Jokunen vuosi sitten en voinut miettiä Nokian tilalle mitään muuta vaihtoehtoa, mutta loputtomat huoltokäynnit vei Sonyn pariin...sama jatkui ja päätin kokeilla jotain aivan muuta.
Itse en omista uusinta 4-versiota eli en sen puolesta osaa puhua, mutta sen vieläkin kyseenalaiset ominaisuudet masentaa todella paljon. Julkaisusta lähtien olen himotellut kyseistä puhelinta, mutta mahdolliset verkko-ongelmat kieltämättä mietittää vaikka hirveän moni onkin maininnut niiden olevan olemattomia. Omistan itse vahnhan 3G mallin, jonka kanssa ei oikeastaan mitään muuta ongelmaa ollut kuin hieman liian hidas toiminta, vaikka on ripeä...kun johonkin tottuu niin se on liian hidas!!
Ehdottomasti olen miettinyt Samsungin Galaxy S:ää itsellenekin, mutta perskule kun se on iso. Olen ehkä niin tottunut iLuuriin, ettei muut sovi räpylään, mutta enivei. iPhone on itselleni tuottanut paljon mielihyvää toistaiseksi ja sen vuoksi olisinkin mielelläni jatkamassa sen parissa, en kuitenkaan väkipakolla eli jos parempaa löytyy niin en varmasti ala epäröimään.
Hieman ihmetyttääkin kommentit, joissa ihmiset tuntuu ottavan henkilökohtaisesti negatiiviset kommentit iLuurin suhteen, se on kuitenkin vain puhelin! Itse olen siihen rakastunut, mutta en silti pelkää vaihtaa sitä toiseen paremman löytäessäni. Jos vaan Suomesta saisi ilman Soneraa niin löisin uuteen malliin todennäköisesti kiinni kuin kiimanen koira narttuun

Onko sillä väliä millä luurilla tietoa välittää???