MacFinn kirjoitti:No niin, taitaa taas tapahtua jotain, kun Store on alhaalla.
Tulisko nyt mun ennustamat laajakuva-ibookit?
Mä mielummin toivoisin 12" laajakuva PB niin kaikki PB olis samanlaisia.
Tosin eniten odottaisin aivan pientä kannettavaa esim. 8" ja ilman cd/dvd-asemia, mutta eipä ne semmoista tajua tehdä... joten kait ne päivittää emacit, powermacit tai imacit uudempiin versioihin.
"Valo tunnelin päässä on sammutettu kustannussyistä"
Tais olla siinä päivitykset tällä erää. Harmittaa kun ei eMac ja iMac päivittynyt. Sellaset olis kiikarissa. No, ei auta kuin odottaa. Toisaalta kyllähän tällä "vanhalla" powerbookillakin tekee vielä vaikka mitä...
ilkka kirjoitti:Ja displaykkin päivitty (hinnaltaan) viime viikolla maksoin 1059,- nyt sais ehkä vähän halvemmalla :/ Vit...
Tämä on mun mielestä ihan mielenkiintoista. Koska nyt maailmalla on ennustettu että LCD näyttöjen hinnat laskee suht rajusti koska tuotantokapasiteettia on nostettu. Pitäisi alkaa näkymään tämän vuoden toisella puoliskolla. Odottelen vaan että tuo HP 23" näyttö tulisi alas.
Pitääkös Steve jonkinmoisen esittelytilaisuuden perjantaina Tiikerin myynnin aloittamisesta? Silloinhan se voisi esitellä uudet eMacit ja iMacit... (toivossa on hyvä elää)
Lähes joka viikko store on jossain vaiheessa kiinni. Tällöin innokkaimmat mäkistit avaavat uuden threadin. Jos joku toinen on nopea, voi parhaimmillaan olla kaksi threadia jostain storen kiinni olemisesta. Jotta näiden ketjujen määrä ei kasvaisi älyttömäksi (ja että haulla joskus todellä löytäisi jotain) niitä kannattaa yhdistää. Jotta modien ei tarvitse koko ajan olla liittämässä keskusteluja yhteen laitettiin ketju toistaiseksi stickyksi, varsinkin, kun nyt on vielä odotettavissa monenlaisia päivityksiä HW-puolella.
Ja kuten MVi sanoi, tämä on nyt kokeilussa ja katsotaan miten käy. Jos homma ei toimi tämä palautuu normaaliksi.
The new iMac G5, for a suggested retail price of $1,799 (US), includes:
-- 20-inch widescreen LCD with 1680-by-1050 pixels;
-- 2.0 GHz 64-bit PowerPC G5 processor;
-- 512MB of 400 MHz DDR SDRAM;
-- 8X SuperDrive (DVD+R DL/DVD+/-RW/CD-RW) optical drive;
-- ATI Radeon 9600 graphics processor with 128MB video memory;
-- Built-in AirPort Extreme wireless networking and Bluetooth 2.0 +EDR;
-- 10/100/1000BASE-T Gigabit Ethernet networking, 56K V.92 Modem;
-- 250GB Serial ATA hard drive running at 7200 rpm;
-- Two FireWire 400, three USB 2.0, two USB 1.1 ports; and
-- Built-in stereo speakers and microphone.
iMacissä, eMacissä ja minissä on näköjään muistien hinnat tippuneet. Vai ovatko ne tippuneet jo aiemmin? Päivittävätköhän minin kohtapuoleen, kun eMacciin tuli päivitykset?
Macco kirjoitti:Päivittävätköhän minin kohtapuoleen, kun eMacciin tuli päivitykset?
Minin myyntipakkaus päivittyi tänään käyttiksen osalta, joten en usko itse laitteen päivittyvän ihan lähikuukausina. Monet ovat varmasti odottaneet Tigerillä höystettyä miniä ja lykänneet ostopäätöstään.
Lisäksi reilun sadan päivän ikäinen mini on vasta Applen perinteisen päivityssyklin puolivälissä. Tosin uusia tuotteita on joskus päivitetty rivakamminkin, kuten alkuperäinen iMac.