hatmac kirjoitti:Sanoitko että ottavat sitten harhaanjohtavan mainoksen pois sivuiltaan? Siellä kun lukee "Nyt kaikki muuttuu"...Kakkee kirjoitti:Sieltä sanottiin että iPhone 4:n myynti menee samalla kaavalla kuin 3GS ja 3G:n aikoinaan.

Viesti Kirjoittaja Mailia »
hatmac kirjoitti:Sanoitko että ottavat sitten harhaanjohtavan mainoksen pois sivuiltaan? Siellä kun lukee "Nyt kaikki muuttuu"...Kakkee kirjoitti:Sieltä sanottiin että iPhone 4:n myynti menee samalla kaavalla kuin 3GS ja 3G:n aikoinaan.
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
[OT]Roctober kirjoitti:Pitää täysin paikkaansa, mutta vaatii tosiaan tuon soiton Soneralle. Varaudu kuitenkin siihen, ettei puhelinta sillä samalla minuutilla aukaista...Maccara kirjoitti:Edelleen kaipaan pientä vahvistusta tälle 6 kk:n vaihdolle. Itse ostin Iphonen 11.12.09 (maksoin siis kokonaan puhelimen) eli laskujeni mukaan perjantaina voin sitten ostaa päräyttää Nokia 2730:n hintaan 1€/kk ja sitten vaan soittoa Soneralle että Iphone auki? Tämähän menee jännäksi kun perjantaina firman liittymä vaihtuu DNA:ksi. Aika hyvä ajoitus.
Viesti Kirjoittaja teuvvo »
Mä olen ilmeisesti ollut sitten jonkun paska-tason asiakas. Tämähän nostaa Soneran statusta mielessäni vieläkin korkeammalle.legace kirjoitti:Joo, kulta-asiakkaille vastaavat oikeastaan heti.
On tainnut tulla AIKA paljon takennuskysymyksiä siitä vanhasta sanamuodosta...Xaeron kirjoitti:Jahas, Apple on muuttanut Suomen pressitiedotetta juuri.
Lukituksen purku on kaksivaiheinen. Sonera lähettää Applelle purkupyynnön, ja kun kytket iPhonen iTunesiin varustettuna muulla kuin Soneran simmillä, Apple sanoo iTunesille että tuon iPhonen saa päästää lukottomaksi.Muffe kirjoitti:Miksi näin? Itse soitin Soneralle (tosin kytkysopimuksen päättymisen jälkeen) aspaan, niin tyyppi sieltä kysyi puhelimen IMEI:n ja pari muuta tietoa (joiden pitäisi olla vain liittymän omistajan tiedossa), naputteli hetken, sanoi että pyyntö on heiltä nyt lähetetty ja kertoi, että seuraavan kerran kun puhelimen kytkee iTunesiin niin kytky purkaantuu.
Viesti Kirjoittaja samuelLjackson »
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Viesti Kirjoittaja oskariunit »
Eikös sonera ole yrittänyt päästä asiakkaista eroon jo monia vuosia aloitusmaksuillaan puheluissa ja järkyttävän huonolla aspalla ymsMika73 kirjoitti:Hyvinkään pisteessä vanhempi nainen kertoi, että heillä on tänään Helsingissä koulutus ja tietävät paremmin illalla. Nyt ei tuntunut tietävän mistään yhtään mitään ja tuli tunne, että asiakkaasta yritettiin lähinnä päästä eroon.
Viesti Kirjoittaja kasakka »
Mulla 3G:n lukituksen purku onnistui kyllä ihan helposti. Kävin Soneran liikkeessä, hetken arpoivat ja sitten kun seuraavana päivänä tuikkasin iTunesiin ja pistin Restore lukitus oli purettu. Ja onnistui siis ihan Sonerankin SIM-kortilla. Ilman Restorea tuota lukituksenpurkuilmoitusta ei kuitenkaan tullut, en tiedä olisiko toiminut siltikin.teuvvo kirjoitti:Lukituksen purku on kaksivaiheinen. Sonera lähettää Applelle purkupyynnön, ja kun kytket iPhonen iTunesiin varustettuna muulla kuin Soneran simmillä, Apple sanoo iTunesille että tuon iPhonen saa päästää lukottomaksi.Muffe kirjoitti:Miksi näin? Itse soitin Soneralle (tosin kytkysopimuksen päättymisen jälkeen) aspaan, niin tyyppi sieltä kysyi puhelimen IMEI:n ja pari muuta tietoa (joiden pitäisi olla vain liittymän omistajan tiedossa), naputteli hetken, sanoi että pyyntö on heiltä nyt lähetetty ja kertoi, että seuraavan kerran kun puhelimen kytkee iTunesiin niin kytky purkaantuu.
Viesti Kirjoittaja inf »
Se tulee jos laittaa toisen operaattorin sim kortin sisään. Eli restorea ei ole pakko tehdä.kasakka kirjoitti:Mulla 3G:n lukituksen purku onnistui kyllä ihan helposti. Kävin Soneran liikkeessä, hetken arpoivat ja sitten kun seuraavana päivänä tuikkasin iTunesiin ja pistin Restore lukitus oli purettu. Ja onnistui siis ihan Sonerankin SIM-kortilla. Ilman Restorea tuota lukituksenpurkuilmoitusta ei kuitenkaan tullut, en tiedä olisiko toiminut siltikin.teuvvo kirjoitti:Lukituksen purku on kaksivaiheinen. Sonera lähettää Applelle purkupyynnön, ja kun kytket iPhonen iTunesiin varustettuna muulla kuin Soneran simmillä, Apple sanoo iTunesille että tuon iPhonen saa päästää lukottomaksi.Muffe kirjoitti:Miksi näin? Itse soitin Soneralle (tosin kytkysopimuksen päättymisen jälkeen) aspaan, niin tyyppi sieltä kysyi puhelimen IMEI:n ja pari muuta tietoa (joiden pitäisi olla vain liittymän omistajan tiedossa), naputteli hetken, sanoi että pyyntö on heiltä nyt lähetetty ja kertoi, että seuraavan kerran kun puhelimen kytkee iTunesiin niin kytky purkaantuu.
