Olisin halunnut valkoisen kun edellinen oli musta ja valkoinen sopisi paremmin Gelaskinien kaa, mutta joudun tyytymään mustaan kun en jaksa odottaa valkoisia loppuvuoteen. Ärsyttää.
Kumma myös että julkistustilaisuudessa kaikki näpelöitävät luurit olivat valkoisia. Ihan kuin nyt lällättelisivät ostajille että hähhää, ettepä saa!
Viimeksi muokannut Lucy, 26.7.2010 klo 0.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The Enrichment Center once again reminds you that Android Hell is a real place where you will be sent at the first sign of defiance."
Täällä odotellaan valkoista. Voihan olla että tuohon korjaavat tuota antennia, mutta hieman epäilen. Silti, ei ole niin kiire ja hoppu saada tuota, niin jaksaa odottaa jonkin aikaa vielä. Musta kun ei innosta yhtään, saanut tarpeekseni siitä väristä puhelimissa.
Valkoinen tulee luultavasti valittua. Ostoajankohtaa ajattelin pitkittää vuoden päähän, jospa noita valkoisia olisi jo silloin liikkeellä Tai sitten iPhone 4GS
Itse varasin jo valkoisen 16g iteknosta. Eli valkoinen siis
Ensin olin ehdottomasti mustan kannalla kun tuo valkoinen etukuori oli jotenkin omituisen näköinen. Mutta pari viikkoa kuvia katseltuani kyllä tuo valkoinen on vaan "uudemman" ja pirteämmän näköinen.
Ja tulee itsellekkin enemmän uuden laitteen tuntua kun on tätä mustaa 3GSää katsellut jo vuoden.
Hyllyssä: iPhone | iPhone 3G | iPhone 3GS | iPhone 4 | iPhone 4S 16Gb White | iPhone 5 64Gb black | iPhone 6+ 64Gb gold | iPhone 6 64Gb space gray|||| Käytössä: iPhone 12 PRO MAX 512Gb gold | Watch 4 sport gold/midnight blue
renttu85 kirjoitti:Itse varasin jo valkoisen 16g iteknosta. Eli valkoinen siis
Ensin olin ehdottomasti mustan kannalla kun tuo valkoinen etukuori oli jotenkin omituisen näköinen. Mutta pari viikkoa kuvia katseltuani kyllä tuo valkoinen on vaan "uudemman" ja pirteämmän näköinen.
Ja tulee itsellekkin enemmän uuden laitteen tuntua kun on tätä mustaa 3GSää katsellut jo vuoden.
Saatat joutua katselemaan sitä 3GS:si vielä hetken;
A) Iteknolla yli 250:nen hengen jono edessäsi
B)Apple ei edes ole tuonut vielä valkoista myyntiin.
C) Kun valkoinen tulee myyntiin "arvokkaamma" Keski-Eurooppalaiset" saavat ensin laitteet, sitten Suomi kuukauden myöhässä (perustan väitteen mustan myyntiin)...
Viimeksi muokannut Kakkee, 27.7.2010 klo 9.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuskin tulee hommattua tätä mallia laisinkaan, mutta musta olisi oikea valinta. Valkoisessa näkyy liian rumana tuossa etupuolella tuo kamera eikä se takanakaan ole mikään kaunistus. Valkoinen on muutenkin käyttökamppeen värinä vähän turhan kei.
Saatat joutua katselemaan sitä 3GS:si vielä hetken; A) Iteknolla yli 250:nen hengen jono edessäsi
C) Kun valkoinen tulee myyntiin "arvokkaamma" Keski-Eurooppalaiset" saavat ensin laitteet, sitten Suomi kuukauden myöhässä (perustan väitteen mustan myyntiin)...
Mistäs sen tiedät kun renttu85 ei varausajankohtaansa kertonut viestissä?
Saatat joutua katselemaan sitä 3GS:si vielä hetken; A) Iteknolla yli 250:nen hengen jono edessäsi
Mistäs sen tiedät kun renttu85 ei varausajankohtaansa kertonut viestissä?
a) Saako tiedustella mistä tuo tieto on peräisin?
b) 30.7 (eli tänään) tuo valkoinen tulee myyntiin. Ainakin jenkeissä
c) Nuo iTeknon puhelimethan on uitettu italiasta suomeen. Eli ei väliä milloin valkoinen malli virallisesti suomeen myyntiin tulee.
Enpäs tosiaan älynnyt mainita varaus ajankohtaa Joka oli siis 16.7.
Onneksi sain eilen tuon ipadin niin on joku lelu jota tutkiskella sen aikaa kun itekno pystyy iphonen toimittamaan
Viimeksi muokannut renttu85, 30.7.2010 klo 5.52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hyllyssä: iPhone | iPhone 3G | iPhone 3GS | iPhone 4 | iPhone 4S 16Gb White | iPhone 5 64Gb black | iPhone 6+ 64Gb gold | iPhone 6 64Gb space gray|||| Käytössä: iPhone 12 PRO MAX 512Gb gold | Watch 4 sport gold/midnight blue
renttu85 kirjoitti: b) 30.7 (eli tänään) tuo valkoinen tulee myyntiin. Ainakin jenkeissä
"23.7.2010 Statement by Apple on White iPhone 4
White models of Apple’s new iPhone 4 have continued to be more challenging to manufacture than we originally expected, and as a result they will not be available until later this year. The availability of the more popular iPhone 4 black models is not affected."
Tätä mietin hetken aikaa julkistuksen jälkeen, mutta lopulta käännyin mustan kannalle.
Edelleen olen samalla kannalla ja parempi olla, kun se on mustana ostettu
Mielestäni yllättävän tasaiselle vaikuttaa äänestys.
Viimeksi muokannut McTom, 30.7.2010 klo 7.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
renttu85 kirjoitti: b) 30.7 (eli tänään) tuo valkoinen tulee myyntiin. Ainakin jenkeissä
"23.7.2010 Statement by Apple on White iPhone 4
White models of Apple’s new iPhone 4 have continued to be more challenging to manufacture than we originally expected, and as a result they will not be available until later this year. The availability of the more popular iPhone 4 black models is not affected."