AMA-EDIT: Ketju erotettu iPad-ketjusta
Viesti Kirjoittaja Damstas »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
No, sanoppas muutama esimerkki mitä haluaisit laitteellasi tehdä?Damstas kirjoitti:Minkäs mä hommaisin nyt rahoillani? Mulla on iPhone 3gs. Macbook Pro? iPad 16 gb Wifi + 3g? Vai 32 gb? iPhone 4? Laittakaa suostumuksia?
Viesti Kirjoittaja Damstas »
Käyttää mm. iphonen kanssa..? Tosta iPadista vaan, että mites on, ku on jo iPhone, niin tässähän on ihat samat ominaisuudet?Mailia kirjoitti:No, sanoppas muutama esimerkki mitä haluaisit laitteellasi tehdä?Damstas kirjoitti:Minkäs mä hommaisin nyt rahoillani? Mulla on iPhone 3gs. Macbook Pro? iPad 16 gb Wifi + 3g? Vai 32 gb? iPhone 4? Laittakaa suostumuksia?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Siis.. Haluatko tehdä perussurffailua, pelata, katsoa kuvia, elokuvia jne. MacBook Pro toimii hyvin iPhonen kanssa, tethering, synkkaus iTunesin kanssa, jotkut appit jne. En tiedä paljon iPad + iPhone soveltuvuudesta, mutta se ei ole kovin kummoinen.Damstas kirjoitti:Käyttää mm. iphonen kanssa..? Tosta iPadista vaan, että mites on, ku on jo iPhone, niin tässähän on ihat samat ominaisuudet?Mailia kirjoitti:No, sanoppas muutama esimerkki mitä haluaisit laitteellasi tehdä?Damstas kirjoitti:Minkäs mä hommaisin nyt rahoillani? Mulla on iPhone 3gs. Macbook Pro? iPad 16 gb Wifi + 3g? Vai 32 gb? iPhone 4? Laittakaa suostumuksia?
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”