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja inf »
Nuo hinnat yms on olleet jo eilisestä aamusta asti Soneran intrassa. Pojilla nyt vaan vähä kestää sen lehdistötiedotteen kirjoittamisen kanssa.nakkifakiiri kirjoitti:"Vielä pitää sanoa no comments, mutta kunhan tiedote tulee virallisesti ulos niin tarkemmat tiedot tilauksista / hinnoista voidaan antaa.
Itse olen TSF henkilökuntaa ja yllätyin positiivisesti hinnoista - itse odotin kovempia hintoja."
Facebooksita bongasin tällasta. Eli siis soneralla on hinnat tiedossa. Kertosivat vielä meillekki ne
Viesti Kirjoittaja sirtgl »
Niin mitäpä niitä turhaan asiakkaille kertomaan. Nehän on pohjasakkaa kuitenkin.inf kirjoitti:Nuo hinnat yms on olleet jo eilisestä aamusta asti Soneran intrassa. Pojilla nyt vaan vähä kestää sen lehdistötiedotteen kirjoittamisen kanssa.nakkifakiiri kirjoitti:"Vielä pitää sanoa no comments, mutta kunhan tiedote tulee virallisesti ulos niin tarkemmat tiedot tilauksista / hinnoista voidaan antaa.
Itse olen TSF henkilökuntaa ja yllätyin positiivisesti hinnoista - itse odotin kovempia hintoja."
Facebooksita bongasin tällasta. Eli siis soneralla on hinnat tiedossa. Kertosivat vielä meillekki ne
Viesti Kirjoittaja inf »
Jep, juurikin näin. Se on tätä hienoutta kun saa yksin temmeltää ihan miten huvittaa kun muita ei ole samoilla apajilla.sirtgl kirjoitti: Niin mitäpä niitä turhaan asiakkaille kertomaan. Nehän on pohjasakkaa kuitenkin.
Viesti Kirjoittaja jarnov »
Viesti Kirjoittaja Omenan poimija »
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Onko tuo nyt jotenkin erikoista? Työntekijöitä on varmaan neuvottu olemaan kommentoimatta ennen kuin virallinen tiedote tulee ulos.jarnov kirjoitti:Aivan ihme urpoja, soitin Sonera kauppaan juuri ja vastattiin kaikkeen vain "emme voi kommentoida".
Olisi suotavaa jos edes olisivat vastanneet myönteisesti / kielteisesti kun kysyin saavatko puhelinta ( Joensuun kauppaan ) perjantaiksi.
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Viesti Kirjoittaja inf »
Jos otat multisim palvelun niin kyllä. Muutoin se vanha sim lopettaa toimintansa.Omenan poimija kirjoitti:Nyt kun uuteen neloseen tulee microsim, niin pystyykö tuota vanhaa normaalinkokoista simiä käyttää samalle numerolle toisessa luurissa (esim. baariin ottaessa jonkun varaluurin mukaan)?
Viesti Kirjoittaja iMäkki »
Viesti Kirjoittaja inf »
Kuten jo monasti sanottu, näillä näkymin mitään ennakkotilausta ei ole tulossa ja myynti alkaa 30.7. Ilmeisetsi vain muutama liike saa noita puhelimia todella pienen erän perjantaiksi, muut joutuvat tilaamaan liikkeestä/aspasta/netistä ja Sonera toimittaa ne sitten postilla.iMäkki kirjoitti:Amerikassa pystyi ennakkovarata 15. päivä ja puhelimen he saivat päivää ennen oikeaa julkaisupäivää eli 23. päivä, meillä puhelimen pitäisi ilmestyä ylihuomenna ja sonera ei ole informoinut mitenkään.. Pitää tänään soittaa jonnekkin ja kysyä. Jos tätä ennakkovarauslistaa ei tulekkaan niin pitää sitten varmaan aikaisin lähteä lippulaivaan odottamaan liikkeen eteen.
Viesti Kirjoittaja vesku »
kari.patila kirjoitti:Onko tuo nyt jotenkin erikoista? Työntekijöitä on varmaan neuvottu olemaan kommentoimatta ennen kuin virallinen tiedote tulee ulos.jarnov kirjoitti:Aivan ihme urpoja, soitin Sonera kauppaan juuri ja vastattiin kaikkeen vain "emme voi kommentoida".
Olisi suotavaa jos edes olisivat vastanneet myönteisesti / kielteisesti kun kysyin saavatko puhelinta ( Joensuun kauppaan ) perjantaiksi.
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
Oon ymmärtäny ettei varauslistaa ole tulossa.iMäkki kirjoitti:Amerikassa pystyi ennakkovarata 15. päivä ja puhelimen he saivat päivää ennen oikeaa julkaisupäivää eli 23. päivä, meillä puhelimen pitäisi ilmestyä ylihuomenna ja sonera ei ole informoinut mitenkään.. Pitää tänään soittaa jonnekkin ja kysyä. Jos tätä ennakkovarauslistaa ei tulekkaan niin pitää sitten varmaan aikaisin lähteä lippulaivaan odottamaan liikkeen eteen.
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Kamu kirjoitti: Ei niitä saa varata etukäteen - kaikki vaan perjantaina ryntää Suunera-Boutiqueihin osan kuollessa tallautuneina muiden jalkoihin.
ps. Muista laittaa piikkarit jalkaan.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”